Game World

Game World devine noul sponsor principal al echipelor de handbal feminin și masculin ale Clubului Sportiv Municipal București

Începând din sezonul competițional 2021-2022, Game World, liderul segmentului de săli de jocuri premium din România, este sponsor principal al echipelor de handbal feminin și masculin ale Clubului Sportiv Municipal (CSM) București. Astfel, tricourile oficiale ale celor două formații vor purta logo-ul Game World în toate meciurile din calendarul oficial.
Pentru compania fondată acum 22 de ani, care operează la București Mall cea mai mare sală de slot machines din Europa de Sud-Est, sponsorizările sportive – și, în general, implicarea în inițiative de responsabilitate socială – nu reprezintă ceva nou. În anii trecuți, grupul a susținut financiar Fundația Nadia Comăneci, echipe de volei și handbal din Alba și Constanța, turnee naționale de golf și alte competiții desfășurate pe plan local. Ambasadorul brandului este, începând din 2020, fostul mare internațional Helmut Duckadam. De asemenea, Game World a mai susținut anul trecut cu peste 100.000 de euro unități spitalicești din București și alte 11 orașe din țară și Fundația SMURD.
Deși deocamdată anunțul referitor la parteneriatul dintre Game World și CSM se referă doar la sezonul competițional care abia începe, declarațiile oficialilor companiei și ai clubului vorbesc despre un parteneriat care „privește către viitor”, lăsând să se înțeleagă că acordul va continua și în sezoanele viitoare.

„Ca lider pe segmentul sălilor de jocuri premium, asocierea dintre Game World și campionii handbalului românesc se bazează pe valori comune ca spiritul de competiție, perseverența, excelența, leadershipul și implicarea socială”, declară Attila Török, director de strategie al Game World România. „Atât noi cât și mulți dintre clienții noștri suntem de multă vreme suporteri ai acestor echipe-fanion, reprezentante ale Bucureștiului și îi asigurăm pe acești minunați sportivi că îi vom susține, ca orice fani adevărați și la victorii, dar și în momentele dificile.”

Attila Török

Pentru grupul Game World, decizia de a continua investițiile în programe de CSR vine după o perioadă cu multe turbulențe, marcată de incertitudinile generate de pandemia de coronavirus, restricțiile impuse de auorități și succesiunea perioadelor în care activitatea a fost suspendată. „Avem o poziție pe piață solidă și am dovedit flexibilitate și capacitate de adaptare rapidă, ceea ce ne-a permis să absorbim șocurile din ultima perioadă. Nu suspendarea activității în sine ne-a afectat cel mai mult, cât faptul că a trebuit ca, în mod repetat, să închidem și apoi să ne reluăm activitatea, în funcție de evoluția locală a epidemiei și în mod independent în fiecare oraș. Am avut săptămâni în care aveam închise sălile din București, dar redeschideam la Constanța sau Alba Iulia, apoi invers și tot așa. În condițiile date, faptul că am reușit să ne menținem inițiativele de CSR, este o mare satisfacție”, spune Török.

Game World devine noul sponsor principal al echipelor de handbal feminin și masculin ale Clubului Sportiv Municipal București
Game World CSM Bucuresti

„Mulțumim companiei Game World România pentru că a ales să ni se alăture”, declară Gabriela Szabo, director general al clubului CSM București. „Sportul românesc traversează o perioadă grea, iar orice sprijin contează. Nicăieri în lume nu se poate face performanță fără investiții. La CSM București am reușit să construim o tradiție de performanță, cu un titlu de campioană europeană și patru titluri de campioane naționale la fete, respectiv un titlu EHF Challenge la băieți. În grupele Champions League din sezonul 2021-2022, fetele au o grupă dificilă, cu adversari ca Buducnost – campioana Muntenegrului, Brest Bretagne – campioana Franței și Borussia Dortmund – deținătoarea titlului în Germania. Obiectivul nostru este calificarea în Final 4 al Ligii Campionilor și cele trei trofee naționale: campionatul, Cupa și Supercupa.”

În luna septembrie, Game World România va aniversa 22 de ani de activitate în România, activitate începută în 1999, odată cu deschiderea sălii de jocuri Game World București Mall Vitan. În prezent, în urma unor investiții continue, aceasta a devenit cea mai mare sală de jocuri din sud-estul Europei. Game World operează în România șapte săli de jocuri din categoria premium în București, Constanța, Brașov și Alba Iulia.

Articolul precedentPractica jocurilor de noroc în 2021
Articolul următorZoom Dysmorphia, o nouă tulburare psihologică