Entertainment Arena Expo 2019

Pentru a afla părerile participanților la târgul anual dedicat industriei de gambling, Entertainment Arena Expo 2019, am pus aceeași întrebare tuturor celor intervievați.

Întrebarea a fost:
Ce a reprezentat Entertainment Arena Expo 2019 pentru tine și compania pe care o reprezinți?
Iată răspunsurile celor prezenți:

Valentin Adrian Georgescu – CEO, NOVOMATIC Romania

Valentin Adrian Georgescu

În fiecare an, EAE semnifică pentru noi o muncă de echipă, reafirmarea poziției de lideri pe piață și a standardului global NOVOMATIC “Winning Technology”.
Focusul nostru este să aducem, pe lângă noutățile oferite de echipamentele de joc lansate, idei inovatoare, astfel încât clienții și vizitatorii noștri să se bucure de un ambient plăcut și interactiv. “Continuăm să inovăm pentru succesul dumneavoastră”, iar vânzările record de anul acesta ne-au demonstrat ca am fost mai buni față de anii precedenți, iar standul a fost apreciat de toți vizitatorii noștri.

Dan Alexandru Ghita – President, ROMBET

Dan Alexandru Ghita

Pentru Asociația Rombet, ediția de anul acesta a Entertainment Arena Expo a confirmat o tendință de maturitate și decelerare a avântului din ultimii ani a pieței offline de jocuri de noroc – pentru că expozanții s-au adresat cu preponderență industriei offline. Comparativ cu edițiile anilor trecuți, deși în mod cert există interes în piață față de noutăți pe toate segmentele de business care au fost prezente la expoziție (slot, pariuri, sisteme informatice, soluții plăți, platforme, francizori, asociații, etc), traficul în cadrul evenimentului a fost ușor mai redus. Rombet a fost, ca și în fiecare an, prezent și la dispoziția membrilor săi, așa că pentru noi evenimentul a fost unul de succes, fiind un prilej să luăm contact în persoană cu mulți din membri noștri care au venit la expoziție.

Liviu Popovici, Country Sales Representative, Media System Technologies

Prezența MST (Media System Technologies) la ediția de anul acesta a Entertainment Arena Expo a însemnat, pe lângă buna oportunitate de a ne face cunoscuți și în România, o confirmare a interesului deosebit si deschiderea firmelor de pariuri pentru produsele noastre. Vorbim despre o companie de curând intrată pe piața din România, care a fost licențiata recent de către ONJN pentru oferirea de produse software specializate și care se distinge prin unicitatea și inovația acestora. Mă refer în special la platforma de pariuri full service, care include și risc managementul pariurilor, destinată și pentru retail și pentru online, care oferă posibilitatea de pariere pe curse de cai și câine din toată lumea, din Europa în Australia, din America în Asia și Africa. Practic se poate paria 24/7, 365 zile pe an. Platforma de pariuri se poate utiliza atât în versiune „stand alone”, cât și integrată în platforma de pariuri a organizatorului. Pe la soluțiile software MST a prezentat la EArena și mai multe soluții hardware de ultimă generație pentru terminalele de pariuri independente și dependente . Aceste caracteristici au impresionat și generat un real interes în rândul vizitatorilor. Au fost trei zile productive în care ne-am remarcat pe deplin și la finalul cărora am fost desemnați de către organizatori ca având cel mai frumos stand, ceea ce ne face să fim optimiști și încrezători.
Din punct de vedere propriu, experiența MST îmi aduce o nouă provocare pe care o privesc cu încredere date fiind profesionalismul, spiritul inovator, progresist și echipa extraordinară care definesc această companie. Deși in România cultura curselor de cai s-a diminuat foarte mult, am văzut în ultimii ani că exista potențial, iar printre ceea ce și-a propus MST să dezvolte în România se numără și revitalizarea fenomenului hipic. Cum spuneam, suntem optimiști și gândim o dezvoltare organică și sustenabilă. Tenacitatea, flexibilitatea, inovația, dedicarea și orientarea către client sunt principalele noastre atuuri.

Gyula Csortan – General Manager, Alfastreet Trade

Ca reprezentant al Alfastreet, una dintre companiile prezente la toate edițiile EAE, apreciez în mod deosebit acest eveniment și îl consider cel mai important în calendarul anual național și regional. Nu mai este un secret faptul că tehnologia evoluează foarte rapid și că aplicațiile în domeniul jocurilor de noroc urmează acest ritm. La EAE avem ocazia să ne întâlnim cu clienții noștri actuali și potențiali, să aflăm noutățile de pe piața din România și să ne facem o imagine clară a nivelului actual și al tendințelor de pe piață.

