Am început anul, așa cum l-am și terminat, pe primul loc la toate capitolele media care sunt interesante atât pentru noi cât și pentru partenerii noștri.
Datele de început de an, care ne-au parvenit de la semrush.com, cel mai „la modă” și de încredere organ de monitorizare a internetului, ne arată o creștere substanțială a traficului pe casino-magazine.ro, creștere cu atât mai importantă cu cât o fost măsurată în perioada sfârșitului de an 2022 și începutului de an 2023, perioadă în care toată lumea era, mai mult cu gândul la petreceri, vacante sau cadouri și mai puțin cu gândul la știri, mai ales la cele din lumea jocurilor de noroc.
Astfel, conform semrush.com în perioada 27 dec. 2022 – 3 ian. 2023 creșterea de trafic orar a fost de 12,45% ajungând la un număr mediu de 62,53 vizitatori unici pe oră ceea ce înseamnă mai mult de 45.000 vizitatori unici pe lună față de 50,08 vizitatori unici pe oră și circa 36.000 înregistrați în perioada Craciunului, adică în perioada 20-27 decembrie, 2022.
Comparativ, singurul, să-i zicem „urmăritor”, Casino Inside fiind la distanță uriașă în spate cu scăderi (dacă se mai poate!) remarcabile de trafic.
Date: Dec, 20-27, 2022
Date: Dec 27, 2022 – Jan 03, 2023
Practic, website-ul casinoinside.ro se învârtește în jurul unui trafic, deloc de invidiat sau de folosit, de circa 3000 de vizitatori unici pe luna.
Bazele de date ale Casino Life & Business Magazine, atât cu adrese din România cât și cu adrese din străinătate au avut, în aceeași perioadă, creșteri de peste 15%.
În ceea ce privește celelalte canale de social media ale Casino Life & Business Magazine, situația este următoarea:
profilul Casino Life & Business Magazine are o poziție qvasistaționară:
– 14.473 fani
– 14.529 urmăritori
grupul Casino Online
– 37.900 membrii
grupul Evenimente în București
– 18.400 membrii
grupul Norocul Meu a dezvoltat o creștere remarcabilă
– 3.200 membrii
Youtube
canalul tv Casino Life & Business Magazine are o creștere lentă, dar organică
– 728 abonați
Linked-In
– 1.438 urmăritori
Instagram, Tik-Tok și Twitter cresc organic iar cifrele sunt încurajatoare.
Așadar începem anul sub auspicii deosebit de bune și vă invitâm să folosiți toate aceste canale pentru a vă crește afacerea online.
Citește și știrile de AICI.