Pentru Cătălin Botezatu, vara 2010 stă sub semnul luxului şi a prezentărilor de modă pe litoral.

Chiar dacă în paralel filmează pentru costisitoarea producţie TV „Burlacul” difuzată de Antena 1, Cătălin Botezatu şi-a rezervat timp pentru a proiecta şi realiza noi colecţii de lenjerie întimă şi Haute Couture.

La doar o lună de la Bucharest Fashion Week, eveniment în cadrul căruia a lansat două noi colecţii de costume de baie, „Avatar” şi „Nuns”, Cătălin Botezatu a prezentat în clubul Le Gaga din Bucureşti o nouă colecţie mixtă de lenjerie intimă şi costume de baie, „Mumm Lingerie by Cătălin Botezatu”. Designerul, acum în calitate de ambasador Mumm, a realizat un set de peste 30 de piese vestimentare bogat accesorizate cu bijuterii, voaluri, mănuşi şi pantofi extravaganţ i. Pe podiumul din Le Gaga a fost montat un show elegant. Pe acordurile muzicale ale unui colaj de piese retro, doi manechini, îmbrăcaţi în tuxedo, fumând relaxat trabuc, au desfăcut două sticle de şampanie exclusivistă Mumm oferindu-le domnişoarelor care urmau să urce pe catwalk câte un pahar cu celebra băutură. Manechinele au prezentat publicului noua colecţie Mumm Lingerie by Cătălin Botezatu, acoperite de voaluri negre cu discrete imprimeuri florale, voaluri cu pene multicolore la extremităţi, accesorizate cu mănuşi de piele neagră, roşie sau albă, coliere şi cercei din pietre semipreţioase.

COSTUME ÎN BAIA… DE BLITZ-URI

Manechinele au păstrat din sobrietate şi mister până în inima podiumului unde, în vizorul camerelor de filmat şi în baia de blitzuri a aparatelor de fotografiat, au dezvăluit publicului costumele senzuale, din mătase fină cu dantelă, broderii şi pietre Swarovski, decupaje îndrăzneţe dar şi croieli clasice. Manechinele au purtat un machiaj special realizat de Mirela Vescan, în concordanţă cu linia înaltă şi înflorată a coafurii realizata de Laurent Tourette. Genele şi sprâncenele au fost extinse cu ajutorul penelor colorate de cocoş african potenţând feminitatea dar şi misterul. Încălţămintea a fost proiectată de Cătălin Botezatu pentru Veronesse în acelaşi ton îndrăzneţ, bretelele fiind îmbogăţite cu aplicaţii de pene negre de cocoş african.

Pentru a simboliza caracterul practic, direct al bărbaţilor, manechinii nu au apelat la niciun accesoriu, ci au urcat pe podium doar în lenjerie intimă şi sorbind dintr-un pahar de şampanie Mumm.

BOTE, TANIA ŞI O ŞAMPANIE MUMM

Finalul prezentării a încununat cu brio întreg scenariul. Una din cele mai înalte manechine, Tania, înălţată de pantofi până la 1,93 m înalţime, a urcat pe scenă acoperită de un palton din blană de vulpe, accesorizat cu un colier realizat din pietre generoase Swarovski.

Costumul de lenjerie intimă a fost bătut în peste 200 de pietre Swarovski care au oferit creaţiei o eleganţă şi lux maxim. Manechinul a fost însoţit pe podium de Cătălin Botezatu. Designerul a deschis cu zgomot o sticlă de şampanie Mumm cu care a servit-o pe mireasa colecţiei în aplauzele celor peste 500 de oameni prezenţi în Le Gaga.

Colecţia Mumm Lingerie by Cătălin Botezatu este una exclusivistă, asemeni brand-ului Muum, şi poate fi achiziţionată la comandă.

Şi pentru că am amintit programul încărcat pe care îl are din pricina filmărilor pentru „Burlacul”, realizate în ţară şi peste hotare, Cătălin a fost nevoit să dea indicaţii prin telefon, din Delta Dunării, echipei care pregătea la Bucureşti prezentarea unui show exclusivist, bazat pe conceptul de „lux decadent”. Pe podiumul de modă, manechinele au intrat întrun joc al seducţiei, asezonat din plin cu şampanie exclusivistă Mumm. Una dintre rochiile elegante a fost purtată, în premieră, la Cannes, de Irina Florea, brand manager Pernod Ricard, prezentă şi ea la evenimentul desfăş urat la Le Gaga.

Prezentările de pe litoral au debutat cu un show de modă mixt pe plaja Café del Mar din Mamaia.

Sub un cer senin şi 33 de grade la umbră, în toiul zilei, s-a pus în scenă o prezentare specială în care s-a îmbinat ideea de lux extrem, prin intermediul costumelor elegante masculine şi a rochiilor de seară, cu îndrăznea- ţa defilare a celor mai frumoşi manechini din România, îmbră- caţi în lenjerie intimă şi accesorizaţ i inedit: cu mănuşi de piele, ciorapi până la genunchi şi sticle şi cutii de şampanie G.H. Mumm.

Articolul precedent10 PENTRU COSMINA PĂSĂRIN – „Viaţa e scurtă, deci s-o facem lată!”
Articolul următorSimona – Zăpada de flori

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.