Sponsorizată de unele dintre cele mai cunoscute cazinouri din ţară, Andreea Necula vrea să devină asul pilotajului românesc.
Tan Tolga Cebeci, o mai veche cunoştinţă a revistei noastre, a demarat un nou proiect. Prin agenţia sa de publicitate a realizat o conexiune între domeniul în care a fost şi este, în continuare implicat – industria de gambling, cazinourile – şi cursele de maşini. O reţetă cu ingrediente spectaculoase, care va duce, cu siguranţă, la un beneficiu în favoarea ambelor părţi, semn al unei afaceri reuşit
Loganul roşu al Andreei Necula este tapetat cu emblemele celor mai de succes cazinouri din Romănia. Cine e Andreea?! O tănără frumoasă, elegantă şi curajoasă. De toate aceste calităţi profită pasionaţii de curse automobilistice. La răndul său, Andreea este susţinută în demersul ei sportiv prin proiectul de sponsorizare, venit din partea cazinourilor, pus în operă de Tan Tolga.
CAZINOURILE IES ÎN LUME PE CAROSERIA LOGANULUI CONDUS DE ANDREEA
„O susţinem pe Andreea pentru participarea la Raliul 2009 – cea de-a opta etapă, din Romănia -, precum şi pentru circuitul Bucharest Ring. Ea este singura femeie pilot implicată în aceste curse, în acest moment, aici în ţară, şi o face cu succes”, spune Tan Tolga. El consideră că lumea curselor de maşini este asemeni lumii fotbalului, „un sport pentru bărbaţi”. „La fel se întămplă şi în lumea curselor de maşini. Nu este ceva neobişnuit să vezi femei frumoase prezente la cursele de maşini, dar aceasta este prima dată cănd o astfel de femeie participă efectiv la cursă. De aceea, intenţia mea este de a o sprijini. Este o persoană căreia chiar îi plac cursele, nu participă pentru bani, ci o face din plăcere şi pentru distracţ ie”. Dar Tolga nu se va opri aici. Ţinteşte mult mai mult. „Urmă- torul nivel, pe care îl am în vedere, va duce Romănia şi brandurile ei importante, pe platformele internaţionale. În acest moment, Europa prezintă un potenţial extrem de mare şi am vrea să fim parte a acestor proiecte. Şi, desigur, am vrea să evoluăm către o clasă superioară de maşini, de motorizare, şi să devenim mai puternici pe piaţa sporturilor cu motor”. Cum i-a veit ideea?! „Înainte să am propria mea agenţie, am participat la Cupa Dacia Logan la Bucharest Challenge, în 2007, fiind implicat în acţiuni de sponsorizare. Am văzut astfel căt de puternic este feedback-ul”, susţine Tan Tolga Cebeci.
ASUL DIN… MÂNECĂ
Dacă o vezi pe tănăra Andreea Necula pe podium, în calitate de model, nu-ţi poţi imagina o legătură directă între ea şi o îmblănzitoare de cai-putere. În cel mai bun caz, o poţi asocia cu luxul unei limuzine, coborănd din dreapta şoferului, la evenimente mondene. Şi totuşi, Andreea, e un foarte talentat pilot de curse automobilistice, la fel cum este şi un foarte apreciat model. „Da, sunt model, dar mai nou pot spune că sunt de profesie pilot şi particip, din 2008, la raliuri. Am conştientizat această pasiune pe la 16 ani, cănd am învăţat să conduc. La 18 mi-am luat permisul, m-am învărtit întro gaşcă de băieţi cu care mergeam prin oraş, pe la curse, organizate, în diverse împrejurări la vremea respectivă. În 2007 m-am hotărăt să particip, într-un mod legal, la curse”, spune Andreea.
Atracţia către acest sport, spune tănăra, de doar 24 de ani, vine de la faptul că a cam fost băieţelul familiei. „Mi-au plăcut întotdeauna maşinile. Cănd eram mică făceam colecţie de maşini de tablă. Nu ştiu dacă am avut o păpuşă în toată copilăria. Apoi, am văzut la tatăl meu felul sportiv în care conducea. Şofa foarte bine faţă de alţi colegi şi prieteni. Toate acestea au declanşat pasiunea mea pentru maşini”, povesteşte Andreea.
Urmarea nu a fost la fel de uşoară precum colecţionarea de maşinuţe. „În 2007 m-am pregătit, am făcut o şcoală de pilotaj, în 2008 alta. M-am înscris într-un club, am luat licenţa de pilot profesionist, debutant. Acum pot spune că sunt pilot junior. Mi-am închiriat o maşină – prima maşină cu care am concurat – un Renault Megan Coupe, de 160 CP. Am participat atunci la 12 etape. Anul acesta m-am hotărăt să merg pe Logan, pentru că vreau să particip la Challenge, la Casa Poporului şi, ulterior, vreau să particip, în 2009, în cupa Logan din raliul Romăniei. Practic un nivel superior faţă de ceea ce fac eu în momentul de faţă”. Cea mai incitantă cursă a Andreei a fost etapa de la Reşiţa a raliului. „Din nefericire un coleg de-al nostru a murit acolo. Este un traseu tehnic, foarte dur şi de mare viteză. Chiar eu am avut un primul incident neplăcut, dar am încheiat ziua cu un podium, pe a treia poziţie. Însă cea mai bună clasare a fost locul 2, la cupa Banatului”.
Şi pentru că tot aleargă pe o maşină tapetată cu embleme de cazinouri, ba chiar şi cu logo-ul revistei noastre printre ele, Andreea speră să tragă cartea norocoasă în cariera sa de pilot şi promite că va încerca să afle mai multe despre activitatea cazinourilor.