Una din marile provocări ale organizatorilor de jocuri de noroc este atragerea de noi clienți și păstrarea celor existenți, iar ca toate strategiile de marketing și programele de fidelizare a clienților trebuie să țină pasul cu noile tendințe.
În momentul în care activezi pe o piață unde concurența este mare, iar aceasta oferă servicii și produse asemănătoare, strategia de fidelizare trebuie să fie orientată spre toți clienții.
Indiferent de programul de fidelizare ales trebuie să ai în vedere câștigul clientului tău ca și susținător continuu al afacerii tale. Cu alte cuvinte programul tău de fidelizare trebuie să îl determine să folosească avantajul de a fi clientul tău.
Una dintre cele mai eficiente metode de fidelizare a jucătorilor sunt cardurile de loialitate. Modulul NEWTON ce conține funcții precum Player Tracking și Bonusing este bazat pe acest sistem de carduri și a fost dezvoltat pentru că am înțeles nevoia clienților noștri de a dezvolta un business pe termen lung.

Componente:

l Card reader clasic
Acest echipament se instalează pe fiecare mijloc de joc și prin intermediul lui se realizează autentificarea jucătorului în sistem, prin introducerea cardului. Are un design simplu, ce nu afectează aspectul aparatului și lumini de stare în culori diferite. Autentificarea se poate realize simultan la mai multe aparate, prezența permanentă a cardului în cititor nefiind necesară.

l Card reader Contactless
Suportul pentru chip și antenă poate fi de orice natură, de la cardurile care sunt folosite în prezent la modulul de fidelizare clasic, până la “tag”-uri, brelocuri de chei șI chiar smartphone-uri și device-uri mobile.
Chip-ul și antenna integrate pe husa unui smartphone, de exemplu, dau posibilitatea jucătorului doar să apropie telefonul de reader-ul contactless pentru a se autentifica în sistemul de Fidelizare al locației dumneavoastră.
Dimensiunile reduse ale reader-ului contactless și aspectul similar cu cel al butoanelor de joc fac ca acesta să se integreze perfect pe panoul de butoane al aparatelor iar montajul se face mult mai rapid decât la varianta clasică deoarece necesită un spațiu mai redus.

l Infopoint / Infotouch
Este terminalul ce va fi instalat în fiecare locație prin intermediul căruia jucătorii își pot verifica în timp real punctele acumulate sau tichetele de tombolă generate. Are un design atractiv și poate fi personalizat cu logo-ul sălii de joc.
Pentru varianta de Fidelizare Contactless este disponibil și cu funcția „touchscreen” pentru vizualizarea tuturor campaniilor desfășurate de organizator, oferind posibilitatea jucătorului să aleagă promoția la care dorește să participe. Suportă afișarea materialelor promoționale pentru o promovare mai eficientă a campaniilor.

l Tombolă automată
Este componenta ce se poate integra în modulul de Fidelizare oferind jucătorilor posibilitatea de a beneficia de tichete pentru tombolă, printate automat direct în urna pentru extragere.
Cu siguranță ați întâmpinat în locațiile dumneavostră situații conflictuale și discuții din partea clienților care se plâng sau se simt nedreptățiți de modul de acordare a tichetelor participante la campaniile promoționale.
Puteți evita aceste neplăceri prin introducerea sistemului de tombolă automată, reducând considerabil șI timpul pierdut de personalul sălii cu acordarea tichetelor.
Automatizarea acestei funcții va face participarea jucătorilor la campanile promoționale, pe care le desfășurați, mult mai facilă și va oferi încredere, aducând un plus de imagine companiei dumneavoastră.

Avantajele implementării unui program de fidelizare sunt multiple.
De la creșterea încasărilor determinată de un volum de clienți constant, păstrarea clienților, care nu vor mai pleca la sălile concurente care le oferă aceleași servicii, până la atragerea de noi clienți, pentru că un client mulțumit va aduce cu el noi clienți.

Un program de fidelizare trebuie menținut, verificat și recompensele alternate pentru a întreține interesul jucătorilor. Prin implementarea modulului de Fidelizare NEWTON putețI analiza mult mai rapid cerințele și nevoile jucătorilor și astfel veți crea campanii promoționale prin care să îi convingeți că merită să rămână clienții dumneavoastră. Modulul se bazează pe un mecanism foarte simplu iar recompensarea jucătorilor se face foarte rapid cu ajutorul punctelor de fidelizare acumulate, oferind organizatorilor o strategie eficientă și ușor de aplicat pentru creșterea încasărilor.

Articolul precedentSperietoarea GDPR
Articolul următorPerspectiva de dezvoltare a gamingului prin noile inițiative propuse în Asia