Paddy Power, o marcă Flutter Entertainment, și-a lansat noua campanie care îi obligă pe operatorii de pariuri să renunțe la sponsorizarea tricourilor de fotbal.
Inițiativa „Salvați tricoul” își propune să evidențieze modul în care peste jumătate din echipele de fotbal ale Angliei au fost sponsorizate de un bookmaker în 2019-2020.
Campania a fost dezvăluită după ce Paddy Power a atras critici asupra noului său acord comercial cu echipa de campionat engleză Huddersfield Town, o mare parte din acest contract fiind îndreptat spre mărimea logo-ului pe partea din față a tricoului echipei.
„Sponsorizarea tricoului în fotbal a mers prea departe; acceptăm că rolul sponsorilor este în jurul fotbalului, dar tricoul ar trebui să fie sacru „, a spus directorul de marketing al lui Paddy Power, Victor Corcoran.
Ca parte a campaniei, compania a organizat o „amnistie de tricouri” care va avea loc pe data de 5 august, data meciului din primul sezon.
Operatorul intenționează să dea 500 de tricouri noi, în schimbul versiunilor mai vechi ale benzii.
Compania a fost, de asemenea, de acord cu o afacere similară cu clubul de fotbal Scottish Premier League Motherwell, care se va alătura campaniei „Salvați-ne cămașa”. Paddy Power va fi sponsor al lui Motherwell pentru sezonul 19-20, dar logo-ul său nu va apărea pe tricourile jucătorilor – în conformitate cu noua inițiativă. În ciuda lipsei brandului de tricouri, Motherwell a declarat că acordul reprezintă cea mai mare sponsorizare a tricoului din istoria clubului.
Cei interesați pot citi întregul articol AICI.
Sursa: gaming-awards.com