Interviu în exclusivitate pentru Casino Life & Business Magazine cu Mihai Mavromalide, Director General Syswin Solutions

Anul acesta, ați decis să nu participați cu stand propriu la Entertainment Arena Expo. Ne puteți spune care sunt motivele?
A fost o decizie rațională luată în urma experiențelor noastre din ultimii trei ani, de la marile expoziții de profil din regiune. Dacă în primă instanță ne-a ajutat o prezență la stand propriu, pentru a ne face cunoscuți și pentru a interacționa cu publicul, în timp, pe măsură ce obiectivul acesta s-a îndeplinit, ne-am dat seama că e mai important ca potențialii și actualii clienți să aibă parte de o experiență mult mai complexă cu soluțiile noastre. Așa că venim cu un alt concept: ne dorim să-i invităm la un eveniment de tip Business Cocktail&Dinner, care va avea loc în data de 3 septembrie, ora 17:00, la Hotel Pullman, situat în vecinătatea Complexului Expozițional Romexpo. În acest mod, le putem pune la dispoziție cadrul cel mai bun pentru interacțiune și dialog.
La eveniment, vom avea ocazia să ne consultam îndeaproape cu ei – urmează să iasă normele, sunt multe schimbări generate de noile reglementări care merită discutate de ambele părți. Unii dintre operatori vor veni mai mult ca sigur cu solicitări și cerințe specifice, care pot fi de interes și pentru ceilalți, de aceea este bine să fim cu toții reuniți într-un cadru formal, mai interactiv și mai bine organizat, pentru un schimb eficient de idei și informații. Vom asculta cu atenție tot ce au de spus, cu încrederea că putem gestiona mare parte din cerințe.

Ce le pregătiți operatorilor la evenimentul Business Cocktail&Dinner, pe care îl organizați cu ocazia Entertainment Arena Expo?
Prezentări interactive ale soluțiilor noastre, o sesiune de întrebări și răspunsuri pe marginea tuturor temelor de interes și bineînțeles, confirmarea faptului că le suntem alături în calitate de parteneri devotați. Ne dorim să fie un eveniment în stilul nostru caracteristic. Ei ne cunosc deja și au încredere că le oferim tot sprijinul în procesul de integrare al tehnologiilor în business-ul lor, nu îi lăsăm cu soluția în brațe și atât. La finalul serii, în cadrul cinei, vom trage concluziile necesare și vom stabili, de asemenea, noi teme de discuții pentru întâlnirile viitoare.

Dar veți fi prezenți și la Entertainment Arena Expo?
Da, operatorii ne vor putea găsi la standul Merkur Gaming, cu care am dezvoltat un parteneriat local cu potențial de extindere în țările din regiune. Sistemul nostru SmartJack™ este cel preferat de Merkur Gaming și va fi prezentat la stand împreună cu produsele proprii. Consultanții noștri tehnici se vor afla deci și la standul Merkur, pentru a răspunde întrebărilor și solicitărilor pe tot parcursul expoziției.

Analizând activitatea firmei din ultima perioadă, ce înseamnă pentru dumneavoastră business-ul Syswin Solutions?
La început, l-am considerat o mare provocare. Eu am activat foarte mult timp în zona de retail și am avut reușite pe partea de implementare și dezvoltare lanțuri magazine și instrumente de business pentru rețelele Intermarché și Angst. Mi-am dorit apoi să fac parte dintr-o structură de business care să evolueze rapid, iar pariul cu mine însumi a fost să aplic modelele de creștere progresivă pe care le-am perfecționat în retail, de această dată într-un domeniu complet nou pentru mine. Pot spune că l-am câștigat.
Într-un timp relativ scurt, am evoluat de la un business de nișă la unul care deservește mai multe industrii, printr-o ofertă diversificată de soluții M2M, cu accent bineînțeles, pe industria gambling&casino.
În acest moment, avem acces la infrastructura ELINCLUS – Electronic Innovation Cluster, din cadrul CETTI Universitatea Politehnică București, ceea ce înseamnă pentru noi resurse academice și de cercetare prețioase pentru industria electronică, în slujba soluțiilor pe care le dezvoltăm pentru clienții noștri.
Ne propunem să venim în continuare cu soluții foarte specializate și de înaltă calitate și de aceea, investim foarte mult în cercetare și dezvoltare. Practic, dorim să aliniem România la inovația M2M din țările occidentale și SUA, venind în întâmpinarea clienților cu cele mai căutate soluții pe plan internațional. O parte din fondurile pe care le folosim pe partea de proiectare și inginerie tehnică vor veni din fonduri europene, pe proiecte de anvergură națională pe care le dezvoltăm împreună cu partenerii noștri.

