Mult discutatele revizuiri la regulile de publicitate pentru operatorii de gambling realizate de Autoritatea pentru Standardele Advertisingului din Marea Britanie au fost anunțatate în această săptămână.

Actualizarea îi avertizează pe cei din advertising să respecte limita publicului țintă și stăruie în special asupra reclamelor care au fost vizate folosind informații despre comportamentul utilizatorilor de internet, strânse prin motoarele de căutare, gen advertising comportamental online.

Exemple tipice de advertising comportamental online ar fi prezentarea de informații comerciale care să reprezinte interesele individuale până la clienții online care acceseaza acest tip de reclame tocmai pentru că se afla online, bazat pe istoria vizitelor și accesărilor de pe internet.

Guy Parker, directorul executive al ASA a declarat, la anunțarea revizuirilor că: “Vom fi acolo să ne asigurăm că rețelele de publicitate nu se abat de la reglementari”.

Sursa: gaming-awards.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.