La Casino Vesuvius din Brașov a avut loc PokerFest. A fost un eveniment care s-a bucurat de mare succes, desfășurat în cadrul ideal.
Puteți să ne spuneți ce reprezintă pokerul pentru Casino Vesuvius, în primul rând și apoi ce reprezintă acest turneu pentru Casino Vesuvius?
Pokerul pentru casino înseamnă mult, nu numai pentru Casino Vesuvius ci, în general pentru România. În momentul în care industria casinoului se duce, un pic în jos, e o relansare, pot să zic a întregii industrii de casino. Pentru Brașov este mai mult decât binevenit, mai ales fiind un oraș montan în ajun de Sărbători, să aducem atâția oameni în acest turneu. Sperăm că pe viitor, acesta să fie doar un început și să avem o continuitate. Sperăm că la anul, măcar de două ori pe an să organizăm ceva de genul acesta, unul spre Paște, unul spre Crăciun.
Să avem cam aceeași agendă de turnee. Fiind în mijlocul țării, suntem beneficiarii unui astfel de eveniment pentru că este mult mai aproape de ajuns la el, din toate colțurile țării. Sperăm că aeroportul care este în plan să ne ajute și atunci vom discuta și în alte condiții. Ne gândim și la o eventuală colaborare externă.
Ne gândim, în cazul unei schimbări a legisla]iei, chiar, eventual la un Poker Room. Spațiul îl avem, ne lipsesc condițiile și ajutorul.

La anul, dacă veți continua, veți continua tot în cadrul acestei serii de turnee PokerFest, cu aceeași organizatori sau vă gândiți să organizați și singuri un astfel de turneu?
Deocamdată învățăm de la cei de la PokerFest. Este posibil să încercăm și noi.
Dar, nu am vrea să saturăm piața. Ideea este că nu vrem o constanță care să ne plafoneze și să plafoneze jucătorul și să-l facă să-și piardă interesul. Vrem să organizăm, ca și dânși ceva, sau poate chiar mai mare, premiile mai mari, jucători mai mulți, mai interesați. Încercăm, un pic să-i dăm o calitate.

O altă întrebare la care aș vrea un răspuns foarte sincer este: cum vă merge business-ul în momentul acesta când tuturor le merge rău?
Și la noi merge businessul ca tuturor. Nu suntem fericiți ca business, dar nici nu putem să ne plângem. Rezistăm. Rezistăm și datorită organizării pe care o avem.
N-am încercat niciodată să mergem, din prima în top și de acolo să coborâm. Am început-o de jos și începem, încet-încet, să ajugem să ne organizăm mult mai mult și să ajungem sus. Poate și din cauza asta noi am rezistat cinci ani și alții nu mai sunt pe piață. Noi am încercat să ne vedem un pic de lucru. Suntem mai modești, atât. Preferăm modestia decât lăudărosenia. Pe de-o parte suntem izolați față de celelalte casinouri. Suntem singurii pe Transilvania, la ora actuală.
Mai sunt cel din Timișoara și cei din București. Dar rezistăm!

Acesta este un fapt foarte îmbucurător. Dar, cum sunt brașovenii? Sunt jucători?
-Brașovenii sunt jucători. Pot să zic că sunt jucători. Efectiv la turneul de Texas, la acest PokerFest, la masa finala, cinci sunt brașoveni. Din nouă, cinci sunt de-ai casei.

O întrebare, să-i spunem „din casă”. Știu că ați împlinit cinci ani și că vineri, 16 decembrie ați avut petrecerea. Ce au însemnat acești 5 ani pentru Casino Vesuvius și care ar fi cel mai important plan pentru viitorul apropiat?
Viitorul plan sunt alți 5 ani, măcar! Așteptăm hotelul, să începem construcția hotelului la care sperăm, în primăvara să demareze primele lucrări. Totodată sperăm din tot sufletul ca municipalitatea locală să ne ajute și cu terminarea aeroportului. Am înteles că s-au început lucrările. Din interior, cei cinci ani au însemnat nervi, sudoare. Din afară, lumea a văzut doar serviciile pe care le-am oferit.

Și petrecerea cum a fost?
Petrecerea a fost, din punctul nostru de vedere extraordinară.
Cu ajutorul domnișoarei Andreea Bălan care a făcut un show extraordinar și care a ținut publicul în priză.

Revenind la ce discutam, pe noi ca și producători ai Casino Life & Business Magazine ne bucură turneele acestea de poker. Este o creștere evidentă a interesului pentru jocurile de noroc.Știți de conferința pe care revista noastră, Casino Life & Business Magazine o va organiza în februarie, 2012?
Am auzit de această conferință și sperăm să participăm și noi.

O considerați utilă?
Da, este foarte utilă. Este foarte utilă din punct de vedere al business-ului.
Ceea ce ne lipsește și ne-a lipsit până acum este comunicarea. S-au ferit unii de alții, asta în ideea de a nu mai împărți clienți, de a nu mai împărți idei. Dar, dacă se urmează o linie pentru toata lumea, va fi, cred că de ajutor fiecăruia. Începând chiar de la o lista neagră a clien]ilor, chiar o listă neagră a crupierilor.
Ar trebui niște informații pasate de la unul la altul, pentru ajutorarea fiecăruia.
Nu încearcă nimeni să fure business-ul. Fiecare are o tipologie a clientului formată pe casinoul respectiv și este foarte greu de crezut că noi vom putea să luăm un client căruia îi place să meargă, exact la un alt casino, pentru că așa este învățat. Doar că îi denumim, toți, clienții casei. Un client al casei nu poți să-l schimbi. Este foarte greu să-l schimbi.

Credeți că jucătorii de poker care joacă în aceste turnee vor părăsi casinourile din cauză ca pokerul s-a transformat în sport? Sau vor rămâne și clienții casinourilor? Sau nu sunt, deloc clienții casinourilor?
Nu. Prima pătură a clienților de Texas, în România a fost formată, efectiv din actuali și foști jucători de casino. Abia de acum încolo, și în ultimii doi-trei ani s-a format pătura de clienți, să o numim de Texas, datorită internetului, datorită turneelor. Clientul de Texas nu prea are treabă cu casinoul, cu mesele de joc.
Ele sunt asociate cumva, merg împreună dar sunt două chestii foarte diferite – mesele normale și mesele de poker de casino.

Ce le urati cititorilor Casino Life & Business Magazine pentru anul viitor?
În primul rând multă sănătate, fericire și noroc. Toți avem nevoie de noroc!

Articolul precedentPokerFest Main Event Ziua 3
Articolul următorInterviu cu Michel Claeys, continuare din editia trecuta

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.