Mr.Green, operatorul de jocuri online, s-a dovedit că greșește în prevenirea spălării de bani și, de asemenea, în responsabilitatea socială.
Comisia pentru jocuri de noroc a constatat că compania, care face acum parte din William Hill, nu a interacționat în mod corespunzător cu un client care a câștigat 50.000 de lire sterline pe site-ul său și apoi a piardut-o pe toată și, în plus, multe mii.
De asemenea, operatorul a folosit o dovadă de fonduri de acum 10 ani pentru a permite unui client să depună 1 milion de lire sterline. Mr.Green a fost, de asemenea, găsit vinovat de acceptarea unei imagini de captură a ecranului unui computer ca dovadă a sursei de fonduri.
Directorul executiv al comisiei de jocuri de noroc, Richard Watson, a declarat: „Investigația noastră a descoperit eșecuri sistemice atât în ceea ce privește responsabilitatea socială a Mr.Green, cât și a controalelor AML, care au afectat un număr semnificativ de clienți din cazinourile sale online. Consumatorii din Marea Britanie au dreptul să știe că există controale și solduri în vigoare, care îi vor ajuta să le păstreze în siguranță și să se asigure că jocurile de noroc nu sunt infracționale – și vom continua să oprim operatorii care nu reușesc în acest domeniu.”
În locul amenzii, atât Comisia de Jocuri de Noroc, cât și operatorul au convenit să plătească o penalitate financiară de 3 milioane de lire sterline la National Strategy to Reduce Gambling Harms și să acopere, de asemenea, cheltuielile de 10.000 lire sterline pentru Comisia de Jocuri de Noroc pentru costurile de investigare.
Detalii puteți găsi AICI.