SBC Digital Summit

În calitate de partener media al SBC EVENTS, am primit următorul comunicat de presă privind SBC Digital Summit:

SBC a stabilit standardul pentru noua lume a conferințelor și expozițiilor virtuale prin atragerea unui public de profesioniști din industria pariurilor și a jocurilor de noroc din 100 de țări la primul SBC Digital Summit.

Evenimentul de cinci zile a fost conceput ca un forum pentru a reuni operatori, afiliați și furnizori pentru a împărtăși experiențele lor de a face față impactului pandemiei COVID-19 asupra afacerilor lor.

Acesta și-a atins obiectivul, deoarece delegații s-au conectat în număr mare pentru a afla din ideile a 160 de vorbitori la nivel înalt care au luat parte la conferința Summit-ului pe șapte trasee – o listă care a inclus mai mult de 30 CEO ai operatorilor.

Summit-ul și-a atins, de asemenea, celălalt obiectiv principal de a reproduce elementele cheie ale unui târg important de comerț internațional, dar adaptat pentru a satisface cerințele unei industrii care se confruntă cu blocarea societății. Formatul inovator a inclus o sală de expoziții virtuale interactive, un salon virtual de networking și sesiuni online tematice pe piață.

Cei 50 de expozanți au cumpărat cu adevărat ideea standurilor virtuale, ceea ce le-a permis furnizorilor să rezerve întâlniri cu potențiali clienți, să discute cu delegații, să își prezinte produsele prin video și să distribuie literatura de produse.

Pentru a recunoaște efortul considerabil și creativitatea manifestată de mulți dintre expozanți, a fost organizat un sondaj printre participanți pentru a decide „Premiile standului virtual SBC”.

Votarea a fost strânsă, dar Pragmatic Play a apărut în cele din urmă ca câștigător al ‘Best Virtual Stand’. Onoarea Most Visually Appealing Stand’ a fost împărtășită de BetConstruct și 1xBet, în timp ce Betradar a obținut premiul superior în categoria ‘Best Use of Video & Downloads’.

Rasmus Sojmark, fondator și CEO SBC, a declarat: „Nu aș putea fi mai mândru de ceea ce am obținut cu primul eveniment digital important al industriei de pariuri și jocuri de noroc.

„În urma amânării forțate a calendarului de expoziții fizice a industriei de jocuri de noroc, am făcut pasul îndrăzneț de a deveni primul organizator care a organizat online un eveniment la scară largă. Și cu doar câteva săptămâni de pregătit, am pus la cale o agendă de conferințe la nivel înalt și o listă de vorbitori, am vândut expoziția și am conceput câteva idei grozave pentru rețelele virtuale.

„Pentru a vedea că munca grea este răsplătită cu un număr masiv de delegați din întreaga lume, inclusiv reprezentanți de la peste 300 de operatori, iar feedback-ul universal pozitiv este extrem de satisfăcător pentru întreaga echipă SBC.

„Aș dori, de asemenea, să profit de această ocazie pentru a mulțumi tuturor sponsorilor și partenerilor noștri. Încrederea, sprijinul și contribuția lor au fost o parte crucială atât în calitatea, cât și în succesul Summit-ului Digital SBC.”

Agenda evenimentului SBC Digital Summit a conținut piese despre Leadership în pariuri, Leadership în jocuri, Piața LatAm, Loterii, Plăți, Piața SUA și Marketing Digital, cu note cheie furnizate de Carsten Koerl (CEO și fondator, Sportradar), Jesper Karrbrink (Președinte, Green Jade Games), Ludovico Calvi (Președinte, GLMS), Sam Barrett (directorul Gaming, Trustly) și Stuart Simms (CEO, XLMedia).

Speakerii evenimentului au oferit perspective ale piețelor din întreaga lume și inspirație pentru modul în care întreprinderile pot revenii mai puternic ca niciodată, ca efecte ale pandemiei. Printre aceștia s-au numărat Adam Greenblatt (CEO, Roar Digital), JD Duarte (CEO, Betcris), Julio Cesar Tamayo (CEO, Wplay), Jesper Svensson (CEO, Betsson Group), Paris Smith (CEO, Pinnacle), Minja Bolesnikov (CEO, MaxBet), George Daskalakis (CEO & fondator, Stoiximan / Betano), Giovanni Garisi (CEO & fondator, Stanleybet), Ariel Reem (CEO, Genesis Group) și Tim Heath (CEO & fondator, Coingaming Group).

Vorbind după ce a luat parte la panoul „Off The Bank – What Are There To Bet On?”, Bolesnikov a declarat: „Rasmus Sojmark și SBC Digital Summit au stabilit un standard complet nou în industrie! Va fi foarte greu să o învingi. Calitatea și cantitatea de date, conținut și conexiune sunt ireale. ”

Sentimentul a fost împărtășit de Reem, care, după ce a participat la sesiunea ‘Gaming – The Industry’s Lifeline’ a declarat: „Am avut un panel foarte bun, cu o perspectivă interesantă; este extraordinar să văd că industria noastră poate arăta o muncă serioasă în ceea ce privește protecția jucătorilor. Mulțumesc echipei SBC pentru acest eveniment extraordinar. ”

Expoziția bine organizată a prezentat o serie de jucători importanți, printre care SG Digital, NetEnt, Stats Perform, Digitain, EvenBet Gaming, Altenar, Golden Race, Amelco și Microgame. Acestora li s-au alăturat în sala de expoziții specialiști în plăți și conformități, experți în jocuri de noroc mai sigure și lidei din mass-media dedicată jocurilor de noroc din întreaga lume.

Delegații s-au bucurat de o serie de oportunități de a se conecta cu oameni din întreaga industrie în salonul virtual de networking și la evenimente distractive, inclusiv turnee de poker și sloturi. Au fost, de asemenea, sesiuni de rețele tematice și Q&A, axate pe jocuri de noroc mai sigure, femei în gambling, piața LatAm, piața asiatică, sporturi, piața CSI, plăți, piața nord-americană și piața africană.

Având în vedere răspunsul copleșitor de pozitiv la eveniment, SBC a anunțat deja o mare expoziție virtuală dedicată SUA, SBC Digital Summit North America, în perioada 14-15 iulie 2020.

SBC a publicat un document de ansamblu care descrie conținutul primului SBC Digital Summit, care poate fi găsit aici: https://issuu.com/sbc.global/docs/sbc_digital_summit_event_recap?fr=sZjE0ZjEzMTE3NDk

Articolul precedentProblemele Industriei de Gambling în Perioada Covid-19
Articolul următorDonație Game World în lupta cu coronavirus