EGT România își ajustează modelul de business pentru a răspunde și mai bine nevoilor clienților săi și, de luna aceasta, lansează departamentul Customer Care.
Activitatea acestui departament este canalizată către rezolvarea oricăror probleme apărute în procesele și procedurile de lucru cu clienții.
De acum poți contacta direct departamentul Customer Care pentru orice situație/ informație/ sugestie, disponibil în intervalul 9.00-18.00, de luni până vineri.
Cine îți va răspunde?
Departamentul de Customer Care va fi compus din profesioniști care vă vor ajuta și îndruma în găsirea de soluții optime pentru situațiile întâmpinate.
Specialiști cu experiență de peste 7 ani în domeniul relațiilor cu clienții și experiență ce include cunoștințe avansate de customer support și helpdesk vă stau la dispoziție, așadar nu ezitați să ne contactați.
Cum poți contacta departamentul Customer Care al EGT România?
Puteți suna la 0757 097 101;
Puteți scrie pe e-mail la office@egt-bg.ro;
Puteți scrie pe chat la www.egt-bg.ro.
Specialiștii EGT România vor face tot posibilul să primiți un răspuns cât mai repede.
In funcție de cererile operate în momentul în care contactați departamentul, veți primi răspuns imediat sau vor reveni în maxim 24 de ore. Recomandăm să sunați – apelurile vor avea prioritate!
Cu ce te poate ajuta noul departament?
Departamentul de Customer Care va oferi tot suportul pentru a rezolva cazurile, în măsura în care aceasta depinde de competența lor. Așadar, îi puteți contacta dacă ai sugestii, reclamații, recomandări, sau dacă ai întrebări la care nu ai găsit răspuns pe site-ul www.egt-bg.ro.
Puteți contacta departamentul și dacă situația este atipică și nu se regăsește în lista de mai sus. Echipa de experți Customer Care va căuta soluția potrivită pentru fiecare caz în parte.
“Clienții noștri sunt foarte importanți pentru noi. Simțeam deja de ceva vreme că ne lipsește elementul care să ne asigure că răspundem nevoilor complexe ale clienților de astăzi. Pentru a obține o imagine mai clară și o comunicare transparentă și fluentă cu clienții, am decis să investim într-o serie de competențe, considerate necesare, de Customer Care.” afirmă Dana Vasile (Marketing & PR Manager EGT România).
De asemenea, poți urmări pe www.egt-bg.ro și pe pagina de Facebook www.facebook.com/EGT-Romania, unde echipa de Customer Care este activa.
Aprobări de tip pentru Orange,Green și Fruits Collection
Cele 3 colecții care au deacum aprobare de tip pentru România. Împreună cu Red Collection, fac parte din Collection Series, cea mai nouă generație de mixuri multi- joc EGT. Disponibile pentru achiziție sau conversii colecțiile au fiecare un mix de 48 de titluri diferite dintre cele mai populare titluri din librăria EGT.
Gama Collection Series a fost creată cu intenția specifică de a diversifica librăria de titluri EGT care captivează și încântă jucătorii la maxim, grație mixurilor multi-game, fiecare colecție având 48 de titluri diferite.
Când vine vorba de varietate, convenabilitate și flexibilitate, gama Collection Series este de neegalat. Practic, fiecare colecție este o compilație a celor mai populare titluri EGT susținută de puternica platformă Exciter III. Jucătorul are oportunitatea de a alege între multiple denominații de pe ecranul jocului selectat, folosind o navigare convenabilă și simplă. Ecranul superior animat afișează informații suplimentare despre familiile de jocuri pentru fiecare titlu în parte.
Acum că Orange Collection, Green Collection și Fruits Collection au aprobări de tip, jucătorii din România se pot bucura de toate titlurile, căci vor fi în curând disponibile în toate locațiile cu dotare EGT.
Se vor putea bucura de cea mai nouă generație de jocuri pe o gamă diversă de aparate de joc, de la binecunoscutele aparate EGT disponibile deja pe piață (inclusiv P-24/24 Up și P-24/24 St Slim cât și pe Vega Vision + and Vega Premier) până la noile lansate P-27/27 St Slim, P-27/32H St, P-27/27 St, P-42V Up Curved și P-42V St Curved cu display arcuit – ce oferă mai mult spațiu pentru excepționala grafică a jocurilor.
În curând va fi disponibilă și Red Collection – acum în plin proces de omologare – cu ale sale 48 de jocuri spectaculoase.
Pentru a urmări noutățile EGT, de la aprobările de tip obținute pentru România, până la noile lansări de produse, urmăriți-ne pe www.egt-bg.ro.