Parimatch International

După succesul lui Parimatch, stabilindu-se ca un brand captivant și de încredere în Tanzania, compania și-a stabilit obiectivele de pe continent, urmărind lansări cheie pe afilieri, pariuri mobile și sportive în viitorul apropiat. În timp ce marca se pregătește să-și consolideze poziția pe piață, directorul general al Parimatch International, Anton Rublievskyi și CMO Dmitry Belianin, discută despre creșterea industriei pe al doilea continent cel mai populat din lume …

„Africa prezintă o oportunitate excelentă pentru afiliați”, a declarat Dmitry Belianin, CMO Parimatch International, subliniind modul în care regiunea înlătură problemele pieței afiliate supraaglomerate și ale platformelor de publicitate cu costuri ridicate, care au devenit puncte potențiale de blocare în Europa. În 2020, brandul își va dezvolta active statutul și statutul pieței de afiliere din Africa, în timp ce Parimatch se pregătește să-și extindă amprenta pe continent.
„Deoarece piața africană se află într-un stadiu incipient de dezvoltare, modelul de afiliere nu s-a dezvoltat încă”, a explicat Belianin. „Acum lucrăm la acest lucru pentru a atrage afiliații existenți în afara pieței africane, împărtășind experiențele noastre și studiile de caz și oferind, de asemenea, instruire. Afiliații care au fost implicați în colaborarea cu regiunea africană înregistrează deja rezultate excelente, iar performanța lor este chiar mai bună decât în unele regiuni europene. Pe măsură ce sectorul se extinde, încurajăm toți afiliații să lucreze cu mărci de încredere pe piață, cum ar fi Parimatch.”
Africa a avut o importanță esențială pentru companie în ultimii cinci ani, nu doar cu afiliații, ci prin intermediul pariurilor mobile, sportive șilive, timp în care și-a stabilit și își consolidează brandul în Tanzania. Parcurgând hotărârile și complexitățile unice ale regiunii, Parimatch își propune să se dezvolte mai departe în 2020, determinată să-și aducă expertiza internațională în construirea unui brand de încredere oriunde se dezvoltă în toată Africa.

În timp ce unele companii s-au străduit să obțină o tracțiune reală cu publicul local, numele Parimatch este deja recunoscut în Tanzania datorită angajamentului puternic față de brandul său și a unei lansări strategice de activități unice. Oglindindu-și propriul succes global cu ambasadori ai brandului, precum Conon McGregor și Mike Tyson, Parimatch International a obținut o creștere semnificativă în Tanzania, prin parteneriat cu influencer-i culturali și sportivi de seamă. „Activitatea noastră de vânzare cu amănuntul inițială s-a dovedit a fi reușită, cu toate acestea, ne-am dat seama că pentru a extinde și mai mult afacerea, trebuie să ne concentrăm pe platforma online și să investim mai mult în această parte a ofertei noastre”, a spus Belianin. „O evoluție majoră pentru brandul nostru în Tanzania a fost desemnarea lui Diamond Platnumz în calitate de ambasador al nostru. Este unul dintre cei mai populari cântăreți din Tanzania și o personalitate binecunoscută. De asemenea, organizăm evenimente sportive, organizăm vizionări de meciuri și colaborăm cu alte companii din diverse domenii de afaceri. Desigur, intenționăm să ne extindem expansiunea pe piața africană, dar abordăm acest lucru selectiv și cu atenție.”
Respectând acest sentiment, CEO-ul Parimatch International, Anton Rublievskyi, a declarat: „Înainte de a construi o marcă pe o nouă piață, trebuie să vă asigurați că toate procesele sunt la locul lor, produsul este competitiv și că soluțiile de plată pentru depunere și încasare lucrează eficient.
În Tanzania, ne promovăm brandul prin colaborarea cu Diamond Platnumz, care a scris o melodie pentru Parimatch, care este acum live pe toate posturile de radio locale, precum și derularea de campanii de publicitate și marketing cu influencer-i. În prezent, activăm doar în Tanzania, dar anul acesta avem planuri de extindere în Africa.”
În 2019, Lasha Gogiberidze, fostul director executiv al Parimatch
Africa, a susținut poziția Africii ca o „demonstrație excelentă a unei piețe pregătite pentru a conduce următorul pas” atât în viitor, atât în tehnologie, cât și în industria pariurilor. În acest nou deceniu, în afară de afiliați, următorul mare accent din punct de vedere al jocurilor și tehnologiei sunt pariuri mobile fără echivoc și pariuri live în conformitate cu Belianin și Rublievskyi.
„Odată cu dezvoltarea dispozitivelor și tehnologiilor mobile, cererea de pariuri live este în creștere rapidă”, a afirmat Belianin. „Urmărim preferințele clienților și am constatat că publicul din regiune se bucură de produse ușor de utilizat și rapid. Aplicațiile de jocuri cu o interfață ușor accesibilă și jackpot-urile simplificate sunt populare în Africa. Companiile care și-au adaptat produsele la această cerere au înregistrat o creștere constantă.”
Rublievskyi a subliniat: „Dezvoltarea dispozitivelor mobile și a conectivității în Africa este esențială pentru accesibilitatea și popularitatea platformelor de pariuri online. Desigur, monitorizăm îndeaproape rata de transformare digitală pe continent și, prin urmare, înțelegem că cererea de spații de vânzare cu amănuntul scade treptat. Sarcina noastră este să adaptăm produsul la preferințele clienților, așa că ne concentrăm pe dezvoltarea de aplicații mobile convenabile pentru jucători și ne îndreptăm către piața pariurilor live.”

Parimatch

În ceea ce privește strategia prezentă, Parimatch International dezvoltă o nouă versiune a platformei sale pentru industria africană, despre care Belianin consideră că „va schimba fundamental peisajul competitiv al pieței tanzaniene”.
„Parimatch International este o echipă multinațională și lucrăm din greu pentru a ne extinde oferta în Africa”, a spus el. „Deși nu putem anunța încă piețele în care intenționăm să lansăm produsul nostrum în 2020, putem spune că vom lansa în mai multe țări cu piețe mari și potențial mare pentru o introducere cu succes a formatului nostrum de pariuri online.”
Belianin a concluzionat: „Vrem să aducem clienților noștri produse inovatoare în 2020. De asemenea, intenționăm să lansăm mai multe proiecte speciale la scară largă, axate pe CSR și industria sportului din Tanzania. În mod similar, Parimatch International va consolida legăturile cu ligile și echipele sportive locale în viitorul apropiat, așa că, în termeni de Africa, în acest nou deceniu, vom fi cu siguranță „Porniți să Câștigăm”!”

Despre Parimatch International
Parimatch International este o parte a Parimatch holding, responsabilă pentru piețele internaționale, precum Africa, Asia și America Latină.
Compania folosește cea mai nouă versiune a produselor Parimatch, care oferă o formă interesantă de divertisment care îmbunătățește plăcerea clienților de sport și jocuri.
Angajamentul pentru sport ca divertisment se reflectă în parteneriatele de sponsorizare: UFC, Conor McGregor, Mike Tyson și Diamond Platnumz sunt printre aceștia.
Parimatch International investește în construirea unei culturi de afaceri puternice și agile și împuternicește permanent dezvoltarea angajaților.