de Andrei Frimescu, PR & Marketing Manager, Game World

Diploma primită la sfârșitul cursului Slot Academy are o semnificație specială pentru mine. Pe de o parte este o certificare a participării mele la această experiență de training. Pe de altă parte este expresia unui obiectiv realizat deoarece mi-am dorit să asist la acest curs pentru că am mai avut șansa să colaborez cu Lucien Wijsman și știam că este unul dintre cei mai buni specialiști în acest domeniu.
N-aș putea spune că a fost dificil, chiar dacă au fost 3 zile de training lungi, intense și pline de conținut. Până la urmă fiecare participant are propria abordare a unui astfel de training iar în ceea ce mă privește aș spune că acest curs a fost prea scurt pentru câte subiecte și discuții mi-aș fi dorit să mai cuprindă.
La această ediție am participat împreună cu mai mulți colegi din grupul Game World în timp ce alți colegi de-ai noștri au participat la edițiile din anii trecuți.
În opinia mea fiecare participant a putut să selecteze ceea ce este mai relevant pentru activitatea lui. Eu spre exemplu am fost încântat să văd că tot conținutul acestui training a fost prezentat pe scurt cu titlul “It’s all about marketing”.

Ceea ce face ca acest training să fie diferit de alte conferințe și traininguri de specialitate este chiar performanța trainerului, cursul fiind un exemplu de “one man show” în care Lucien ne-a transmis din informațiile, cunoștințele și experiența sa vorbind pe rând din perspectiva expertului în slot machines, a jucătorului de tip “real gambler” sau “time of device”, a casino managerului, a producătorilor de jocuri și echipamente de casino, a proprietarului de casino sau a consultanților acestuia pe zona operațiunilor de slot machines sau pe cea a designul interior al sălilor de jocuri.
Game World a demonstrat în cei 19 ani de activitate în România că are o preocupare constantă pentru inovație și pentru evoluție.
Viitorul are provocări și oportunități pentru care Game World trebuie să fie pregătită în toate aspectele, de la tehnologie și echipamente până la know-how și resurse umane.
Eu cred că fiecare profesionist se pregătește permanent să fie mai bun și fiecare companie se adaptează la tendințele pieței și anticipează provocările viitoare.
Trainingurile sunt doar o formă prin care putem face progrese în aceste direcții. Fiecare operator de slot machines, fiecare organizator de jocuri de noroc își poate selecta cele mai potrivite oportunități de învățare în funcție de specificul activității și de obiectivele companiei pe termen scurt, mediu și lung.