Caesars Entertainment vinde WSOP către GGPoker într-o afacere evaluată la 500 de milioane de dolari

WSOP va rămâne în Vegas timp de 20 de ani

Caesars Entertainment a fost de acord să vândă brandul World Series of Poker (WSOP) și proprietatea intelectuală asociată către NSUS Group, operatorul GGPoker, pentru 500 de milioane de dolari.

Acordul cuprinde 250 de milioane de dolari în numerar și un bilet la ordin de 250 de milioane de dolari scadent la cinci ani după tranzacție. În ciuda vânzării, Caesars își păstrează drepturile de a găzdui turneul anual live WSOP din Las Vegas pentru următorii 20 de ani.

Caesars Digital va primi, de asemenea, o licență de la NSUS pentru a-și continua operarea afacerii sale de poker cu bani reali WSOP Online în Nevada, New Jersey, Michigan și Pennsylvania „pentru viitorul previzibil”, dar, altfel, va fi restricționat să opereze poker online „pentru o anumită perioadă de timp și cu anumite excepții.”

În plus, sălile de poker Caesars vor continua să prezinte brandul WSOP și se vor bucura de drepturi preferențiale de a găzdui evenimente live WSOP Circuit (WSOP-C) în viitor.

Eric Hession, președintele Caesars Digital, a declarat: „Ne-am bucurat de un parteneriat de lungă durată și de succes cu GGPoker, care a contribuit la stimularea creșterii mărcii WSOP. Această tranzacție este un pas interesant pentru Caesars ca companie și pentru brandul WSOP, deoarece continuă să evolueze.

„Abia așteptăm să vedem ce ne rezervă NSUS pentru creșterea moștenirii WSOP în poker și așteptăm cu nerăbdare să oferim în continuare o experiență de neegalat și familiară jucătorilor de poker.”

NSUS Group intenționează să-și folosească tehnologia pentru a extinde prezența online a WSOP la nivel global. Vânzarea are loc la două zile după ce CEO-ul Caesars, Tom Reeg, a făcut aluzie la tranzacționarea „activelor de cazinou non-core, neoperative” în conversația cu investitorii, în timp ce operatorul încearcă să-și reducă datoria pe termen lung de 12,4 miliarde de dolari.

Michael Kim, Chief Executive Officer al NSUS Group, a declarat: „După ce a colaborat cu Caesars Entertainment ani de zile, NSUS Group, operatorul GGPoker, este încântat să-și anunțe noul rol în conducerea World Series of Poker, cel mai renumit brand de poker din lume.

„Vom valorifica tehnologia de ultimă oră și expertiza în industrie a lui GGPoker pentru a crea un viitor interesant pentru WSOP, asigurându-le jucătorilor o experiență de poker din ce în ce mai îmbunătățită, sigură și fără probleme. Sub noua conducere, NSUS intenționează să extindă WSOP la nivel mondial, poziționându-l la fruntea creșterii pokerului.”

Caesars Entertainment vinde WSOP către GGPoker într-o afacere evaluată la 500 de milioane de dolari

Vânzarea este de așteptat să se încheie înainte de sfârșitul anului 2024.

WSOP, achiziționat de Caesars în 2004 de la familia Binion, a evoluat de la un singur eveniment din Las Vegas la o serie de turnee internaționale și o platformă online. Cea mai recentă serie WSOP, găzduită la Horseshoe Las Vegas, a prezentat 99 de evenimente cu premii în bani de peste 437 de milioane de dolari.

În declarația privind veniturile din al doilea trimestru, Caesars a raportat că evenimentul anual a generat între 20 de milioane de dolari și 25 de milioane de dolari în EBITDA.

Calendarul WSOP 2023 a doborât toate recordurile turneelor ​​în drumul său spre acordarea de peste 400.000.000 de dolari în fonduri de premiere. Vara a fost evidențiată de recordul all-time de 10.043 de participanți la Main Event câștigat de Daniel Weinman, care a câștigat 12,1 milioane de dolari cu victoria sa.

Articolul precedentSBC Summit: a fost dezvăluită lista scurtă a concursului SBC First Pitch
Articolul următorŠimon Vincze se alătură Consiliului de Administrație al IGCCB