STANLEYBET GROUP – de peste 60 de ani în domeniu –

0
Stanleybet

Grupul Stanleybet, casa de pariuri internațională cu o experiență de peste 60 de ani în activitatea de jocuri de noroc, a început să dezvolte ‘in house’ jocuri virtuale în 2014, cu scopul de a explora noi frontiere în jocuri și divertisment.

Începând cu 2014, cu o echipă formată din peste 100 de profesioniști, Magellan Robotech a devenit divizia B2B a Grupului, dedicată creării de soluții extrem de personalizate, adaptate în totalitate nevoilor jucătorilor noștri și, în plus, compatibile cu regulile stabilite de comisiile de jocuri de noroc ale mai multor țări.
Compania a fost numită după exploratorul Ferdinando Magellan cu scopul de a inspira echipa internă să își exprime cu pasiune ideile și să le conducă pe o cale de inovație.

DEVENIND FURNIZOR

Soluții de jocuri personalizate

Know-how-ul de operator de pariuri și experiența de peste 60 de ani în sectorul de retail a Grupului Stanleybet au dus la înțelegerea cerințelor și nevoilor jucătorilor și au ghidat procesul de inovație internă. Cand ne-am întrebat cum să punem jucătorii în centrul strategiei noastre de cercetare și dezvoltare, Magellan Robotech a fost răspunsul.
A fi un operator de pariuri / furnizor ne face dinamici și eficienți în a răspunde nevoilor operatorilor și jucătorilor. Produsele noastre sunt create și dezvoltate cu îndrumarea clienților noștri, care contribuie la asistența echipei noastre de dezvoltare. Acest proces ne permite să identificăm și să anticipăm tendințele care urmează să fie explorate, precum și „must have-urile” jucătorului.

Giovanni Garrisi, Owner

„Magellan Robotech produce și oferă soluții de joc sigure, funcționale și mai ales inovatoare pentru acest sector. Multe dintre proiectele lui Magellan oferă o viziune uluitor de clară asupra viitorului și sunt incredibil de inovatoare. Sunt sigur că în lunile următoare vom reuși să punem în aplicare strategia noastră de creștere a grupului și să devenim un punct de referință pentru sector, în Europa și în întreaga lume, bazandu-ne pe experiența acumulată în ultimii ani în Africa, Asia și America Latina. Am avut un an foarte productiv; Compania a fost selectată pentru cele mai prestigioase premii de jocuri și am caștigat recent premiul CEEG drept „cel mai bun furnizor de servicii de loterie” în 2019. Strategic, suntem acum foarte concentrați pe extinderea afacerii pe plan internațional și, în acest sens, am construit recent o echipă comercială cu sedii în America Latină și în Europa de Est. Toate soluțiile noastre (platforma de pariuri, jocuri cu numere și sporturi virtuale în modalitatea eveniment unic) sunt astăzi conforme cu reglementările locale și urmează să certificăm unul dintre cele mai de succes produse ale noastre, Trident Virtual Football League.

Despre noile versiuni ale Magellan, Compania a prezentat recent la BOS din Londra „K1”, primul terminal self-service produs în întregime de MBK (Magellan Betting Kiosk), compania care face parte din marca Stanleybet Group. Cabinetul a fost proiectat și creat în întregime de echipa noastră internă: acest lucru a fost crucial pentru noi pentru a lansa un produs la cel mai înalt standard al pieței. K1 este solid, rezistent, atractiv, personalizabil și va merge în piață la un preț foarte competitiv. Vom expune toată gama noastră de produse la I-GAMING SIGMA în Malta, 27-30 noiembrie 2019. ”

Petrica Soptelea, Senior Sales and Account Manager, Magellan Robotech Europa de Est

Stanleybet

„În România, o piață matură șI foarte competitivă, Westgate – parte a unuia dintre cele mai respectate grupuri din industria locală, cu peste 20 de ani de experiență, a achiziționat marca înregistrată Stanleybet. Suntem încantați să le oferim o gamă completă de servicii începand cu două platforme Retail, soluția Midas – touch and bet, produse virtuale, Keno, Loterii etc, în timp ce explorăm posibilitățI suplimentare de a adăuga noi produse precum MBK și produse virtuale noi.
Suntem gata să adăugăm noi clienți importanți, integrand produsele noastre virtuale pe platformele lor deja existente, diverse teste și negocieri fiind în derulare. “

PREZENTAREA

PRODUSELOR JOCURI VIRTUALE

Trident
Campionat de fotbal virtual, acest produs reprezintă o noutate a generației de jocuri virtuale, disponibilă în mai multe configurații, pe 1 pană la 4 monitoare.

V-Sport
Combinația perfectă între un software flexibil și o gamă largă de sporturi virtuale 3D, incluzand meciuri de fotbal, curse de cai, caini, motociclete, mașini de curse.

Numere Virtuale
Cele mai atractive jocuri de loterie de pe piață, cu modele attractive și teme complet personalizabile.

Soluții de management al jocurilor

Midas – Touch & Bet
Un sistem intuitiv, adaptabil de pariuri cu ecran tactil adaptabil, utilizat de clienți și operatori deopotrivă. Midas facilitează pariurile pe toate tipurile de ofertă, inclusive pariuri sportive, evenimente live și jocuri virtuale.

Apache – Platforma de retail
Un sistem de gestionare a pariurilor dezvoltat pentru piața de vanzare cu amănuntul. Apache poate fi implementat în timp scurt și este foarte ușor de utilizat pentru managerii / operatorii de pariuri. Permite selectarea unui număr mare de piețe și previziuni.

MBK
(Magellan Betting Kiosk)

K1 terminal de pariuri
K1, terminal de pariuri autonom, combină un design excepțional și exclusiv cu un set standard de componente standard standard, precum o placă de bază industrială și monitoare de calitate de 24 ”; noul produs este finisat cu materiale durabile și este, de asemenea, compatibil cu orice produs Magellan, devenind o soluție end-to-end pentru orice operator. Ca standard, dulapul este dotat cu un logo cu iluminare personalizat, lumini RGB LED și pot fi produse în combinații de culori nesfarșite, astfel încat să maximizeze vizibilitatea brandului clientului. În plus, K1 prezintă o serie de opțiuni de lux, dintre care puteți alege, cum ar fi cea mai fină vopsea metalică sau raftul extractibil.

Fotbalul virtual TRIDENT a fost rezultatul cel mai de succes pentru companie, o aventură incredibilă pentru echipă și, de asemenea, o sursă de succes comercial.
Produsul lansat în rețeaua Stanleybet în 2017 a devenit incredibil de popular ca unul dintre cele mai competitive și inovatoare turnee de fotbal virtual de pe piața europeană. În mai puțin de 2 ani, Trident a realizat 30% din întreaga cifră de afaceri a grupului Stanleybet. În martie trecut a fost lansată o versiune online-mobilă, iar produsul va fi lansat în scurt timp în Italia pe Stanley-Bet.it.
Magellan va oferi TRIDENT altor operatori: Novomatic în Croația, Westgate în Romania, 1960bet în Nigeria, Betaland în Italia, iar în prezent este testat de Betfred în Marea Britanie.
Turneul virtual Trident a fost selectat drept „cel mai bun produs virtual al anului” la premiile SBC.