Lecturi de Duminică Sunday Readings

Lumea jocurilor de noroc așa cum este văzută de Millennials și de Generația Z, un nou subiect pentru Lecturi de Duminică.

Lumea jocurilor de noroc – așa cum se vede de către millennials și Generația Z.

Diferența de generație este un subiect de discuție care continuă să fie relevant an de an. De ce sunt cei născuți din 1981 atât de importanți pentru industria jocurilor de noroc și viitorul acesteia?
Conform lui Max Dubossarsky, COO la Betinvest, fiecare nouă generație contribuie la dezvoltarea industriei divertismentului, ridicând standardele pentru crearea produselor și serviciilor de jocuri de noroc.

Millennials au atins vârful tehnologiei digitale la o vârstă fragedă, într-un moment în care unii dintre bebelușii Generației Z se născuseră, deja cu un smartphone în mână.

Problema de continuitate a generațiilor este de la o vârstă la alta și ia noi dimensiuni. Industria jocurilor de noroc are degetul pe puls, conștient de faptul că, caracteristicile și preferințele fiecărei generații oferă informații detaliate despre jucătorii actuali și potențiali.

În ultimii ani, societatea a avut ochii fixați pe așa-numitele „millennials” – Generația Y – născută între 1981 și 1996, și Generația Z – „Noua Generație tăcută” – născută după 1995-1969.

De ce sunt importante opiniile și modul lor de gândire pentru industria jocurilor de noroc?
În principal, deoarece millennials și Generația Z sunt produse ale erei digitale.

Inovațiile din zilele noastre, la care generațiile anterioare ar fi putut visa doar, acum au devenit normae pentru Generația Y și Generația Z. Deci, dacă este greu să uimești millennials-i cu „avantajele” de înaltă tehnologie, este aproape imposibil să surprinzi Generația Z – care s-au adaptat complet în lumea tehnologiei 3D, VR și AR.

Pentru a atrage și a păstra atenția jucătorilor tineri și a evita ca jocurile lor să devină o alternativă plictisitoare pentru alții de pe piață, operatorii au creat produse care împrumută funcții de la jocurile video.

Millennials sunt prima generație care a crescut odată cu jocurile video, așa că modul lor de viață a devenit unul dintre motivele dezvoltării jocurilor de noroc online.

Această primă „generație de internet” își împarte viața între realitatea online și cea offline. Multe lucruri au devenit posibile cu utilizarea gadgeturilor, fără a fi nevoie de aport fizic. Spre deosebire de baby boomers, care au fost mari fani ai vizitării cazinourilor și a divertismentului de lux al jocurilor de noroc, milenii au trăit în condiții economice instabile și, prin urmare, sunt notabile pentru raționalismul lor. În consecință, preferă divertismentul mai accesibil, inclusiv activitățile care nu implică părăsirea casei. Industria jocurilor de noroc a înțeles atitudinea noii generații și și-a schimbat abordarea în consecință: primele site-uri web de jocuri de noroc au început să apară, iar marile cazinouri au început să organizeze evenimente cu noi tipuri de divertisment, precum concerte ale unor muzicieni și DJ celebri, deschizând mall-uri exclusive, și altele asemenea.

O altă mișcare importantă în lupta pentru a câștiga atenția jucătorilor mai tineri este personalizarea produsului, designul receptiv și gamificarea suplimentară în timpul procesului de joc.

Generația Z, care mai mult sau mai puțin a plonjat din leagăn în era digitală proaspătă, au cerințe dure. În lumea modernă a jocurilor de noroc, nu mai este suficient ca jocurile să aibă doar rezoluție înaltă, povești captivante și efecte 3D. Jucătorii doresc soluții ușoare, distractive și de calitate, cu compatibilitate pe diferite dispozitive, date sigure și metode de plată convenabile. Produsele care nu pot fi ușor adaptate la caracteristicile specifice ale piețelor regionale își pierd statutul și riscă să nu poată ține pasul concurenței.

Millennials și Generația Z tind să fie precauți în ceea ce fac online.

Aproape fiecare utilizator lasă în urmă o amprentă digitală, care este analizată de experți în marketing. Acesta „arată” interesele utilizatorului și oferă indicii despre ce ar putea dori potențialul client, ajutând operatorii să se ocupe mai bine de fiecare jucător. În același timp, confidențialitatea datelor și plata securizată au devenit două probleme cheie pe care utilizatorii le iau în considerare atunci când finalizează orice activități online.

Este corect să spunem că fiecare nouă generație a contribuit – și continuă să contribuie – la schimbarea atitudinilor față de jocuri de noroc. Fiecare generație dezvoltă industria cerând mai mult, ridicând astfel standardele pentru crearea produselor și serviciilor de jocuri de noroc.

Din cauza dezvoltării rapide a tehnologiei digitale, jucătorii de astăzi trăiesc în două lumi – o lume online și una offline. Cu o cantitate uriașă de oferte disponibile, ei selectează produsele ușor de înțeles. Timpul a devenit prea scump pentru a descoperi cum funcționează lucrurile, mai ales când vine vorba de industria divertismentului. Prin urmare, este crucial pentru operatorii să ia în considerare modul lor de a petrece timpul liber.

Ne revedem, sănătoși duminica viitoare!

Articolul precedentVlad Roman a venit la Interviul de Sâmbătă
Articolul următorParimatch încurajează afiliații Europeni să nu subestimeze Africa