Casino Live land-based, dar și online la Palace Casino – Casa Vernescu
de Andreea Ion – Marketing & PR Manager
Veștile bune circulă repede! Un premiu pentru cel mai bun marketing în casino live este urmat de o conferință despre Marketingul în Gambling, unde ne vom întâlni șI împreună vom descoperi “secretele” unei activități “pe cale de dispariție”-live casino. Astfel, toamna ne bucurăm de frumoase evenimente și de momente speciale.
Festivalul Toamnei, din 29 Septembrie, a fost un astfel de moment-cheie, la care au participat peste 350 de persoane în Palat, cât și toți trecătorii, de toate vârstele, de pe Calea Victoriei. Aflați la plimbare cu bicicleta, trotineta sau alte mijloace de locomoție, s-au bucurat de castane coapte, plăcintă cu mere sau cu dovleac, într-un decor original: paie, floarea soarelui și alte elemente de toamnă.
Dar atracția principală a fost Julia. O doamnă 100% cubaneză, cu un talent 100% cubanez. Timp de 5 ore, Julia a creat cu măiestrie și talent, peste 100 de trabucuri. O sesiune de “rolling cigars”, apreciată de toți. Atât clienții, cât și ceilalți participanți, admirând-o pentru dedicația cu care a realizat trabucurile, pentru dorința de ai bucura pe toți. Partenerul nostru, El Unico Shops ne-a oferit de departe cel mai intens moment al serii. O seară perfectă poate fi perfectă, însă, doar dacă Palace Casino oferă și multe premii. Atât în bani, cât și produse din partea partenerilor.
Experiența de casino ne-a învățat, și acum știm că cel mai dificil moment pentru un client este atunci când pierde. Dar și mai dificil este atunci când crede că poate câștiga o sumă, și află că nu a fost decât un “marketing mincinos”. Astfel, am ales să nu folosim niciodată în campanii ”up to”. La Palace Casino toate câștigurile sunt sume garantate. Și fixe. Dacă alegem să fie sub formă de Jackpot, atunci clientul va știi întodeauna ce/cât/cum. Chiar dacă este un segment, sau mai bine zis o nișă, am învățat din greșeli. Marketingul campaniilor din ultimii ani a fost clar, cu mesaj simplu, orientat către necesitatea clientului de a se simți respectat.
În seara de sâmbătă 29 Septembrie, premiile garantate – la care au participat jucătorii din live games – au fost în valoare totală de 120.000 lei. Felicitări câștigătorilor, știm că au avut încredere în noi și în mecanismul de alegere. Un alt avantaj pe care îl valorificăm: implicăm oamenii în toate aceste mecansime. O persoană extrage, alta va da spin, alta va extrage din nou. Norocul se schimbă de la persoană la persoană. Nu este nimic “automatizat”, “mecanizat”. Totul se realizează în fața clienților. Și vă spunem un lucru: tare le mai place! Cât și nouă! În toți acești ani de experiență, au fost atât de rare cazurile în care clienții noștrii nu au avut încrede, încât satisfacția noastră ca organizatori este maximă.
Evenimentele se țin lanț în acest sezon la Palace, de fiecare dată cu sprijinul partenerilor, ce au descoperit prin intermediul nostru o altă lume! Mii de mulțumiri celor de Jidvei- care au oferit cadouri clienților, cât și degustarea unui vin ars – perfect împreună cu un trabuc al celor de la El Unico.
Grisogono este alături de noi în fiecare zi, prin produsele pe are clienții Palace și le pot achizitiona folosind punctele de fidelitate, cât și la evenimentele speciale.
Mulțumim și celorlalți parteneri: Moxa Hotel Boutique, Cholley, Casino Life & Business Magazine.
Toate momentele frumoase le puteți descoperi pe pagina pe Facebook oficială, în cadrul unui album dedicat Festivalului Toamnei, așa cum le-am trăit toți. Vă așteptăm cu interes pe Facebook: Palace Casino At Casa Vernescu, sau Instagram: Palace Casino at Casa Vernescu. O toamnă cu spor să aveți!