Casino Live land-based, dar și online la Palace Casino – Casa Vernescu
de Andreea Ion – Marketing & PR Manager
Este vară!
Pentru cei din industria gamblingului, vara trezește opusul sentimentului față de cei care se bucură de turismul sezonier. În București simți că dintr-o dată circuli mai lejer cu autoturismul. Sau când te afli pe Calea Victoriei, nu mai stai 15 minute doar lângă Casa Vernescu – la ora 18.00, doar din cauza traficului.
Cum sunt afectați operatorii de gambling în această perioadă?
Probabil în aceeași măsură ca și noi, în casinoul land-base.
Crește numărul turiștilor străini șI scade numărul clienților din piața locală.
Dar experiența anilor trecuțI realizăm că atunci când reușești să câștigi fidelitatea unui client, atunci business-ul îți este afectat doar în mică măsură.
Este adevărat că orice locuitor al Bucureștiului pleacă în concediu în perioada de vară, însă nu mai mult de 2 săptămâni, printr-o rotație, fapt ce scade doar cu un 10 %, maxim, numărul de clienți participanți la joc.
Palatul Casa Vernescu reprezintă un punct de atracție pentru majoritatea turiștilor străini. De anul acesta este prezent și pe harta oficială a Bucharest City Tour Guide. Zilnic, turiștii străini sunt fascinați de Palatul în care pot juca cele mai populare jocuri de Poker sau numerele favorite la ruleta Americană. Palace Casino este atracția principală a acestui sezon atât pentru turiști, cât șI pentru piața locală, fiind singurul casino live din București care oferă clienților săi 5 acțiuni promoționale în același timp.
Șansele de a fi un câștigător sunt dintre cele mai mari. Toate detaliile sunt oferite clienților la masa de joc sau chiar de una dintre frumoasele fete ale departamentului de Public Relations.
Pentru fiecare joc, atât zona de live games cât și slot, sunt șanse de a câștiga unul din premiile sau Jackpoturile zilei. Astfel, chiar dacă este vară, atmosfera din răcorosul Palat este una ce te va face să revii.
Casa Vernescu a fost construită de la bun început spre a găzdui buna distracție. Iar Palace Casino continuă tradiția. A fost casinoul numarul 1 al anilor 2000, iar efortul echipei crește, cu o muncă dedicată acestei tedințe.
Punctele de fidelitate oferă premii tuturor clienților. Și nu orice premii, ci o diversitate de produse de la parteneri precum S.T, Dupont, Grisogono, Cholley, Cerutti, Hugo Boss, cât și alte surprize.
Review-urile primite din partea vizitatorilor puncteaza întotdeauna frumoasa arhitectură a clădirii, dar și serviciile oferite.
Un mare minus însă îl reprezintă din păcate taxa de intrare, care din cauza bariereri limbii, nu este înțeleasă ca fiind o taxă guvernamentală, ce afectează bugetul clientului de la bun început.
Majoritatea turiștilor străini au perceput-o ca pe o taxă de intrare practicată de casinouri, oricât de mult li s-a explicat că este strict și direct destinată statului român.
Nenumărate încercări de a afișa în toate limbile de circulație această informație s-au finalizat printr-o oarecare creștere a numărului de clienți ce înțeleg, dar nu pot transmite mai departe.
De-a lungul timpului am abordat chiar agențiile de turism spre a le educa informația oferită apoi clienților, însă fără succes.
Sperăm ca în viitorul apropiat să venim în întâmpinarea nevoilor tuturor clienților, iar receptivitatea turiștilor străini să crească si să preia informația oferită de noi.
#CasinoLife este un articol pe care îl scriem pentru a reușI să schimbăm opinia greșită a multora, privind atmosfera dintr-un casino live. Da, avem dreptul să ne selectăm clientela! Și ne folosim acest drept cu multă responsabilitate.
Suntem în mijlocul verii, și încheiem cu un simplu: Descoperă un Casino în interiorul unui Palat!
Vino, îți garantăm că este racoare.