SBC Digital Summit

În calitate de partener media al SBC EVENTS, am primit următorul comunicat de presă referitor la SBC Digital Summit:

SBC Digital Summit, conferință online, va prezenta peste 140 de nume mari din sectorul global de pariuri și jocuri, cu vorbitori incluzând Carsten Koerl (CEO și fondator, Sportradar), Jesper Svensson (CEO, Betsson Group) și Paris Smith (CEO, Pinnacle).

Fiind cea mai mare conferință și expoziție online a industriei, SBC Digital Summit are o agendă cuprinzătoare axată pe provocările și oportunitățile cu care se confruntă industria în lumina perturbărilor cauzate de pandemia COVID-19.

Evenimentul include panouri de experți care acoperă pariuri sportive, cazinouri online și sloturi, oportunități în America Latină, loterii, plăți, evoluții pe piața americană și marketing digital, răspândite pe cinci zile, în perioada 27 aprilie – 1 mai 2020.

Mii de delegați care se conectează la SBC Digital Summit de la birourile lor de la distanță din întreaga lume pot aștepta cu nerăbdare idei de neprețuit din partea multor CEO-uri importanți din industrie.

Liderii operatorilor cu sediul în Europa, care își propun să ofere perspective, includ George Daskalakis (CEO și fondator, Stoiximan / Betano), Per Widerstrom (CEO al grupului, Fortuna Entertainment Group), Johnny Hartnett (CEO, Superbet), Sergey Portnov, (CEO, Parimatch) , Dominik Beier (CEO, Interwetten), Alexander Stevendahl (CEO, Videoslots), Giovanni Garisi (CEO & Fondator, Stanleybet), Ariel Reem (CEO, Genesis Group) și Tim Heath (CEO & Fondator, Coingaming Group).

Lista speakerilor este îmbunătățită în continuare de o serie de figuri influente ale companiilor de pariuri și jocuri online care operează în afara Europei, precum Adam Greenblatt (CEO, Roar Digital), JD Duarte (CEO, Betcris), Julio Cesar Tamayo (CEO, Wplay), Andre Gelfi (CEO, Suaposta) și Gonzalo Perez (CEO, Apuesta Total).

Acestora li se vor alătura o selecție de experți în domeniu, inclusiv Stuart Simms (CEO, XL Media), Marcos Oliveira (Chief Affiliate Officer, Clever Advertising Group), Martin Lycka (Director Afaceri de Reglementare, GVC Group), Jens Nielsen (director de cărți sportive, Danske Spil), Jesper Karrbrink (președinte, Green Jade Games), Steven Armstrong (director de grup al AML, William Hill), Isabelle Delisle (șef de plăți, Pinnacle), Mickael Marceau (șeful plăților, grupul Kindred) ) și Eitan Gorodetsky (Director Achiziție, Grupul Betsson).

Andrew McCarron, directorul general al SBC, a declarat: „Nu a existat niciodată un moment așa important în care industria să lucreze împreună și să împărtășească idei, și de aceea am decis să lansăm SBC Digital Summit.

„Persoanele importante din industrie înțeleg că este crucial să colaborăm în condițiile dificile actuale și suntem încântați de câți dintre ei au fost dornici să ia parte și să le permită altora să beneficieze de expertiza lor.

„Drept urmare, avem o linie de vorbitori de nivel mondial, iar delegații se pot aștepta să obțină informații de neprețuit și să învețe din exemple de bune practici inovatoare în timpul sesiunilor care se adresează sectorului lor industrial.”

Găsiți detalii complete despre Summit-ul digital SBC, inclusiv informații despre modul de înregistrare și reducerile disponibile pe site-ul oficial al evenimentului: https://sbcevents.com/sbc-digital-summit/

Pentru întrebări despre oportunitățile de sponsorizare sau expunerea la eveniment, puteți contacta organizatorii prin sales@sbcgaming.com.

Articolul precedentMesajul Președintelui României din 3 aprilie 2020
Articolul următor4% din sumele colectate la buget merge la Fondul Cinematografic