MEGA SHOW în 2010 – MISS HOSTESS ROMÂNIA PROMITE SĂ DEVINĂ UN BRAND IMPORTANT

1

Trei firme organizatoare de evenimente, foarte cunoscute în piaţa autohtonă de gen – Topengineering, Progress Media şi 4 tuning – au hotărât să-şi dea mâna pentru a organiza un eveniment de ţinută – Miss Hostess România 2010. Cei trei parteneri sunt siguri că vor construi un brand de succes.

SUNTEŢI TREI PERSONALITĂŢI, CARE AŢI HOTĂRÂT SĂ ORGANIZAŢ I ÎMPREUNĂ UN EVENIMENT NU FOARTE CUNOSCUT – MISS HOSTESS ROMÂNIA. CE V-A DETERMINAT SĂ FORMAŢI ACEASTĂ ECHIPĂ? CUM V-A VENIT IDEEA SĂ COLABORAŢI?

Simona Chiţac (Progress Media): Eu am venit cu ideea şi am pornit de la o necesitate. În 2007, am semnat un contract de imagine şi consultanţă managerială cu pilotul de viteză în coastă, Daniel Onoriu. În 2009, Daniel a devenit campion naţional absolut, ceea ce i-a dat dreptul să reprezinte România la concursul Rally All Stars 2010 – Croaţia. Organizatorul mi-a comunicat că va avea loc în cadrul evenimentului şi prima ediţie a Miss Hostess Europe, şi că ar fi păcat ca România să nu participe. Aşa s-a născut legătura firească între firma mea, Progress Media, specializată pe PR motorsport şi firma 4 tuning, a lui Graţian Sonu, partener tradiţional în evenimentele de motorsport, gestionate de noi. Premiile Casino Magazine, revigorate în acest an de revista Casino, neau oferit cadrul perfect pentru acest concurs naţional. În plus, gândit la rece, unde găsim o legătură mai solidă ca cea dintre maşini de curse, femei frumoase, bani şi noroc?

Mihnea Popescu (Topengineering): Da, e vorba de noroc şi bani investiţi în frumuseţe. Plusul pe care îl aduce acestui eveniment revista Casino este că, reluând tradiţia premiilor anuale, vom include în show-ul nostru şi încoronarea câştigătoarei. Credem că Miss Hostess va căpăta o aură importantă odată ce va stârni interesul lumii fascinante a cazinourilor. Eu cred că evenimentul va fi unul foarte reuşit, fiecare dintre noi având în portofoloiu organizarea unor evenimente mari, cu mult succes.

CARE ESTE ROLUL FIECĂRUIA DINTRE DUMNEAVOASTRĂ ÎN ORGANIZAREA EVENIMENTULUI?

Graţian Sonu (4 tuning): Eu am o perspectivă foarte exactă asupra acestui domeniu. Unul dintre departamentele mele se ocupă cu organizarea de show-uri şi preselecţii pentru hostess. Apoi, majoritatea vedetelor în domeniu, câteva Miss Playboy, Daniela Crudu şi multe altele, colaborează cu noi la evenimentele pe care le organizăm pe domeniul auto şi tuning. Avem un lanţ de 8 evenimente pe an, iar locul fetelor frumose a fost întotdeauna lângă maşinile puternice, performante din toate punctele de vedere.

SIMONA CHIŢAC, CÂT DE DIFICIL ESTE SĂ ORGANIZAŢI UN SHOW DE GENUL MISS HOSTESS?

Nu este foarte dificil. Când ştii reţeta unui show de succes, nimic nu pare greu. Sperăm să găsim sprijin din partea oraşelor din ţară, unde vom organiza selecţiile. Şi mă gândesc, mai ales, la un ajutor venit din partea comunităţilor locale de business şi a autorităţilor. Mergem pe ideea unui show elegant, cu un juriu select, astfel încât câştigătoarea să fie mândră că va reprezenta România la un concurs important din Europa.

CARE SUNT PROGRAMUL ŞI MODALITATEA DESFĂŞURĂRII CONCURSULUI? CE CALITĂŢI AR TREBUI SĂ AIBĂ CONCURENTELE PARTICIPANTE LA SELECŢIE?

Mihnea Popescu: Ne dorim să fie un concurs reprezentativ pentru România, iar asta presupune că vom organiza 4-5 etape locale şi o finală la Bucureşti. Etapele locale vor avea loc în principalele oraşe – Iaşi, Suceava, Constanţa, Sibiu. Fiind anul pilot, nu ne extindem prea mult. După selecţiile locale, vom organiza la sfârşitul lunii noiembrie gala finală, în cadrul Premiilor Casino. Va fi încoronată aici, Miss Hostess, iar ea va reprezenta România în 2011 la concursurile şi festivalurile internţionale. Primul oraş în care vom organiza selecţia este Constanţa, la sfârşitul lunii august.

Graţian Sonu: Pe lângă calităţile fizice, concurentele trebuie să aibă cunoştinţe în domeniul PR, să cunoască două limbi străine, să fie comunicative, să ştie să pozeze şi, în principal, să ştie să pună în valoare obiectul pe care îl promovează.

LA CÂT SE RIDICĂ, ÎN CUANTUM, COSTURILE UNUI ASTFEL DE EVENIMENT? PUTEŢI NOMINALIZA UNUL SAU MAI MULŢI SPONSORI AI SHOW-LUI?

Simona Chiţac: La aproximativ 30-40.000 de euro, în ceea ce priveşte organizarea. Dacă ne gândim şi la premiile pe care dorim să le acordăm fetelor, probabil la mult mai mult. Dar, repet, ne gândim la implicarea în această organizare a comunităţii locale de business, a unor sponsori puternici şi serioşi şi a unor personalităţi ale vieţii publice. De exemplu, ca informaţie în premieră, vă pot spune că la Iaşi vom beneficia de sprijinul Irinei Schrotter, ceea ce înseamnă foarte mult pentru noi.

VĂ GÂNDIŢI CA PE VIITOR SĂ ORGANIZAŢI ÎMPREUNĂ ŞI ALTE EVENIMENTE?

Mihnea Popescu: Ne gândim să facem din Miss Hostess România un brand important în acest gen de evenimente.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here