Casino Life & Business Magazine partener media și la cea de-a zecea ediție a Feeric Fashion Week, cel mai mare eveniment de modă din Europa de Est.
Timp de șase zile, peste 30 de designeri din țară și străinătate șiau prezentat cele mai noi colecții, care au surprins prin diversitate și originalitate, în cele mai spectaculoase locații din județul Sibiu și nu numai. Gala Feeric, programată inițial în Piața Mică și mutată, din cauza vremii neprietenoase, la Redal Expo, a cuprins șase prezentări de modă.
Adriana Goilav a deschis ultima zi a Feeric Fashion Week la Depoul CFR. Prezentată într-un ambient total diferit, colecția “transMORPHer” a designerului român a fost pusă în valoare de încălțămintea ECCO și a prezentat un drum al liniilor ascendente, dar și descendente, al urcărilor, dar și al coborârilor, a ceea ce vedem și nu vedem. Accesoriile au fost semnate de Woven Atelier.
Tinutele în tonuri vii au colorat, de la ora 17, pădurea de la ieșirea din Sibiu, spre Rășinari, unde modelele au putut fi admirate purtând colecția semnată de Sarah Jessy Jones, la care spectatorii au ajuns cu tramvaiul.

Gala Feeric, unul dintre ele mai așteptate evenimente din agenda celui mai important festival de modă din Europa de Est ce se desfășoară în Sibiu, a fost mutată, din Piața Mică, la Redal Expo, din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile.
Gazdele evenimentului au fost Cosmina Păsărin și Derek Warburton, ambasadorul internațional al celei de-a zecea ediții a Fashion Week, prezent pentru prima oară în România. Derek Warburton este proprietarul și directorul de creație al revistei Lapalme Magazine, distribuită pe ambele coaste ale Americii, în special în New York și Los Angeles. De asemenea, a colaborat cu diferite vedete internaționale, precum cântăreața Beyoncé.
Ultima seară pe Feeric Venue a găzduit șase colecții ale designerilor români și străini. Ivan Sighinolfi a prezentat o colecție dedicată feminității și atenției detaliilor, care fac diferența. “Liniile armonice”, așa cum este titlul colecției, au pus în evidență siluetele modelelor, prin jocurile de contraste și țesăturile prețioase ale rochiilor.
Din dragoste pentru detaliile prețioase și datorită dorinței de a transforma poveștile în realitate, s-a nascut “Bliss”, o colecție inspirată și dedicată tuturor femeilor romantice și curajoase. Prezentarea de modă a Aidei Lorena s-a bucurat de muzică live. “Miresele moderne se regăsesc în colecția amplă de materiale prețioase, croieli inteligente și aplicații strălucitoare, toate gândite pentru a le face ziua nunții un vis împlinit”, spune Aida Lorena. Colecția “Bliss” a cuprins detalii realizate manual și rochii ce au făcut parte din stilul boho, cosmopolit sau clasicul prințesă. Andreea Ciungan a prezentat, apoi, “Reborn”, o colecție inspirată de fuziunea dintre stilul masculine și cel feminin, contopirea acestora si redarea unui stil actual. “Colecția de modă reprezintă o combinație dintre minimalismul prezent în moda ultimilor decenii, diverse teme contemporane experimentate în special de creatorii japonezi, în contrast cu veșmintele senzuale de tip occidental”, spune Andreea Ciungan.
Povestea Feeric a continuat cu rochiile L’Atelier Ioana Călin. Colecția a cuprins tonuri nude, alb și ivory, iar materialele folosite au fost taftaua cu fir de mătase, tulleul, cristalele Swarovski, perlele din sticlă și broderiile cusute de mână. “Love Story este colecția care adună zece povești de iubire.
Inspirația pentru această colecție vine din iubirea pe care și-o poartă două persoane și dorința lor de a-și uni destinele”, spune designerul.

Diana Caramaci a dorit să își pună amprenta în universal modei prin colecția “Metallic Renaissance”, o colecție prin care a vrut să readucă, pe Feeric Venue, epoca Renașterii în actualitate, fiind creată din materiale cu structuri metalice.
“Prin această colecție, am dorit să urmez linia arhitecturală din acea perioadă și să adaptez rochia modelelor pe linia actuală, păstrând, însă, detaliile renascentiste”, spune tânărul designer.
Ultima prezentare de modă din agenda Feeric Fashion Week 2017 i-a aparținut Lunei Morgaciova, care a adus “Collageatrois avec maman”.
“Colecția este un jurnal ce cuprinde ceea ce se întâmplă în mintea unui personaj feminin cu personalități multiple și puternice, în egală măsură. Reprezintă un colaj de stări emoționale. Asocierea de elemente de artă purtabilă, prin picturile transpuse în textile, elemente de bijuterie și un mesaj vizual puternic, desenează un tablou de realități colajate, împletite într-o dezordine ordonată. Este un al libertății de exprimare și de simțăminte”, își descrie colecția Luna Morgaciova.
Din 2008 și până în prezent, Feeric Fashion Week a reușit să surprindă prin diversitate și originalitate, creativitatea colecțiilor șI aparițiile în presa internațională de specialitate. 2015 a reprezentat un an important în istoria Feeric Fashion Week, deoarece festivalul a fost pus în calendarul oficial al celor mai importante săptămâni ale modei din întreaga lume.
Echipa FFW 2017 numără peste 150 de membri din România, Franța, Italia și Argentina.
“A fost o ediție minunată și mă bucur că am trăit-o împreună! An de an, încercăm să ne întrecem limitele și să ne punem în valoare înscriși, în diferite locații spectaculoase. Am lansat și un concept: Feeric Family. Noi suntem o familie. La final de septembrie, vom pleca la săptămânile modei din lume, tocmai pentru a aduce în Sibiu, la Feeric Fashion Week, oameni importanți. Așa am ajuns la cea de-a zecea ediție. Ne vedem la anul!” , a spus Mitichi, inițiatorul și președintele Feeric Fashion Week.
Feeric Fashion Week este un eveniment cofinanțat de Primăria Municipiului Sibiu, Consiliul Local Sibiu și Consiliul Județean Sibiu.
Partener principal: Jidvei
Parteneri: Banca Transilvania, AutoSchunn, Therme București, Lenor, Boromir
Parteneri instituționali: Ambasada Regatului Olandei la București, Universitatea de Artă și Design Cluj Napoca, Istituto Europeo di Design, Mad Mood Milano, Muzeul Național Brukenthal, Complexul Național Muzeal Astra, Primăria comunei Rășinari, Redal Expo, Buonavista, Campari, Happy City, Sens Media, VIP Security.

Articolul precedentPortofelul electronic în Las Vegas
Articolul următorInovația în gambling o găsești în standul EGT (nr. 401) la EArena Expo

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.