Cristina Georgescu – Owner, Power of Scent

Participarea brand-ului Power of Scent la EAE s-a dovedit ocazia ideală de a prezenta produsele și serviciile potențialilor clienți, alături de cei mai renumiți profesioniști din industria de gambling. Marketing-ul de aromă reprezintă o strategie din ce în ce mai apreciată de fiecare business, așa că le mulțumim tuturor celor care ne-au vizitat și au testat calitatea produselor noastre și pentru că au profitat de ofertele special pregătite.

Alin Iliescu – PR & Communication Manager, ROMSLOT

Entertainment Arena Expo 2019 Alin Ilescu

Pentru echipa ROMSLOT, Entertainment Arena Expo 2019 a fost, ca și edițiile trecute, unul dintre evenimentele de referință ale anului în industria de gambling.
În primul rând, a reprezentat o excelentă ocazie pentru comunicare, mai ales datorită evenimentelor organizate în cadrul expoziției – vorbim aici de o comunicare în trei direcții: în interiorul industriei (între asociații, producători și operatori), între reprezentanții industriei și vizitatori, între reprezentanții industriei și autorități. Totodată, a fost un excelent prilej pentru a dezbate și evalua contextul socio-politic în care se află industria de gambling, dar și provocările la care acest sector va fi supus în următorul an. Nu în ultimul rând, remarcăm organizarea impecabilă și le transmitem organizatorilor felicitări pentru efortul depus!

Cristian Roman – Managing Partner, Get’s Bet

Entertainment Arena Expo 2019 Cristian Roman

Entertainment Arena Expo, singura expoziție de gambling din țară, reprezintă pentru noi oportunitatea de a expune în fiecare an, oferta de noi produse concepute special pentru a satisfice orice partener.
Get’s Bet, companie cu capital 100% românesc, oferă commission partenerilor pe toate cele 4 direcții: retail, online, terminale și aparate de tip slotmachine.
Le mulțumim tuturor partenerilor că ne-au rămas alături și nu în ultimul rând, celor care ni s-au alăturat în acest an și îi asigur că vom veni cu noutăți și anul viitor.

Dragos Buriu – CEO & Founder, NEWTON Slots

dragos buriu entertainment arena expo 2019

Ca în fiecare an, Entertainment Arena Expo rămâne un eveniment de referință pe plan regional, care reușește să atragă unii dintre cei mai de renume producători și furnizori de servicii destinate industriei jocurilor de noroc. Și ca de fiecare dată, NEWTON a fost prezent cu unul dintre cele mai mari standuri unde ne-am întâmpinat pe perioada celor 3 zile ale expoziției partenerii existenti și viitorii clienți.
A reprezentat o oportunitate deosebită de a ne lansa în piață noile produse, pe lângă cele care ne-au stabilit poziția de lider de piață în segmentul nostru în fața miilor de vizitatori care ne-au trecut pragul standului.
Am avut premiera Cash Dispenser-ului, un nou dispozitiv de ultimă generație care sporește securitatea banilor și evitarea fraudelor, în care avem mare încredere că se va ridica la nivelul așteptărilor celor mai exigenți operatori.
Am reconfirmat cu această ocazie faptul că NEWTON este un partener de încredere, care inovează și investește constant în dezvoltarea și perfecționarea de soluții, atât software cât și hardware, care au ca unic scop creșterea veniturilor și eficientizarea operațiunilor partenerilor noștri, ajutându-i astfel să devină mult mai profitabili.Vom continua să alocăm resurse pentru a ne putea diferenția și vom participa la Entertainment Arena Expo și anul viitor, convinși fiind de importanța unui eveniment de asemenea amploare, și de prezența noastră ca expozant.

Andrei Frimescu – Marketing & PR Manager, Game World Romania

Entertainment Arena Expo 2019 este expresia regională a evenimentelor globale din industria cazinourilor precum ICE Londra și G2E Las Vegas. Ca urmare este o imagine clară a situației actuale a domeniului jocurilor de noroc din România și al tendințelor pe această piață. Nu în ultimul rând este și una dintre cele mai bune oportunități de networking și informare iar pentru industrie una dintre ocaziile de a comunica știri pozitive și informații relevante prin mass media.

Articolul precedentDe vorbă cu Pariekshit Maadishetti despre SPiCE 2020 India
Articolul următorAsociația ROMBET, din nou alături de Marketing in Gambling Forum