Lecturi de Duminică Sunday Readings

Probleme de securitate sanitară apărute după redeschiderea cazinourilor din Statele Unite ale Americii, la Lecturi de Duminică de săptămâna aceasta.

Deschiderea cazinourilor din Statele Unite ale Americii în data de 4 iunie a permis repornirea jocurilor de noroc tradiționale în ceea ce se numește noua normalitate.
Această nouă normalitate prevede seturi de măsuri stricte de securitate sanitară, menite să nu creeze probleme și să contribuie la oprirea răspândirii covid-19.

Deschiderea cazinourilor americane a fost urmărită de reprezentanții CDC Consulting, una dintre cele mai importante companii din domeniul jocurilor de noroc.
Aceștia au monitorizat deschiderea a 55 de locații din 17 state americane și au remarcat numeroase probleme.

panou anunturi

Cazinourile pun siguranța pe primul loc, dar mulți invitați ignoră protocoalele.

Probleme precum:
– Ascensoare aglomerate;
– Prea mulți jucători care înconjoară o masă de craps;
– Jocătorii de sloturi stau ciorchine unul lângă altul;
au fost la ordinea zilei.

scan temperatura

Verificări de temperatură pentru unii clienți, dar nu pentru alții.
Dezvoltarea regulilor de sănătate și securitate impuse de stat variază în funcție de proprietate. Și, în multe cazuri, oaspeții nu se distanțează social.

„Puteți lipi toate autocolantele pe care doriți ca să păstrați oamenii la 2 metri distanță unul de celălalt și să vreți să puneți doar patru persoane într-un ascensor … asta nu se întâmplă”, a spus Greg Mullen, vicepreședinte CDC Consulting, care a participat la 55 de redeschideri ale cazinourilor în 17 state.

Regulile

Consiliul statal de control al jocurilor a solicitat o serie de măsuri de distanțare socială, inclusiv locuri limitate la jocurile de masă, distanțare crescută între mesele restaurantelor și distanțe sporite între jucătorii de sloturi din cazinou. Și a solicitat verificări de temperatură pentru oaspeții hotelului, dar nu și pentru jucătorii de cazinou.

„Acestea fiind spuse, conformarea este obiectivul care asigură eficacitatea acestor măsuri. Ne așteptăm ca deținătorii de licențe de jocuri să respecte politicile noastre, care au o secțiune de distanțare socială și să-și respecte propriile planuri pe care le-au prezentat consiliului de administrație pentru a asigura siguranța și bunăstarea angajaților și oaspeților lor.”
Cazinourile spun că au semnalizare legată de distanțarea socială și că încearcă să aplice directivele iar majoritatea au inițiat instruire suplimentară pentru angajați tocmai pentru a nu fi probleme.

„Am desfășurat o echipă pregătită cu peste 50 de angajați vinerea, sâmbăta și duminica”, a declarat Michael Weaver, un purtător de cuvânt al Wynn Resorts Ltd. „Rolul lor specific este să se apropie de oaspeții care par să fi uitat pe moment despre importanța distanțării fizice și să le reamintească aceasta într-un mod cald și prietenos.”

inghesuiala

Boyd Gaming, o companie importantă de cazinouri locale, care are și proprietăți în centrul orașului Las Vegas, lucrează de asemenea cu angajații săi.

„La întoarcerea la serviciu, fiecare membru al echipei Boyd Gaming este obligat să urmeze o pregătire extinsă asupra protocoalelor noastre de sănătate și siguranță, inclusiv cerințele de distanțare socială pe care le aplicăm în toate proprietățile noastre”, a declarat David Strow.

Acesta a spus că angajații Boyd au sarcina de a le reaminti oaspeților de distanțarea socială.

Brian Ahearn, de la MGM Resorts International, a declarat, de asemenea, că lucrătorii au primit instruire pentru întărirea permanentă a politicilor de distanțare socială și „lucrăm pentru a menține această politică în minte atât pentru angajați cât și pentru oaspeți, iar angajații noștri vor continua să facă tot posibilul pentru a le reaminti oaspeților de această îndrumare, ori de câte ori este posibil.”

Indicațiile vizuale de pe etaje sunt considerate importante și în Las Vegas Sands Corp. The Venetian, și pentru Caesars Entertainment.

Keith Salwoski, un purtător de cuvânt al The Venetian, a declarat că resortul a instalat, pe podea, 1.000 de marcaje de distanțare fizică.
Purtătorul de cuvânt de la Caesars, Rich Broome, a declarat că există „indicatoare vizuale ample și ușor de diferențiat” pentru distanțarea socială, precum și sfaturile și îndemnurile angajaților.

