Mihai Mavromalide,Director General Syswin Solutions
➤ Este al patrulea an în care participați în cadrul evenimentului Entertainment Arena Expo. Ce așteptări avețI în urma acestui eveniment?
Syswin Solutions s-a bucurat în ultimii ani de o evoluție constantă, observabilă de la an la an și o parte din acest success se datorează și evenimentului Entertainment Arena Expo.
Profităm de această ocazie pentru a prezenta soluții de gambling updatate și inovatoare care sunt realizate in house, în România, fapt care le face mult mai accesibile din punct de vedere financiar.
➤ Coordonați o echipă numeroasă formată în principal din ingineri, programatori, cercetători, dar și din studenți. Care este cea mai dificilă sarcină a unui director general?
Din septembrie 2016 avem în desfășurare un proiect cu fonduri europene, fapt care a marcat și expansiunea echipei. Pot afirma cu încredere că fiecare membru este valoros, având în vedere că acordăm o deosebită atenție procesului de recrutare.
Nu pot spune că există sarcini dificile, deoarece angajații Syswin Solutions lucrează efficient atât individual, cât și în echipă pentru a atinge cele mai bune rezultate. Însă, dacă vrei să te poziționezi printre cei mai buni, provocări apar la fiecare pas, iar pentru noi este extreme de important să canalizăm resursele către nevoile clienților, să ținem pasul cu concurența și să oferim echipei posibilitatea de a se afirma.
➤ Cum apreciați evoluția companiei, care în ultimul an s-a dezvoltat pe toate planurile?
Încă din primele luni de activitate, Syswin Solutions a fost pe un trend ascendent, însă în ultimul timp am reușit să îmbunătățim calitatea serviciilor și să pătrundem pe piețe emergente.
Exceptând activitatea din gambling, pe care o desfășurăm cu succes de 4 ani, firma s-a dezvoltat și în alte industrii, oferind soluții customizabile și performante în domenii ca smart city, smart air, smart building, smart agriculture, etc.
➤ Ce planuri de viitor are Syswin Solutions?
În urma proiectelor pe care le-am derulat, am constatat că sunt o mulțime de aspecte care oscilează, însă un lucru rămâne constant și anume faptul că factorul inovativ ar fi inexistent fără inputul echipei. De aceea ne dorim să investim și în oameni, nu doar în tehnologie.
Alexandru Ciutan, Manager Regional Vânzări
➤ Ce fel de soluții oferiți clienților dumneavoastră?
Soluția completă Smart Gaming cuprinde sisteme avansate de monitorizare și control în timp real al afacerii, sisteme centralizate de management, sistem de tichete și operare cashless și instrumente de marketing precum Jackpot, tichete pentru tombole și system de carduri de fidelitate. Toate soluțiile oferite de către noi pot fi adaptate preferințelor specifice ale clienților, fapt care ne-a ajutat să ne diversificăm portofoliul, atât pe piața din România, cât și pe plan internațional.
Prin gama largă de produse și servicii oferite, precum și prin profesionalismul echipei noastre reușim să creăm plus valoare clienților și să dezvoltăm relații de colaborare de lungă durată.
➤ Cât de mult contează echipa în procesul de vânzări?
Fiind printre cei mai noi membri ai echipei, pot spune că am fost plăcut impresionat de profesionalismul și dedicarea tuturor celor implicați. Fiecare membru al echipei are rolul său extrem de important și împreună reușim să oferim cele mai bune soluții pentru clienții noștri. Fără programatori și ingineri nu ar exista produsul final, la fel cum fără echipa de suport tehnic și echipa de vânzări nu am putea veni în ajutorul clienților în timp util.
➤ Ce se întâmplă după vânzare?
În cadrul companiei noastre acordăm o importanță sporită și procesului post-vânzare.
Astfel asigurăm suport ethnic pentru toate soluțiile noastre de Smart Gaming, iar clienții noștri sunt încurajați să ofere feedback și să ne informeze în legătură cu provocările întâlnite în activitatea lor de zi cu zi.
De asemenea, urmărim permanent să îmbunătățim soluțiile noastre pe baza sugestiilor primite de la clienții noștri, venind astfel în întâmpinarea acestora cu fiecare update pe care îl facem modulelor noastre.
➤ Cu ce vă diferențiați de concurență?
Pentru echipa Syswin Solutions nu există probleme, ci doar rezolvări. Deși sună ca un slogan, aceasta este de fapt viziunea companiei. Toate produsele sunt realizate in-house, din stadiul de concept și până în faza finală, fapt care ne oferă control complet asupra întregului proces. Totodată, în procesul de dezvoltare a unui produs nou, utilizăm cele mai noi tehnologii disponibile și ne adaptăm în funcție de cerințele și tendințele din piață, precum și în funcție de nevoile specifice ale fiecărui client.
Paul Raetchi, Chief Solutions Engineer
➤ Care a fost parcursul tău profesional înainte de a te alătura echipei Syswin Solutions?
Domeniile în care am activate au fost unele variate (banking, suport, aplicații web șI embedded) și extrem de folositoare, deoarece m-au pregătit în avans pentru activitatea pe care o desfășor în prezent în cadrul companiei.
➤ Vorbește-ne puțin despre echipa din care faci parte.
Pentru mine, cât și pentru colegii pe care îi coordonez, eșecul nu este o opțiune viabilă.
Împreună reușim să găsim soluții pentru cererile diverse ale clienților și dezvoltăm într-un timp mai redus produse complete și complexe.
➤ Ce provocări ai întâmpinat până în prezent?
Cea mai mare provocare a fost să prevăd anumite scenarii prestabilite ale aplicațiilor pe care nici clienții nu le-au putut identifica.
Andra Iordache, Programator Junior
➤ Faci parte dintr-o echipă de programatori. Poți oferi câteva detalii despre proiectul în care ești implicată?
Proiectul la care lucrăm constă în dezvoltarea noului produs Syswin Solutions – Smart Play&Cash. Acesta este un bancomat dedicat sălilor de joc și casinourilor care se va integra cu soluțiile deja existente. Astfel, utilizatorii vor putea introduce tichete generate de jocurile de noroc, iar bancomatul va elibera suma de bani corespunzătoare.
Acest bancomat are roluri multiple: înlocuiește operatorii care eliberează premiile, asigură o securitate sporită a banilor, centralizează informații privind starea bancomatului (suma totală eliberată, numărul de bancnote rămase, numărul de tichete acceptate) și notifică operatorul atunci când este necesară realimentarea bancomatului.
➤ Vorbește-ne puțin despre rolul fiecăruia în echipă.
Echipa este una formată din 10 programatori și 4 coordonatori. Sarcinile trasate de către coordonatorii noștri, printer care se regăsește și Paul, sunt diferite, munca în echipă reprezentând o parte importantă a proiectului. Prin ședințe zilnice și utilizând aplicații dedicate, reușim să comunicăm eficient și să ne coordonăm activitatea.
➤ Cum ai descrie experiența de lucru pe care ai avut-o în cadrul Syswin Solutions?
Este o experiența unică. Atât mie, cât și colegilor mei ni s-a acordat oportunitatea de a ne implica în dezvoltarea unei soluții complete, unde îndrumarea mentorilor a fost una proactivă, contribuind astfel la dezvoltarea abilităților și cunoștințelor necesare în domeniu.