„INOVAȚIA ȘI ADAPTAREA LA SCHIMBARE – CHEIA SUCCESULUI POWERBET”

Astăzi vom avea o discuție cu Romeo Ungureanu, directorul de dezvoltare al PowerBet, una dintre cele mai cunoscute companii de gambling din România. Chiar dacă a trecut doar un an de la ultimul interviu, știm că au avut loc anumite schimbări importante la PowerBet. Suntem curioși să aflăm cum a evoluat compania în această perioadă. Vom discuta despre evoluția companiei, extinderea rețelei de locații, procesul de rebranding și schimbarea flotei de mașini, dar și despre planurile de viitor. Cu siguranță ne așteaptă o discuție interesantă!

Am aflat că Power Bet a înregistrat o creștere impresionantă în ceea ce privește numărul de locații. Puteți să ne oferiți mai multe detalii?
Power Bet este o companie care a pus mereu accentul pe extinderea prezenței sale pe piață și pe oferirea de servicii de calitate superioară clienților săi. În ultimii ani, am investit semnificativ în extinderea rețelei noastre de locații din toată țara, prin deschiderea de noi agenții și parteneriate cu operatori locali. Această extindere face parte din strategia noastră de a fi cât mai aproape de clienții noștrii, oferindu-le acces la produsele și serviciile noastre în orice colț al țării.
În momentul actual am reușit să ajungem la un număr peste 1500 de locații atât proprii cât și în sistem de franciză și să fim prezenți în aproape toate orașele din România. În ceea ce privește modul în care am reușit să atingem această creștere, cred că secretul constă atât în efortul și angajamentul echipei dar și în colaborarea strânsă cu partenerii noștrii.
Un alt considerent care a condus la această reușită a fost și decizia de a prelua compania LiveBet1x2.

Aș vrea să discutăm despre preluarea companiei LiveBet1x2 și cum va influența această decizie dezvoltarea PowerBet?
Preluarea LiveBet1x2 a fost una dintre cele mai importante decizii strategice pe care am luat-o în ultimul an și considerăm că va avea un impact semnificativ asupra evoluției noastre pe piața din România. O mare parte din locațiile nou aduse în portofoliu se află în anumite regiuni geografice ale țării care pentru noi reprezentau interes de mai mult timp, deci preluarea s-a produs într-un moment oportun. Odată cu numărul de locații aduse în portofoliu prin achiziționarea LiveBet1x2, am mărit considerabil aria noastră de acoperire, numărul de angajați dar și numărul de terminale de pariere. În contextul acesta, un alt aspect esențial pentru noi a fost procesul de integrare al noilor colegi în sistemul deja existent al Powerbet. S-au luat măsuri pentru a asigura o tranziție lină și eficientă și am deschis noi departamente. Această creștere semnificativă a echipei ne-a permis să fim mai agili și mai eficienți în oferirea de servicii și produse de calitate partenerilor și clienților noștri și am reușit să îmbunătățim timpul de răspuns la solicitările acestora. Toată această mutare ne-a ajutat să ne consolidăm poziția în piață ca una dintre cele mai mari și mai importante companii de gambling din țară.

Ați amintit și în interviul anterior despre terminalele de pariere. Care sunt principalele avantaje ale utilizării lor de către clienții PowerBet?
Terminalele de pariere sunt în trend și sunt extrem de cerute în prezent pentru că reprezintă o soluție modernă și convenabilă pentru jucătorii care își doresc să plaseze pariurile într-un mod rapid și simplu. Terminalele noastre sunt sincronizate cu platforma principală, astfel încât clienții care ne calcă pragul se pot bucura de aceleași beneficii și promoții cu care sunt obișnuiți, fie că vorbim despre pariuri pre-match, pariuri live, jocuri virtuale sau loterii internaționale. Una din prioritățile noastre a fost să creștem numărul de astfel de dispozitive pentru a putea mulțumi cât mai mulți clienți, astăzi Powerbet punând la dispoziția acestora peste 850 de terminale, față de aceeași perioadă a anului trecut când numărul era de aproximativ 500. Promoțiile de care se pot bucura clienții noștrii atât în caserii cât și pe terminalul de pariere sunt ,,Pariu Șansă 15 %” – cel mai mare din piață și se activează pe biletele care conțin minim 10 evenimente și o cotă minimă de 1,25 pentru fiecare eveniment pariat, ,,Power Bonus 125 %” – o promoție foarte populară care dă posibilitatea celor care pariază să primească un bonus treptat începând de la 3 evenimente alese pe bilet cu o cotă minimă de 1,25, acesta putând să ajungă până la 125%. De asemenea, jucătorii pot alege zilnic cote mărite în cadrul promoțiilor ,,Cota Power” și ,,Extra Power”.

