A doua ediție a Marketing in Gambling Forum, singurul eveniment dedicat 100% marketingului și comunicării din Europa Centrală și de Est a reunit, în data de 7 noiembrie la Clubul Floreasca din București, peste 100 de participanțI din țară și străinătate, reprezentând peste 40 de entități ce își desfășoară activitatea în sfera industriei jocurilor de noroc.
Într-o sală plină până la refuz de participanți reprezentând toate zonele gamingului, speakerii invitațI și-au susținut prezentările iar moderatorii au reușit să genereze o atmosferă de lucru foarte utilă, dar și foarte plăcută, prin dialogurile purtate.
Începând cu autoritățile din domeniu și terminând cu numeroșii speakeri veniți din afara României, domeniul marketingului s-a apropiat și mai mult de înțelesul celor prezenți.
Au fost atinse nu numai domeniile foarte recente precum gamblingul online, dar și jocul responsabil sau chiar elementele de bază ale unui marketing modern și a unei comunicări eficiente.
Cei prezenți au putut pune întrebări despre toate subiectele discutate.
Întregul program al evenimentului a fost astfel conceput încât să aducă noi noțiuni fundamentale din tehnicile de marketing și comunicare moderne și eficiente, noțiuni ce pot face diferența dintre o afacere de succes și un eșec lamentabil.
Din program au făcut parte speakeri de notorietate, personalități din țară și străinătate, oameni care au demonstrat de-a lungul timpului că stăpânesc tehnicile de marketing și comunicare.
În calitate de speakeri ai panelului dedicat Mediului de Afaceri din industria jocurilor de noroc au fost prezenți: Dan Iliovici – Președinte, Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc, Anchidim Zăgrean – Vice-președinte, ROMBET, Dacian Stan – Șef Departament Juridic, Ministerul Tineretului și Sporturilor, Teodora Luca – Avocat Asociat, Mihai Luca Law Office.
Primul panel dedicat Soluțiilor de Marketing în Noua Piață de Jocuri de Noroc a fost ocupat de Andrei Frimescu – Marketing & Communication Manager, Game World, Dr. Joerg Hofmann – Șeful Grupului de Pariuri și Jocuri de Noroc, Melchers Law Firm / Germania, Ioana Lințoiu – Managing Partner, Content Consulting, Rareș Petrișor – Executive Manager, Mediapozitiv și Adrian Stănescu – Managing Director, Superbet Divizia Online. Panelul a fost modelat de Bogdan Coman – Director Executiv, Rombet.
Cel de al doilea panel dedicate Soluțiilor de Marketing în Noua Piață de Jocuri de Noroc a fost moderat de Adrian Stănescu – Managing Director, Superbet Divizia Online și a cuprins următorii speakeri: Zoran Puhac – Secretar General, European Organization for Gaming Law (EOGL), Helmut Kafka – Președinte, Automatenverband / Austria, Laura Olteanu – Marketing Manager, PokerFest, Dr. Leliana Pârvulescu – Coordonator Program, Joc Responsabil și Benjamin Carlotti – Managing Director, Oulala Games / Franța.
Evenimentul s-a finalizat cu un “Cuvânt de Încheiere” rostit de Dan Iliovici – Președinte, Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc și Mihnea Popescu-Grisogono – Președinte, Casino Life & Business Magazine.
Tematicile abordat au fost foarte interesante și deosebit de appreciate de către participanți astfel încât timpul afectat pentru eveniment a fost depășit cu mult peste două ore.
Cea de a doua ediție a Marketing in Gambling Forum a avut ca parteneri companiile DGL PRO și Game Word, bijuteriile Grisogono, dar și asociația Rombet.