SPiCE 2020 India

În calitate de unici parteneri media din România, al EVENTUS INTERNATIONAL, redăm interviul cu Pariekshit Maadishetti despre SPiCE 2020 India.

Pariekshit Maadishetti
Fondator, Grid Logic Group, Taj Rummy

Pariekshit Maadishetti

Pariekshit M este fondatorul Grid Logic Group și al Taj Rummy – primul și singurul brand de rummy din India, creat de tehnologia de ultimă oră a inteligenței artificiale. Taj Rummy și rețeaua sa sunt în prezent marci cu cea mai rapidă creștere din India în acest spațiu, cu planuri de a se extinde la nivel mondial în viitorul apropiat. Pariekshit a fost întotdeauna profund îndrăgostit de Gaming.

1. Ultimul an a cunoscut o creștere extraordinară în spațiul de jocuri online, cu mai multe companii care primesc o serie mare de finanțare. Care este părerea dvs. către care se îndreaptă industria?

În fiecare an vedem că noul segment de abilități evoluează cu interesul finanțării de la investitori. Anterior era Rummy, Poker, Fantasy, iar acum sunt platforme eSports / Quiz precum MPL, BigPesa, WinZO, Zupee, care sunt aromele pieței.
Industria va crește doar atunci când vom avea diverse opțiuni și mă bucur că investitorii își pun pariurile pe modele unice.

2. Am văzut, de asemenea, companiile existente de remi online care se aventurează în alte forme de activități de jocuri și non-jocuri în ultimii ani. Care credeți că sunt strategiile de diversificare disponibile pentru operatorii online de remi?

Pentru unii operatori este baza de utilizatori și creșterea pe care o doresc de la alte produse. De asemenea, simt că ajută la evaluarea și riscul afacerii dacă navigați în toate produsele.
Diversificarea este bună, dar dacă doriți ca jucătorii de Rummy să încerce celelalte produse profitabile, aveți mult mai puține opțiuni care oferă același nivel de satisfacție ca Rummy.

3. Cum credeți că digitalizarea și formalizarea în creștere a economiei și concentrarea pe sporturi / jocuri electronice în cadrul evenimentelor sportive mondiale va ajuta jocurile online în India?

Sunt pozitiv în ceea ce privește sporturile / jocurile online și aștept să văd numerele în creștere în timpurile următoare. Va veni un moment în care India va avea arene și turnee la scară largă care vor funcționa cu siguranță.

4. Vedeți progrese în discuția referitoare la reglementarea pariurilor sportive în India? Care sunt termenele în care vă așteptați ca eforturile în această direcție să dea roade?

În acest moment nu se întâmplă nimic specific, întrucât încetinirea economiei, cifrele de creștere și rata scăzută a ocupării forței de muncă au avut o prioritate mai mare pentru Guvern (ca mine). Cu toate acestea, deoarece au un mandat bun, mă aștept să aud cel puțin câteva știri pozitive cu privire la reglementare, dacă nu implementarea acestui termen.

5. Care sunt așteptările dvs. de la SPiCE 2020 India și ce credeți că ar trebui să aștepte delegații la eveniment?

SPiCE a fost întotdeauna un spectacol bun și ne plac mediul și persoanele care vizitează, motiv pentru care suntem sponsorii și sperăm să o facem în următorii ani. Mie personal îmi place combinația de operatori internaționali și interni, companiile de plată și tehnologie care vorbesc aceeași limbă ca și noi. O recomand tuturor!

Articolul precedentGame World, din nou partener al Marketing in Gambling Forum
Articolul următorDespre Entertainment Arena Expo 2019