Totuși, cum reușește PowerBet să se dezvolte continuu și să își mențină performanța în contextul economic actual?
Cu siguranță, perioada actuală este una dificilă pentru toate companiile, indiferent de domeniu. Cu toate acestea, PowerBet a reușit din totdeauna să facă față acestor provocări datorită unei strategii bine planificate și focusate ce implică măsuri adaptate la contextul economic. De-a lungul timpului, faptul că am fost flexibili și am știut să ne adaptăm rapid la schimbările din piață ne-a ajutat să ne poziționăm pe o pantă ascendentă fară a întâmpina prea mari obstacole. Pe lângă acest aspect, am pus întotdeauna accentul pe eficiența și optimizarea costurilor, fapt ce ne-a permis concentrarea pe scopul nostru central, dezvoltarea continuă a companiei.
De curând am decis să schimbăm flota de mașini cu modele mai noi și mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil și al emisiilor de gaze. Acest pas important îmbină strategia noastră de reducere a costurilor cu responsabilitatea socială pe care o avem față de mediul înconjurător. În plus, având o flotă modernă de mașini ne permite să oferim un serviciu mai bun și mai eficient partenerilor și clienților noștri, deplasându-ne rapid și fără probleme în diferite locații.
Inovarea și adaptarea la schimbare au fost întotdeauna valorile-cheie ale PowerBet ce au ajutat la menținerea performanței. Pe lângă achiziția de mașini hibrid, o mișcare importantă pentru noi este și schimbarea de branding ce transmite tendința companiei spre evoluție și dezvoltare.

De ce a fost necesar acest rebranding și care sunt beneficiile acestei schimbări?
Suntem conștienți de faptul că imaginea noastră joacă un rol important în alegerile clienților, astfel, am luat decizia de a face această schimbare.
În primul rând, ne-am dorit să modernizăm imaginea PowerBet și să o adaptăm la noile tendințe pentru a rămâne relevanți. În acest sens, am decis că o schimbare de branding era necesară pentru a ne adapta cerințelor prezente ale pieței. Noul nostru logo este mult mai modern și mai ușor de recunoscut.
În al doilea rând, am vrut să transmitem publicului faptul că suntem o companie modernă și inovatoare, într-o industrie care se schimbă rapid și în care trebuie să fii mereu la curent cu noile tehnologii și tendințe. Astfel, am decis să ne îndepărtăm de brandingul vechi, care nu mai reflecta aceste valori și să aducem un aer proaspăt.
În urma acestei schimbări de branding, am obținut mai mult decât ne-am așteptat. Am atras atenția atât a potențialilor parteneri cât și a clienților, brandul nostru devenind mai vizibil și mai atractiv. De asemenea, am primit feedback pozitiv din partea ambelor părți.

Cum vedeți evoluția industriei în următoarea perioadă?
În calitate de companie activă în industria de gambling, ne așteptăm la o evoluție pozitivă a pieței în următoarea perioadă deși provocările și predictibilitatea actuală ar putea să ne dea de gândit. Însă, considerăm că vom asista la o intensificare a competiției în piața de gambling, ceea ce poate avea un impact pozitiv asupra inovației și a dezvoltării de noi produse și servicii. În același timp, reglementările și politicile publice vor continua să joace un rol important în evoluția pieței de resort. Adaptabilitatea este esențială pentru a rămâne relevant pe o piață atât de dinamică și complexă precum cea a noastră.
Noi suntem pregătiți să ne adaptăm rapid la noile condiții și să inovăm, astfel încât să răspundem nevoilor și cerințelor clienților noștri și în același timp să continuăm să îndeplinim misiunile și targeturile pe care ni le-am propus încă de la bun început.

Ce planuri de viitor sunt la PowerBet?
PowerBet are în permanență planuri, proiecte și obiective de atins. Fiind o echipă tânără și dinamică, ne dorim să progresăm continuu și să implementăm idei noi. În contextul schimbărilor constante din industria jocurilor de noroc din România, suntem conștienți că trebuie să ne adaptăm și să îndeplinim cerințele tot mai variate și inedite ale clienților noștri, de aceea vrem sa ne concentrăm și pe dezvoltarea secțiunii de e-sports. Observăm o creștere semnificativă a interesului pentru jocurile video în rândul tinerilor și suntem conștienți că e-sports devine din ce în ce mai popular. Ne dorim să fim în pas cu această tendință și să oferim o gamă variată de pariuri pe evenimente e-sports. Tendințele din această industrie sunt revoluționate de tehnologie, iar noi vedem aceste schimbări ca oportunități de dezvoltare continuă, la nivelul organizațional și personal.
Principalul nostru plan pentru acest an rămâne dezvoltarea sectorului retail, deoarece considerăm că este esențial să avem o prezență și mai puternică în acest segment. În acest proces nu pierdem din vedere evoluția tehnologiei din domeniu, cerințele din ce in ce mai variate ale partenerilor sau ale jucătorilor și feedback-ul primit în mod constant ce ne ajută să ne îmbunătățim serviciile conform standardelor cerute pentru a oferi o experiență plăcută.
În plus, ne dorim să începem activitatea și în mediul online, unde vom oferi o platformă dinamică, cu o gamă largă de pariuri sportive (pre-match), asemănătoare cu cea din agențiile noastre din retail. Totodată, ne propunem să păstrăm promoțiile care ne diferențiază în piața românească de pariuri.
Platforma se află în stadiul de testare și analiză, acesta fiind un proces complex și riguros, care implică mai multe etape importante. Aceste etape sunt esențiale pentru asigurarea funcționării corecte și eficiente a platformei online, precum și pentru garantarea securității și protecției datelor jucătorilor. Lansarea este programată pentru finele anului și avem încrederea și convingerea că va fi un real succes.

Articolul precedentDe ce să reglementăm, dacă putem interzice
Articolul următorEasyPay revoluționează piața terminalelor self service din România