4 sfaturi

4 sfaturi pentru marketingul pariurilor sportive

Sursa: Market Business News

Am analizat climatul actual și modul în care industria s-a adaptat în ultimele douăsprezece luni.

1. Păstrați-vă Calmul și Continuați
Ceea ce faceți acum poate avea un efect puternic asupra creșterii șanselor de succes în viitor, pe măsură ce ne întoarcem încet la viață așa cum o știam înainte ca Covid-19 să facă ravagii în întreaga lume. Unul dintre cele mai bune exemple de adaptare la schimbarea bruscă este de la cei mai buni operatori de pariuri online.
Aproape toată lumea a ridicat o sprânceană când s-a anunțat că Festivalul de la Cheltenham va continua, în ciuda îngrijorărilor legate de Covid-19, dar casele de pariuri listate la Oddsmanager au continuat să ofere cote de pariere pe toate cursele mari și au permis pariorilor să-și continue pariul până când realitatea pandemiei ne-a prăbușit la scurt timp.
Confruntat cu această provocare, un grup de operatori de pariuri sportive au decis să adopte tehnologia digitală pentru a prezenta Virtual Grand National 2020. Mai bine, au promis banii câștigați din cursa virtuală pentru a sprijini NHS în cel mai mare moment al nevoii lor.
Fără îndoială, acesta este unul dintre cele mai bune exemple de adaptare rapidă și utilizarea celei mai noi tehnologii pentru marketingul sportiv.

4 sfaturi pentru marketingul pariurilor sportive
online gambling

2. Conținutul este Rege
O altă expresie pe care o auzim (probabil prea mult) este „conținutul este rege”.
Este cu siguranță adevărat și, din experiența noastră, companiile trebuie să caute în permanență cele mai bune modalități de a produce lucrări de înaltă calitate, care să se claseze bine în viitor.
Nu vă faceți nicio greșeală, puteți să vă susțineți conținutul optimizat pentru SEO pe canale plătite pentru o implicare și mai mare a publicului.
Într-o perioadă de 24 de ore de conținut prin intermediul rețelelor sociale, a serviciilor de streaming și a creșterii explozive a e-sporturilor, nu vă copleșiți prea mult publicul.
Oferiți publicului ceea ce își dorește și lăsați clopotele și fluierele pentru altă dată.

3. Dacă nu TV, atunci VOD
Când vine vorba de evenimente difuzate public, Sfântul Graal este de obicei reclama TV. Cu toate acestea, după cum v-ați putea aștepta, publicitatea TV este una dintre cele mai scumpe opțiuni.
Care sunt câteva alternative pe care le puteți căuta să le explorați la un cost mai mic?
Din cercetările noastre, VOD (video la cerere) este cel mai bun lucru după spoturile TV în ceea ce privește expunerea și impresiile.
O mare parte a brandingului este comunicată prin conținut scurt, imagine și video, care poate fi publicat prin mai multe canale.
Rețelele sociale sunt, de asemenea, înfășurate în acest sens, echipele PPC punând un accent deosebit pe campaniile de aplicații – Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat -, precum și pe reclamele de căutare Apple, care au performanțe foarte bune împotriva concurenților.
Mai mult, integrarea canalelor sociale în strategia dvs. generală de marketing sportiv este extrem de eficientă; am văzut foarte mult această tendință în ultimii ani, precum TikTok – scopul nu este doar de a atrage atenția publicului, ci de a face digerabil orice consumă.
În cele din urmă, este crucial să vă examinați cu atenție datele demografice VOD atunci când decideți cu privire la frecvența și tipul de conținut pe care doriți să îl difuzați.

4 sfaturi pentru marketingul pariurilor sportive
gambling marketing

4. Stabiliți-vă Ținte Dinamice
În cele din urmă, legată de această analiză de zi cu zi a ciclului de viață al clienților este dezvoltarea unei strategii de marketing sportiv de urgență.
Cuvintele cheie sunt FOARTE scumpe, așa că în loc să cheltuiți tot bugetul dvs. licitând pe ele, încercați să găsiți alte modalități de a vă depăși concurența.
Aceste planuri de canal acoperă diferite obiective și indicatori de performanță, dar obiectivul principal pentru marketingul sportiv este întotdeauna extinderea acoperirii clienților, păstrând interesul general și, sperăm, creșterea și vânzarea acestora pe diferite piețe (cum ar fi e-sport, sporturi virtuale, cazinou sau bingo).
Încă o dată, analizați-vă performanța din anii anteriori pentru a stabili aceste puncte de contact cruciale. Îmi vine în minte o altă frază: “lucrează mai inteligent, nu mai greu”.