Tiger Security, companie de securitate aflată pe piața de profil începând din 1999, va marca cei 15 ani de existență în cursul anului urmator.

Vorbim cu dl. Bogdan Șovar, Managerul General al firmei, despre modul în care compania sa a parcurs un nou an de criza:
„2013 pentru noi a fost un an plin de provocări, un an în care am reușit să ne dezvoltăm portofoliul și să devenim și mai cunoscuți pe piața de securitate. Am constatat că notorietatea noastră pe piața românească se datorează în primul rând clienților mulțumiți care la rândul lor ne-au recomandat mai departe. Consider că o parte din satisfacția clienților este bazată în principal pe sistemul de „feed-back” implementat în cadrul companiei noastre, în conformitate cu standardele ISO.

Cu acest prilej doresc să mulțumesc tuturor clienților societății noastre, printre care menționez Afi Palace, Saint Gobain, Mega Image, Cristoph, Colosseum Retail Park și InterSport, dar și celorlalți, pentru încrederea acordată de a-i securiza pe parcursul acestui an.”

În 2013, Tiger Security a atins peste 1700 de angajați, compania situandu-se în primele 10 firme în Topul Companiilor de Securitate din România la categoria firmelor „foarte mari”, într-un clasament efectuat de Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București.
Dl. Șovar ne explică: „Ne putem mândri cu o creștere constantă a cifrei de afaceri, chiar și într-o perioadă de criză. În prezent, după cei 14 ani de activitate, intrăm în perioada de maturitate, în care ne dorim consolidarea poziției pe piața serviciilor de securitate.”

„Ne recomandă în special modul în care ne achităm de sarcini față de clienții noștri, având o structură de conducere foarte apropiată de segmentul de execuție, adică de agenții în sine.”

Trendul ascendent pe care ne situăm se datorează în primul rând transparenței de care dăm dovadă față de beneficiarii noștri, transparență manifestată în primul rând în planul costurilor pe care aceștia le au cu sistemul de paza. Astfel, 85% din costul perceput de compania noastră reprezintă salariul și taxele aferente personalului ce își desfășoară activitatea în cadrul obiectivului, diferența constituind-o cheltuielile de regie, dotare și cele conexe activității derulate.

„Pentru noi, primul pas în 2013 a fost terminarea propriului sediu de aproximativ 3000 de metri pătrați, urmat imediat de terminarea lucrărilor la Dispecerat. Dispeceratul este o componentă aparte în cadrul firmelor de securitate, deoarece deservește în general serviciul de Monitorizare și Intervenție al companiei. Acest serviciu ne ajută să monitorizăm obiective aflate la distanță cu sprijinul unor soluții de securitate „low-cost”, având la bază tehnologii de ultimă oră (comunicarea prin GPRS, supravegherea video și transmiterea imaginilor la o anumită adresă de Internet, stocarea imaginilor pe hard-uri dedicate).

Astfel, pe parcursul 2013 am început un întreg proces de tehnologizare, în sprijinul creșterii calității serviciilor oferite. Împreună cu partenerii noștri bulgari, am reusit să punem în practică o soluție inovativă în cadrul Dispeceratului nostru respectiv aceea de supraveghere în timp real a unor obiective din industria energetică. Transmisia datelor se realizeaza printr-un super sistem de fibră optică, stabilit între beneficiar și Dispeceratul nostru, iar în măsura sesizării unor probleme intervenim cu ajutorul echipelor de intervenție.

Pentru securizarea apartamentelor și proprietăților private venim cu un nou sistem de monitorizare ce permite cuplarea mai multor apartamente la aceeași centrală de alarmare.

Soluțiile noastre automatizate au o gamă largă de aplicabilitate. De exemplu, dacă aveți o casă de vacanță și un sistem de încălzire conectat la Dispeceratul nostru, putem porni căldura cu câteva ore înaintea sosirii dumneavoastră la locația respectivă. De asemenea, închiderea și deschiderea garajului casei se poate realiza fie prin intermediul Dispeceratului, fie prin transmiterea unu sms către Centrala instalată de firma noastră.

Pentru optimizarea traseelor folosite de echipele noastre de intervenție am implementat la nivelul Dispeceratului mai multe soluții „soft” care ne ajută să ocolim ambuteiajele în intervalele de trafic aglomerat.

Pentru a putea implementa toate aceste soluții tehnice ne-am obținut avizul Poliției Capitalei, Dispeceratul nostru devenind astfel printre primele centre operative de acest gen care activează la nivel național.
După avizarea și implementarea Dispeceratului la nivel național ne-am dezvoltat parcul de mașini reușind astfel să micșorăm considerabil timpii de intervenție la toate obiectivele pe care le monitorizăm.

Suplimentar, odată cu finalizarea noului sediu, am dat în folosință, cu avizul autorităților, camera de armament și valori, destinată atât structurii de Intervenție a companiei, cât și clienților noștri doritori de un maxim de siguranță.”

O altă provocare pentru noi în 2013 a fost momentul când am preluat o altă companie de securitate. Odata cu asimilarea activelor și clienților, am preluat și personalul acesteia, trecând imediat la faza de instruire a oamenilor în conformitate cu standardele noastre. Menționăm în acest context că serviciile prestate de noi sunt în conformitate cu Sistemul de Management al Calității, dar și cu Sistemul de Management al Mediului fapt ce ne justifică implicarea în numeroase proiecte sustenabile pe segmentul energiei verzi.

Totodată, deținem Certificatul NATO care ne atestă în calitate de “ agent economic”. Astfel, în 2013 am participat la mai multe licitații pentru obiective NATO din afara României și sperăm ca în 2014 ne vom extinde și în exteriorul țării în cadrul proiectelor derulate de Alianța Nord-Atlantică.

Totodată, în 2013 am fost avizați în calitate de „formator profesional” de către Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Municipiului București. Avizul ne permite școlarizarea propriilor angajați în domeniul „securității private” având astfel posibilitatea să ne dezvoltam mai departe în cursul anului următor.

De Ziua Naționala a României, 1 decembrie, am participat cu efective de pază și intervenție la manifestarea de la Calarași. Evenimentul a fost o premieră în țara noastră, societatea fiind printre primele companii de securitate invitate să defileze alături de celelalte structuri ale sistemului de Siguranță Națională.

Din dorința de a ne implica în plan social, am organizat în cadrul Campaniei naționale „Ajutați-l pe Daniel!”, un trial de off-road 4×4, în scop umanitar. Evenimentul s-a derulat sub egida Clubului off-road GTC Monster Trophy, ajutând astfel la cauza de strângere a fondurilor pentru Daniel.

Considerăm că prin eforturile noastre realizate pe parcursul anului 2013, putem privi anul următor mai încrezători și mai siguri pe propria noastră poziție pe care o ocupam pe piață.
„Mulțumim tuturor beneficiarilor și partenerilor pentru acest an minunat în care ne-au dat ocazia să-i securizăm.

Sperăm că anul următor să fie unul mult mai bun, mai profitabil, odată cu împlinirea celor 15 ani de activitate”, ne-a declarat Directorul General al companiei, Bogdan Șovar.

La Mulți Ani, 2014!

La Mulți Ani, Tiger Security!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.