Amendă A fine

Amendă de 11,6 milioane de lire sterline pentru Betway aplicată de Comisia de jocuri de noroc din Marea Britanie.

Compania de jocuri de noroc online Betway a primit o amenda de 11,6 milioane de lire de la Comisia de jocuri de noroc din Marea Britanie pentru o serie de eșecuri în responsabilitatea socială și spălarea de bani legate de relațiile cu șapte dintre clienții săi cu cheltuieli mari.

Într-o singură situație, operatorul nu a reușit să efectueze verificări ale surselor de fonduri la un client VIP care a depus peste 8 milioane de lire sterline și a pierdut peste 4 milioane de lire sterline pe o perioadă de patru ani. În altă parte, Betway nu a reușit să efectueze interacțiuni de responsabilitate socială efectivă cu un client care a depus și a pierdut 187.000 de lire sterline în două zile.

Ancheta a constatat că, ca urmare a lipsei de luare în considerare a accesibilității clienților și a verificărilor sursei de fonduri ale clienților, operatorul a permis să treacă 5,8 milioane de lire sterline prin activitatea care a fost găsită sau ar putea fi suspectat în mod rezonabil, veniturile infracțiunii. Majoritatea acestor bani vor fi acum cesionați și returnați victimelor.

Sonda autorității de reglementare a dezvăluit, de asemenea, supraveghere inadecvată a managementului și investigații asupra deținătorilor de licențe responsabile de gestionare personală sunt în desfășurare.

Richard Watson, directorul executiv al Comisiei pentru jocuri de noroc, a declarat: „Acțiunile Betway sugerează că nu există prea multă atenție asupra bunăstării clienților săi VIP sau a impactului asupra celor din jurul lor.”
Watson a spus că cazul de astăzi a ilustrat de ce trebuie să se schimbe managementul clienților cu clienți de mare valoare și de ce industria trebuie să facă totul pentru a interacționa cu clienții în mod responsabil.

El a spus: „Ca parte a programului nostru continuu de lucru pentru a asigura jocurile de noroc mai sigure, împingem industria să progreseze rapid în domeniile pe care le considerăm că vor avea cel mai important impact în protejarea consumatorilor. Tratamentul și manipularea clienților cu valoare ridicată reprezintă o parte semnificativă a acestei lucrări, iar operatorii nu sunt, fără îndoială, necesitatea abordării rapide a problemei.

„Am stabilit termene stricte pentru momentul în care ne așteptăm să înregistrăm progrese și dacă nu vedem rezultatele corecte, atunci nu vom avea de ales decât să luăm măsuri suplimentare. Acest caz evidențiază din nou motivul pentru care trebuie înregistrate progrese.”