Privilege Automotive,
pariul pentru o mașină luxury

În această ediție îl vom descoperi pe antreprenorul Dragoș Dumitrașcu cel care se află în spatele brandului Privilege Automotive și business-ul său din industria auto a dealerilor premium multibrand, încercând astfel să aflăm avantajele dar și provocările unei astfel de afaceri.

Deși brandul Privilege Automotive a fost lansat în octombrie anul trecut, experiența antrepenorului Dragoș Dumitrașcu este una de peste 15 ani în domeniul serviciilor de finanțare leasing&credit și de peste 10 ani în vânzări auto gama premium luxury și cum piața dealerilor multibrand a crescut exponențial în ultimii 5 ani, nu a mai fost decât un singur pas până la apariția showroomului auto situat în zona de sud a capitalei.

Fiind o fire energică, ambițioasă și perseverentă, Dragoș Dumitrașcu își propusese lansarea showroomului Privilege Automotive încă din anul 2020, însă perioada de pandemie urmată de declanșarea războiului din Ucraina, au amânat deschiderea showroom-ului până în octombrie 2022.

Prin pasiunea pentru mașini premium luxury pe care încearcă să o transmită clienților îmbinată cu dorința de a oferi servicii complete, la prețuri competitive, antreprenorul Dragoș Dumitrașcu și-a propus creearea unei reprezentanțe auto în care clientul este întotdeauna pe primul loc. Știind ce este important pentru clienții săi, business-ul Privilege Automotive a fost construit în jurul a ceea ce ei își doresc, oferind astfel de la o achiziție sigură până la o finanțare ușoară o excelentă experiență de cumpărare.

Întrucât este un business ce oferă autoturisme și servicii premium, prin echipa de care dispune și prin soluțiile inovative, Privilege Automotive își propune să fie mai mult decât o simplă reprezentanță auto oferind astfel un mare avantaj, acela de a își permite să fie cât mai aproape de client și de a oferi o importanță cât mai mare detaliilor care pot face diferența într-un astfel de domeniu.

Standardele din ce în ce mai ridicate din industria dealerilor premium multibrand, au făcut ca și la Privilege Automotive să fie oferite servicii complete la prețuri oneste. Pe lângă stocul permanent de mașini premium, regăsim așadar o gamă completă de servicii:
■ Soluții financiare integrate dedicate tuturor categoriilor de clienți integrând astfel o finanțare rapidă leasing&credit cu costuri de finanțare personalizate și competitive;
■ Oferte de mașini dedicate, prin serviciul auto la comandă. Întrucât vorbim de o gamă de mașini premium luxury iar solicitările clienților sunt diverse și astfel prin gama variată de parteneri precum cele mai mari firme de leasing operațional din Europa dar și prin dealeri de renume din afara țării este oferită o gamă întreagă și diversă de mașini premium luxury;
■ Serivicii de buy back oferind evaluare gratuită celor ce vor să vândă autoturismele pe care le au în proprietate și să își achiziționeze noi modele sau autoturismele mult visate;
■ Servicii logistice de înmatriculare și de asigurare;
■ Livrare în toată țară și rezervare direct pe site;
■ Garanție dealer/producător pentru autoturismele comercializate.

Cum este foarte greu să spunem că există business perfect, provocările nu lipsesc nici din cadrul showroom-ului Privilege Automotive. Aflăm astfel de la owner-ul Dragoș Dumitrașcu că pe lângă provocările specifice industriei auto cum ar fi prețurile din ce în ce mai ridicate ale componentelor ce au condus la prețuri mai mari ale autoturismelor sau timpii mai mari de livrare ale unor anumite mărci și modele premium, rămâne și provocarea dezvoltării departamentului de vânzare prin atragerea unor oameni cât mai bine pregătiți care să facă parte din echipă, sau a unor noi parteneri colaboratori, rămânând astfel deschisă oportunitatea tututor celor care au experiență în domeniul vânzărilor de mașini premium și își doresc o experiență și o carieră în cadrul unui dealer multibrand premium.

Încă de la lansare, Privilege Automotive și-a propus să ofere o gamă variată de autoturisme și servicii premium, regăsind astfel în portofoliul propriu de clienți antreprenori, medici, avocați, experți IT, artiști, sportivi dar și cumpărători ce achiziționează pentru familie sau clienți pasionați inclusiv de mașini premium sport, putând spune că există de cele mai multe ori o corelare între profesia / business-ul unui client și categoria, marca și modelul de mașini pe care aceștia le achiziționează.

De exemplu, deși nu se poate generaliza, există anumite situații în care poate un om de business preferă un sedan limuzină sau un SUV, un medic sau avocat preferă mașini care oferă o siguranță mai mare, un expert IT va prefera mașini cu tehnologie cât mai nouă din gama hibrid sau electrice iar unii sportivi preferă mașinile sport. Privilege Automotive se adresează tuturor categoriilor de clienți și deși piața de achiziții auto este în continuare dominată de clienți bărbați, femeile câștigă și ele din ce în ce mai mult teren iar achizițiile pe care le fac nu mai sunt neapărat bazate ca până în prezent pe partea de estetică a mașinilor, ci și pe partea tehnică și de confort, fiind o categorie de clienți din ce în ce mai bine informată și care știu ce își doresc, mașina fiind de multe ori o extensie a personalității lor.

Aflăm de la Dragoș Dumitrașcu că Privilege Automotive își propune ca pe lângă obiectivele de pe termen scurt de consolidare și fidelizare a portofoliului de clienți sau dezvoltarea unui departament de vânzări cu oameni cât mai bine pregătiți și experimentați, să atingă și obiective pe termen mediu și lung și aici regăsim dorința de dezvoltare a unei rețele de showroom-uri la nivel național și poate în viitorul îndepărtat și în afara țării în zona de vest dar și dezvoltarea unei aplicații care să ofere clienților o experiență cât mai ușoară și plăcută în achiziția unei mașini premium.

Putem spune așadar că Privilege Automotive este un showroom premium cu o echipă ce se luptă cu ambiție și determinare pentru a oferi servicii de calitate, selectând astfel cele mai bune mașini pentru a putea satisface și cele mai pretențioase dorințe. Nimic prea complicat, ceva simplu, într-un mediu cald, cu multă răbdare, ceva care să aducă aminte clienților de plăcerea și experiența achiziției unei mașini premium.

Articolul precedent„Mie nu mi se poate întâmpla asta…”
Articolul următorMahala Rai Banda și Balkanic Show la Gala Marilor Premii