Betano sărbătorește UEFA EURO 2024™ și CONMEBOL Copa America™ 2024 cu cele mai recente campanii de marketing

Campaniile 360° promovează și mai mult rolul mărcii de sponsor global oficial al celor mai mari competiții de fotbal din acest an

Vara fotbalului este în plină desfășurare, iar  brandul premium al Kaizen Gaming, Betano sărbătorește entuziasmul și calitatea unificatoare a UEFA EURO 2024™ și CONMEBOL Copa America™ 2024 cu două campanii unice de marketing la 360°.

Lansat prima, și în centrul campaniei Betano pentru UEFA EURO 2024™, este noua sa reclamă video, difuzată pe canale TV și publicată online în Portugalia, Germania, România, Cehia, Bulgaria și Ontario, Canada, pe tot parcursul turneului. Cea mai recentă reclamă a lui Betano transportă telespectatorii într-un univers fictiv în care personaje precum Big Foot, super răufăcători, luptători și oameni de știință în rachete își amintesc reciproc să „țină” pentru că Campionatul European este aici. În loc de activitățile obișnuite, este timpul să vă distrați, să petreceți timp cu prietenii și să vă bucurați de urmărirea celor mai mari jucători ai Europei ce luptă în Germania.

Pablo Puertas, Marketing Director al Kaizen Gaming: „UEFA EURO 2024 are rolul de a aduce oamenii împreună pentru a sărbători și a se bucura de jocul frumos. Cu valori ridicate de producție asemănătoare cinematografiei, o selecție diversă de distribuție și indicii vizuale puternice ale mărcii, campania noastră aduce entuziasmul UEFA EURO 2024 la viață în toată Europa. Fiind primul partener oficial de jocuri și pariuri al Campionatului European, suntem mândri că jucăm un rol important în promovarea și susținerea uneia dintre competițiile premium ale fotbalului.”

De asemenea, CONMEBOL Copa America™ 2024 primește tratamentului Betano în acest an. Concentrându-se pe risipirea numeroaselor mituri din jurul fotbalului din Americi, noua campanie a lui Betano provoacă opiniile exprimate de oameni precum starul francez, Kylian Mbappe, care au sugerat că fotbalul este mai puțin competitiv și dezvoltat decât în ​​Europa.

„Ideea că fotbalul din America este altceva decât la fel de avansat, interesant și competitiv ca oriunde altundeva în lume este absurdă”, a spus Pablo Puertas. „Când au fost făcute aceste comentarii, fotbalistici și fanii din toată America s-au unit și au răspuns pentru a apăra calitatea, nivelul și pasiunea fotbalistică de pe continent. Fiind o company care a investit puternic în America Latină, am vrut să creăm o campanie care să vorbească inimile și să mințile tuturor fanilor. De asemenea, ne-a servit ca o modalitate de a introduce platforma noastră creativă „Confia” pe tot continentul, produs al colaborării noastre recente cu Wieden+Kennedy”.

Campaniile Vara fotbalului de la Betano depășesc formatele tradiționale, urmărind să implice publicul prin mai multe puncte de contact, inclusiv radio, OOH și activări experiențiale, care se concentrează pe crearea de experiențe memorabile pentru fanii din fiecare țară în care Betano este prezent.

Brandul găzduiește Fan Zones în Germania (Berlin, Munchen și Dortmund) și în Bulgaria (Sofia), în timp ce în Portugalia (Lisabona) Betano Euro Village fură lumina reflectoarelor. Oferind ecrane gigantice care arată toate meciurile turneului și o atmosferă de festival, fanii pot cumpăra mâncare și se pot bucura de divertisment live. În România și Cehia, Betano lucrează cu influenceri locali pentru a promova în continuare EURO 2024 TM prin activări online care unesc mai mulți oameni în sărbătorirea fotbalului.

Desigur, Betano este prezent și în zonele de fani Copa América, cea mai proeminentă dintre ele fiind cea din Rio de Janeiro, Brazilia. Fan zone, pe care Betano o sponsorizează, este situată pe plaja Copacabana și este foarte populară printre fani. În cele trei meciuri ale Braziliei din faza grupelor, peste 21 de mii de fani au participat în locație, în timp ce posturile de televiziune au fost acolo, preluând reacțiile fanilor.

Articolul precedentiGaming DACH Summit 2024 Viena
Articolul următorOKTO își extinde amprenta de plăți digitale în România prin integrarea cu CyberTeam