Unde ar trebui să se concentreze operatorii iGaming?
Slotegrator prezintă tipuri de piețe și oferă sfaturi de specialitate
Industria jocurilor de noroc evoluează rapid, atingând o dimensiune fără precedent odată cu apariția noilor tehnologii și a noilor piețe reglementate. Cum pot operatorii să aleagă piața potrivită? Slotegrator oferă o scurtă introducere în diferitele tipuri de piețe de jocuri de noroc și evidențiază câteva puncte esențiale pentru operatorii de cazinouri din comunitatea iGaming.
Potrivit Statista, volumul global de jocuri de noroc și pariuri online este de așteptat să ajungă la 184,28 miliarde USD până în 2032. O astfel de creștere rapidă deschide noi oportunități pentru operatorii de cazinouri online, dar în același timp crește nivelul concurenței, mai ales când vine vorba de la noile reglementări: de îndată ce o jurisdicție implementează o nouă legislație privind jocurile de noroc și devine o piață albă, este cea mai atractivă pentru afacerile de jocuri de noroc — jucătorii sunt cei mai activi pe piața emergentă și există puțini concurenți. De aceea, este esențial să lansați proiectul dvs. de jocuri de noroc cât mai curând posibil, fără să vă pierdeți timpul și să pierdeți atenția jucătorilor.
Două categorii principale sunt utilizate pentru a clasifica piețele jocurilor de noroc.
- Regiune: Piețele pot fi grupate după geografie și cultură, iar acestea vor fi adesea indicatori utili ai atitudinilor culturale față de jocurile de noroc, precum și a viabilității economice. Prin urmare, profesioniștii din industria iGaming se referă adesea la piețele europene, asiatice, africane, latino-americane și nord-americane. Accentul se poate concentra și pe categorii precum Balcani, Asia de Sud-Est, Asia/Pacific, Subsahariană sau America Centrală.
- Reglementări: Țările în care jocurile de noroc sunt legale și se eliberează licențe sunt de obicei cunoscute ca piețe reglementate. Cele care nu au reglementări privind jocurile de noroc, dar nu interzic definitiv această practică sunt cunoscute ca piețe nereglementate (sau gri). Și, în sfârșit, cele în care jocurile de noroc sunt interzise în mod explicit sunt cunoscute ca piețe negre. Pentru a afla mai multe despre diferitele tipuri de piețe de jocuri de noroc, citiți acest articol la Slotegrator Academy.
Deci, având în vedere aceste două categorii, cum alegi o piață de jocuri de noroc?
Alegerea pieței de jocuri de noroc online depinde de o multitudine de factori. Pe baza experienței echipei Slotegrator, există o serie de factori de care operatorii trebuie să ia în considerare chiar și după ce au ales regiunea și statutul de reglementare care se potrivește cel mai bine cu adjectivele lor de afaceri.
Petr Stehlik, avocat la Slotegrator, notează: „Factori precum costurile de licențiere, mediul cultural al populației, strictețea legilor, preferințele lingvistice, monedele populare și metodele de plată și preferințele de joc ale jucătorilor locali – totul joacă un rol important aici.”
Slotegrator recomandă să vizați jurisdicțiile reglementate și să studiați cu atenție cerințele acestora pentru a vă proteja viitorul și a asigura venituri stabile, o bună reputație și funcționare neîntreruptă pentru afacerea dvs.
Recomandările generale ale echipei Slotegrator sunt să urmați acest proces pas cu pas:
- Stabiliți ce tip de piață se potrivește cel mai bine proiectului dvs.
- Alegeți regiunea cea mai potrivită pentru viitorul dvs. proiect de jocuri de noroc.
- Studiați cerințele legale pentru cazinourile online și platformele de pariuri din țările din categoria și regiunea aleasă.
- Calculați costurile deschiderii unei afaceri pe piețele alese și conturați bugetul necesar, precum și potențiala rentabilitate a proiectului în aceste țări.
- Cooperați cu o platformă experimentată și cu un furnizor de consiliere în afaceri precum Slotegrator pentru a vă pregăti pentru succes.
William Sarto, PR & Marketing Specialist la CasinoRIX, partenerul media al Slotegrator, observă câteva descoperiri cheie privind problemele de marketing:
- Este esențial să analizați și să înțelegeți în detaliu complexitățile piețelor reglementate și nereglementate, apoi alegeți o direcție care se potrivește afacerii dvs. Acest lucru va avea un impact semnificativ asupra strategiei și bugetului dvs. de marketing, deoarece va trebui să investiți în dezvoltare. De exemplu, unele țări interzic publicitatea online (deci investiția în traficul afiliat nu este o opțiune aici), în timp ce altele limitează utilizarea bonusurilor și promoțiilor. Drept urmare, dimensiunea pieței va afecta și nivelul concurenței cu care vă veți confrunta.
- Efectuarea unei analize a activităților principalilor concurenți este crucială. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți strategiile lor de marketing și să identificați dacă există monopol pe piață. Aceste informații vor fi de neprețuit pentru a vă ajuta să determinați timpul și bugetul necesar pentru a obține rezultate înalte.
- Lansarea simultană a unui proiect în mai multe regiuni geografice poate fi o modalitate excelentă de a vă diversifica riscurile. În loc să vă concentrați doar pe o singură țară, luați în considerare răspândirea eforturilor pe mai multe piețe pentru a minimiza expunerea la potențialele fluctuații ale pieței. Piața iGaming este în continuă creștere, la fel și concurența – este esențial să fii pregătit pentru această realitate.