Trenta Pizza și Betano

Trenta Pizza și Betano deschid culisele universului de casino și aduc personajele din jocurile de pe platformă direct la ușa consumatorilor.

BETANO.com, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Trenta Pizza deschid culisele universului de casino și aduc personajele din jocurile de pe platformă direct la ușa consumatorilor.

În perioada 10 – 20 noiembrie 2022, comenzi de pizza de la Trenta Pizza alese aleatoriu vor fi livrate de către personaje inspirate din universul de joc.
Campania Betano Casino Backstage continuă cu o activare co-branded în cadrul căreia personaje imaginare inspirate din jocurile disponibile pe platformă ies în lumea reală și se alătură livratorilor Trenta Pizza cu promisiunea de a aduce acțiunea direct la ușa consumatorilor din București.

În perioada campaniei, orice comandă de pizza se poate transforma într-o întâlnire neașteptată cu unul dintre cele cinci personaje principale din spotul campaniei, care livrează nu doar pizza, ci și beneficii la crearea unui nou cont în platforma Betano și reduceri la următoarea comandă.

„Ne bucurăm să împărtășim cu Trenta Pizza aceeași viziune asupra entertainmentului și, împreună, să ducem mai departe exercițiul creativ de a ne imagina viața personajelor din culisele jocurilor de casino. Ajunse în lumea reală, personajele nu-și ies din rol și iau cu ele din universul Betano distracția, surprizele și umorul, ingredientele principale ale campaniei noastre de casino”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications Betano Romania.

„Trenta Pizza este un brand social, urban, pentru că, în fiecare zi, de dimineața până noaptea, hrănește câteva mii de oameni la birou, în familie și la diverse ocazii de socializare sau sărbătoare. Un brand care face parte din viața Bucureștiului. De aceea ni s-a părut foarte interesantă ideea Betano de a teleporta aceste personaje din lumea entertainmentului, a jocurilor, în lumea reală și, astfel, de a putea oferi clienților noștri o experiență aparte”, a declarat Andrei Bartesch, Marketing Director Trenta Pizza.

Viața personajelor din culisele Betano Casino este documentată și în primul episod al campaniei.

Citește și știrile de AICI.

Articolul precedentPetrecerea în stil „VINTAGE” de la Palace Casino
Articolul următorKaizen Gaming, desemnat drept cel mai bun operator din industrie