Ce ne puteți spune despre oamenii din spatele Syswin Solutions? Prin ce se evidențiază aceștia la nivel de industrie?
Statutul de jucător important în industria de IoT/M2M l-am câștigat într-un timp foarte scurt. Este un obiectiv îndeplinit în totalitate, grație experților pe care ne bucurăm să-i avem alături. În componența echipei de angajați cu titlu permanent intră specialiști din România, Germania și Elveția, printre care și profesori universitari, care se dedică zonei de dezvoltare și testare software. Lor li se adaugă o rețea de colaboratori zonali, în special ingineri electroniști, care asigură servicii de suport și de implementare. În prezent facem recrutări pentru a ne lărgi echipa, ca urmare a creșterii portofoliului de soluții și a industriilor pe care le deservim.

Cum vedeți rolul tinerilor în echipa Syswin Solutions? Recrutați de pe băncile facultăților?
Pentru noi este foarte important să le dăm acces tinerilor electroniști la un mediu profesional de formare foarte bun și de aceea, îi implicăm mult în cadrul proiectelor, mai ales prin prisma parteneriatului cu CETTI UPB București. Dorim ca pe pe viitor să dezvoltăm un departament propriu în cadrul Centrului de Dezvoltare Syswin Solutions, care să atragă studenți politehniști inventivi și perseverenți, pentru participare activă la dezvoltarea soluțiilor noastre. Noi îi vom susține cu resursele necesare pentru a crește profesional, iar cei mai buni vor rămâne în cadrul echipelor de lucru permanente.

Ce aduce Syswin Solutions în plus operatorilor, pe piața competitivă a sistemelor slot integrate?
Putem începe să ne lăudăm soluțiile din portofoliu, așa cum fac unii colegi de breaslă cu soluțiile lor. Și e firesc să se întâmple acest lucru, pentru că au muncit din greu. Noi preferăm însă, o altă abordare. Tot ceea ce facem este pentru partenerii noștri, operatorii. Încercăm prin soluțiile dezvoltate să le facem activitatea din sălile de joc mai ușor de gestionat și de dus mai departe. De fiecare dată, ei sunt cei aflați în lumina reflectoarelor, iar dificultățile cu care se confruntă zilnic sunt și ale noastre. Soluțiile pe care le deținem sunt în prezent foarte căutate, pentru că avem flexibilitatea și disponibilitatea să fim aproape de operatori, să le cunoaștem mediul de lucru. Le ascultăm activ cerințele și trecem apoi la implementări concrete, nu care există doar la nivel declarativ. Acest lucru, împreună cu onestitatea și perseverența de a ne plia pe cerințe diversificate, reprezintă pentru noi factorul de succes în piață.

Ce noutăți ați pregătit pentru a doua parte a lui 2015?
În paralel cu dezvoltarea continuă a soluției integrate Smart Count System™ și a celor de sine stătătoare, SmartCard™ (pentru fidelizare si bonusare jucători), SmartJack™ (pentru management Jackpot) și SmartCount™ (raportare avansată), am lucrat în acest an la o soluție dedicată, denumită generic “low-cost”, accesibilă ca și costuri, pentru realizarea obiectivul de interconectare potrivit normelor legale. Prin acest demers, dorim să le oferim operatorilor o soluție software-hardware ușor de implementat și de gestionat, cu opțiuni minimale, care să-i ajute să-și desfășoare activitatea în acord cu noua legislație, fără să fie o povară din punct de vedere al investiției în echipamente. Costuri minime pentru calitate și longevitate, aceasta este promisiunea pe care vrem să o lansăm în piață, începând cu luna septembrie, cu ocazia Entertainment Arena Expo.
Dispuneți la ora actuală de capabilitățile necesare pentru a face față fizic cererilor? Vorbim totuși de un număr probabil de 40,000-50,000 de aparate slot afectate de noua prevedere legală…

Cunoaștem realitatea din teren și termenul-limită de un an prevăzut de lege în care să fie implementată directiva. Vă pot garanta că ne-am pregătit încontinuu în ultimul an, de la data publicării OUG 92/2014, să facem față și fizic implementărilor, nu doar prin prisma soluției dedicate. Este o misiune importantă, asumată 100% în fața partenerilor noștri operatorii, pe care o vom duce la bun sfârșit cu perseverență. Tot ce vă pot spune cu certitudine este că am fost alături de ei încă de la început și vom continua să o facem, la înălțimea așteptărilor pe care le au față de noi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here