În calitate de partener media al SBC EVENTS, am primit următorul comunicat de presă privind CasinoBeats Malta Digital

CasinoBeats Malta Digital reflectă rolul crucial pe care afiliații îl joacă în continuare în industria cazinourilor online, făcând din viitorul igaming una dintre temele cheie ale agendei pentru conferința și expoziția virtuală de trei zile.

Conținutul va prezenta idei ale unor manageri de frunte din sector, în timp ce vor exista, de asemenea, o mulțime de oportunități pentru afiliați și manageri ai operatorilor pe durata evenimentului, care se va desfășura în perioada 30 iunie – 2 iulie 2020.

Printre sesiunile cheie se numără Affiliate Leaders Panel, sponsorizat de Intertops, care are o linie de speakeri care include Tobias Svensen (CEO, CasinoGrounds), Hamish Brown (VP Casino, Catena Media), Jonathan Edelshaim (General Manager, Natural Intelligence) și Marcos Oliveira (Chief Affiliate Officer, Clever Advertising Group).

CasinoBeats Malta Digital va examina provocările cu care se confruntă afiliații majori de igaming, modalitățile în care schimbarea climatului de reglementare influențează modul de funcționare a afiliaților și ce oportunități sunt disponibile pentru noii intrați pe piață.

Un alt punct culminant este sesiunea Acquisition & Personalisation, care o să îl includă, printre alții, și pe Assaf Stieglitz (Fondator, Odds1x2.com). Panelistii împărtășesc experiențele lor cu cele mai eficiente metode pentru sectorul de sloturi pentru a achiziționa jucători noi și a optimiza valoarea de viață a clienților. De asemenea, panelistii vor expune, de asemenea, gândirea lor despre cum pot evolua aceste tehnici pe măsură ce piața continuă să se schimbe.

De asemenea, delegații pot aștepta cu nerăbdare câteva sfaturi practice în timpul sesiunii Affiliates: Compliance Minefield, ca un panel care îl include pe Ian Sims (Fondator, Rightlander) și detalii despre cum afiliații igaming pot rămâne simultan pe linie cu ghidul publicitar, politica operatorului și cerințele de reglementare.

Pe lângă sesiunile de marketing, vor exista discuții pe alte teme de interes pentru afiliați, cum ar fi evoluțiile pe piețele japoneze și suedeze, și perspectivele pe termen lung pentru cazinouri live, poker online și bingo.

Departe de sălile de conferințe, participanții vor avea multe oportunități de conectare în timpul CasinoBeats Malta Digital. Evenimentul are un salon virtual de rețea, un bar virtual și o funcție de chat one-to-one, împreună cu o selecție de ore de tematice concepute pentru a reuni părțile interesate în anumite sectoare ale pieței. Programul va include o sesiune de afiliere dedicată.

Stewart Darkin, Managing Director CasinoBeats, a declarat: „Am ales să facem din marketingul afiliat o temă centrală pentru eveniment, recunoscând faptul că afiliații igaming rămân o parte importantă a ecosistemului cazinoului online.

„Strategiile pe care afiliații le folosesc pentru a obține rezultate pentru operatori sunt în continuă evoluție, iar delegații care participă la sesiunile conferinței vor descoperi o mulțime de noi perspective asupra viitoarelor tendințe și viitorul pe termen lung al sectorului.

„Evenimentul va oferi, de asemenea, un cadru relaxat pentru ca operatorii să poată conecta și vorbi despre afaceri atât cu super afiliați lider pe piață, cât și cu noi filiale inovatoare.”

CasinoBeats Malta Digital va aduna 3.000 de delegați ai industriei, inclusiv peste 1.200 de reprezentanți ai marilor operatori de cazino, sloturi și poker, în cadrul conferinței, și 40 de furnizori în cadrul expoziției virtuale.

Găsiți detalii complete despre CasinoBeats Malta Digital, inclusiv informații despre modul de înregistrare și reducerile disponibile pe site-ul oficial al evenimentului: https://sbcevents.com/casinobeats-malta-digital/

Pentru a afla mai multe despre expunere sau despre oportunitățile de sponsorizare, contactați sales@sbcgaming.com.