Lacunele

Echipa de reporteri a revistei, care a acoperit ziua de deschidere, a observat mai multe cazuri de distanțare socială. La Caesars Palace, de exemplu, ascensoarele din garajele de parcare și camerele hotelului erau clar marcate cu semne care indicau capacitatea ascensorului limitată la patru persoane. Dar asta nu a împiedicat oamenii să se urce când liftul s-a oprit la etajul lor. Nu exista personal hotelier care să aplice cerința.

Probleme

La Red Rock Resort, un jucător a făcut un apel către comisia de control, care a trimis un agent atunci când un grup de oameni a înconjurat o masă de craps și a împins numărul de participanți peste limita prevăzută de șase jucători. Comitetul de control nu a avut niciun comentariu cu privire la incident sau dacă va avea loc o acțiune disciplinară, iar Red Rock nu a răspuns cu niciun comentariu.

Consiliul de control a solicitat verificări de temperatură pentru oaspeții hotelului, dar nu și pentru jucătorii cazinourilor sau angajații acestora – deși unele locații verifică toată lumea.

Probleme

Consiliul de control al jocurilor de noroc a recomandat, de asemenea, instruire suplimentară către angajați pentru a detecta potențialele cazuri de COVID-19 și pentru a-și spăla mâinile frecvent timp de cel puțin 20 de secunde.

Dan Doud din Irvine, California, a întrebat printr-o scrisoare către Comitetul de control: „Nu ar trebui să fie testați și patronii?”
„În general, se pare că tot traficul pietonal dintr-o locație ar fi scanat constant pentru a-i proteja pe toți în mod egal”, a spus în scrisoarea sa. „Cu toate acestea, se pare că există o distincție în unele dintre recomandări conform cărora doar angajații care operează în cadrul unei locații ar trebui sau ar fi supuși unui screening termic pentru o posibilă infecție. Acest lucru pare destul de inconsistent și multe companii intenționează să se bazeze pe recomandările de măsuri ce sunt publicate.”

Aplicarea

Unii observatori ai industriei, precum Mullen, spun că încurajarea distanțării sociale nu este suficientă.

Probleme

„Oamenii nu stau acolo; nu o aplică. Câteva locații la care ne-am dus în est, pentru primele zile, au avut un angajat propriu acolo, ștergând butoanele (în ascensoare) și aplicând regula celor patru persoane. Acum, că lucrurile s-au depărtat de momentul deschiderii, a dispărut”, a spus Mullen.

Mullen a spus că procedurile de distanțare socială sunt doar o șmecherie publicitară.
„Nu știm cine încearcă să păcălească pe cine sau este doar percepția generală? Deoarece sunt puse autocolante care spun „Limitați la patru numărul de persoane într-un lift”, dar nimeni nu îl urmărește, nimeni nu aplică asta. ”

Greg Chase, fondator și CEO al Experience Strategy Associates din Las Vegas, a declarat în observațiile sale de după deschiderea cazinourilor că proprietățile localnicilor nu făceau o treabă la fel de bună ca omologii lor de pe Strip în ceea ce privește aplicarea măsurilor de distanțare socială.

Chase a mai spus că, la unele proprietăți ale localnicilor, toate aparatele slot machine erau funcționale, dar scaunele din fața unora fuseseră îndepărtate.
Una dintre probleme fiind că: „Nu era nimic care să împiedice oamenii să mute scaunele și să adune oamenii în contact strâns între ei”, a spus el.

Probleme

Chase a mai spus și că, atunci când a revizuit standardele de sănătate și siguranță ale consiliului de control al jocurilor, a fost surprins să nu vadă nicio referire la modul în care trebuie curățate jetoanele cazinoului și cui este permis să atingă cărțile, acestea fiind adev[rate probleme.
„Cea mai mare temă aici este inconsistența”, a spus Chase. „Există prea multă zonă gri care în cele din urmă va cauza îngrijorare.”

Schimbări în educație

Billy Vassiliadis, CEO al firmei de marketing R&R Partners, consultant de publicitate al Las Vegas Convention and Visitors Authority, a declarat că mulți vizitatori din afara pieței au venit la Las Vegas pentru a scăpa de apăsarea normelor puse în cârca lor în statele de origine.

„Realitatea este că educația se îndepărtează de frica de COVID-19, chiar dacă numărul de bolnavi va crește”, a declarat Vassiliadis în cadrul unei reuniuni a LVCVA.

„Între carantină și perioada de timp în care au fost aceste persoane blocate, cred că există o idee vehiculată și care sună cam așa: „Nu pot trăi așa; Îmi voi asuma riscul””, a mai declarat el.