Unde s-au dus toți jucătorii? Slotegrator dezvăluie de ce jucătorii abandonează

Să-ți păstrezi jucătorii este mai ieftin decât să găsești alții noi. 20% din baza de jucători generează 80% din profit; această relație demonstrează cât de important este să lucrezi cu jucătorii existenți, nu doar cu cei nou dobândiți. Slotegrator împărtășește principalele motive pentru care jucătorii tăi abandonează.

Fiecare site web de cazinou online își propune să prevină abandonul.

Jucătorii de astăzi preferă să aibă conturi pe mai multe platforme diferite în același timp, durata lor de viață pe fiecare platformă este mai scurtă decât oricând, iar sesiunile lor de joc sunt mai rapide. Jucătorii au o gamă largă de conținut de jocuri și un interes de a încerca tot ce le este disponibil, ceea ce înseamnă că vor renunța – inevitabil.

De ce?

Iată o listă cu cele mai frecvente probleme despre care se știe că provoacă abandon în cazinourile online:
– Probleme tehnice (orice probleme tehnice cu procesele de înregistrare sau de verificare sau defecțiune a sistemului de plată).
– Experiență de joc (oferte și bonusuri neatractive, portofoliu slab de jocuri, jocuri în afara pieței, catalog de jocuri actualizat neregulat).
– Experiența utilizatorului (suport slab și lipsit de empatie pentru jucători, instrument de căutare și navigare inadecvat, calcul greșit al bonusului, suport slab pentru valută și limbă).

Ce pot face operatorii pentru a preveni ratele mari de abandon?

Există 4 pași:
1. Determinați motivul. Pentru a preveni pierderea clienților, începeți prin a identifica declanșatorii primari. Veți dori să comunicați cu clienții dvs. pentru a înțelege ce părți ale produsului trebuie schimbate sau îmbunătățite.
2. Oferiți o gamă largă de jocuri. Orice cazinou online ar trebui să ofere o gamă largă de jocuri și să adauge titluri care sunt populare pe piața dvs., așa că țineți pasul cu lansările programate ale furnizorilor dvs. și diversificați-vă oferta cât mai mult posibil. Acest efort de retenție ajută la reducerea ratei de abandon.
3. Mențineți o abordare proactivă. Trebuie să înveți să privești înainte, să prezici posibilele probleme pe care le-ar putea întâlni jucătorii tăi și să găsești soluții înainte ca acestea să se transforme într-o problemă. Răspundeți la întrebările jucătorilor înainte de a le pune și comunicați eficient cu ei, anunțând cele mai recente actualizări, funcții și îmbunătățiri ale produselor – orice interacțiune vă va crește gradul de cunoaștere a mărcii.
4. Ieșiți în evidență față de concurența dvs. Înțelegeți ce face produsul dvs. unic și duceți-l la următorul nivel. Puteți adăuga jocuri cu dealer live în catalogul dvs., puteți organiza turnee, puteți oferi bonusuri grozave sau puteți crea un program de loialitate.

Dacă doriți să știți cum să reactivați jucătorii, citiți un nou articol în Slotegrator Academy și urmăriți un videoclip de experți cu recomandări verificate de la Slotegrator Academy.

Unde s-au dus toți jucătorii? Slotegrator dezvăluie de ce jucătorii abandonează

De Slotegrator

Articolul precedentBETCONSTRUCT, Partener de Platină al Galei Marilor Premii
Articolul următorPractica jocurilor de noroc în anul 2023