Două premii pentru Kaizen Gaming la EGR Marketing & Innovation Awards 2024
Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii GameTech din lume, a atins o altă etapă semnificativă, asigurând două premii prestigioase la EGR Marketing & Innovation Awards, eveniment organizat la Londra la începutul acestei luni. Recunoscută pentru „Cea mai bună aplicație nativă” și „Campanie de marketing pentru jocurile de noroc responsabile”, câștigul dublu al companiei reafirmă angajamentul ferm al Kaizen Gaming de a oferi clienților săi experiențe de pariere fără egal și sigure.
Premiul ‘Best Native App’ este oferit operatorului care a dezvoltat o aplicație nativă lider pe piață în ultimele 12 luni. Premiul evidențiază succesul remarcabil al companiei Kaizen Gaming și al mărcii sale premium, Betano, cu o strategie extrem de captivantă pentru dispozitivele mobile, care rezultă dintr-un angajament de a îmbunătăți mereu jocul, experiențe ridicate și o concentrare focusată asupra clientului.
Kaizen Gaming a fost, de asemenea, sărbătorit la premii pentru promovarea sa de impact a jocurilor de noroc responsabile. Campania pentru Stoiximan, marca de pariuri și jocuri sportive Kaizen Gaming care operează în Grecia și Cipru, prezentând fotbaliști de top din Stoiximan Super League (Super Liga Grecia) și sloganul „Dacă ești mereu în joc, atunci nu mai este un joc,” a strâns peste un milion de vizualizări pe YouTube și acoperire mass-media extinsă, amplificându-și succesul semnificativ în creșterea gradului de conștientizare.
Pablo Puertas, Marketing Director al Kaizen Gaming, a comentat:
„Câștigând de două ori la EGR Marketing and Innovation Awards din acest an reprezintă o recunoaștere fantastică a muncii asidue și a dăruirii fiecărei persoane de la Kaizen Gaming. Cu o vară captivantă a sporturilor în față și un număr tot mai mare de fani care adoptă divertismentul pe mobil, echipa noastră continuă să stabilească noi standarde în furnizarea celor mai de încredere și excepționale experiențe de pariuri sportive disponibile la nivel mondial. În mod esențial, asigurarea respectării stricte a reglementărilor și a accesului clienților la asistență și instrumente esențiale pentru jocurile de noroc responsabil va fi întotdeauna prioritatea noastră principală. Lucrul cu vedete de top ale sportului în campaniile noastre de conștientizare ne ajută să comunicăm eficient importanța participării responsabile la activitățile de pariuri.”
Premiile EGR Marketing & Innovation onorează cele mai inovatoare și creative companii din industria jocurilor de noroc online. Sărbătorind succesul comercial, inovația care schimbă jocul, serviciul pentru clienți exemplar și priceperea de marketing, premiile evidențiază companiile și persoanele care au excelat în ultimul an.
Dubla victorie a lui Kaizen Gaming la premiile din acest an se bazează pe faptul că, compania a atins noi culmi în lumea sportului, devenind și prima casă de pariuri care a câștigat statutul de partener aprobat atât pentru UEFA EURO 2024™️, cât și pentru CONMEBOL Copa America™️ 2024. Compania, de asemenea, recent s-a alăturat Ligii Angliei, Betano devenind și principalul sponsor pe tricoul Aston Villa FC.