Marketing in Gambling Forum ce s-a desfășurat pe 5 noiembrie la Premier Palace SPA Hotel 5* a fost inregistrat ca un nou succes in organizarea de evenimente de către Casino Life & Business Magazine.

Subiectele alese, speakerii invitați, modelele noi de prezentări sau panelurile de dezbateri impreună cu modalitatea dinamică și interactivă de desfășurare a forumului au fost ingredientele care au asigurat succesul organizatorilor și eficiența participării la cea de a 4a ediție a Marketing in Gambling Forum pentru toți cei prezenți.

Cei 18 speakeri de la Forumul de Marketing au participat la un adevărat maraton interactive de peste șase ore și jumătate ce a ținut atenția trează unei săli pline.
Subiectele actuale, legislația și marketingul digital, dar și noile soluții de marketare comparate cu metodele tradiționale de comunicare, branding și promovare au fost tot atatea subiecte dezbătute in cadrul forumului.

Marketing Forum

Sesiunile de dezbateri, dar și prezentările speciale, elemente cu totul noi in cadrul evenimentelor din această industrie au făcut programul foarte dinamic și plăcut pentru toți participanții.
În final, prezentarea specială Game World ce a fost oferită celor prezenți, in duet, de Andrei Frimescu, Marketing & Communication Manager și Alexandra Șerb, Specialist Marketing a adus in sală, nu numai idei novatoare, dar și muzica celebrei trupe Beatles, incheind astfel un nou eveniment de success pentru organizatori.
Evenimentul s-a incheiat cu aproximativ două ore intarziere față de ora planificată.

Programul evenimentului a fost următorul:

MARKETING IN GAMBLING FORUM
4th edition – NOVEMBER 5, 2019
PREMIER PALACE SPA 5* HOTEL
09:30 Registration / Welcome Coffee
10:00-10:05 Opening Remarks
10:05-10:45 European Legal Environment
Moderator: Dan Iliovici – Prime Vice-president, ROMBET
Theodora Luca — Associated Lawer, Mihai Luca Law Office
Mugurel Olariu — Deputy General Manager, RPD – Data Protection
Zoran Puhac — Secretary General, European Organization for Gaming Law
Q&A session
10:50-11:40 Debate – Inovation vs. Marketing
Moderator: Bogdan Coman – Executive Manager, ROMBET
Andrei Frimescu — Marketing & Communication Manager, Game World
Dana Vasile — Co-Founder & Chief Marketing Officer – Pixel Studio
Robert Preda — Owner & Digital Manager, VIVINET agency
Q&A session
11:40-12:00 COFFEE BREAK
12:00-12:15 KeyNote Address Fortuna Entertainment Group
Alexandru Tarog – Head of Marketing
Q&A session
12:20-12:35 KeyNote Address Sports Evolution Group
Cristian Gheorghe – Country Sales Manager
Q&A session
12:40-13:20 Debate – Marketing: Online vs. Offline
Moderator: Andrei Frimescu – Marketing & Communication Manager, Game World
Radu Chirila — Founder & Managing Partner, THE POWER HUB Positive Advertising
Alexandru Tarog — Head of Marketing, Fortuna Entertainment Group
Iulian Dumitru — Digital Marketing Manager, Superbet Group
Andreea Ion — Marketing & PR Manager, Palace Casino Casa Vernescu
Q&A session
13:20-14:00 WORKING LUNCH
14:00-14:30 Marketing Tools
Moderator: Bogdan Coman – Executive Manager, ROMBET
Robert Simion — Sales Manager, EAD.ro
Alin Iliescu — Communication Manager, ROMSLOT
Viorel Stan — CEO, Betbrain
Q&A session
14:35-14:50 KeyNote Address BetBrain
Viorel Stan – CEO, BetBrain
14:55-15:10 KeyNote Address Game World
Andrei Frimescu – Marketing & Communication Manager
Alexandra Serb – Marketing Specialist
Q&A session
15:10 Closing Remarks

Dacă in primul panel al evenimentului s-au prezentat situațiile din Italia și Marea Britanie, dar și legislația din țara noastră in context european, inclusiv posibilitățile de marketing in stransă corelație cu obligațiile date de GDPR, prima sesiune de dezbateri s-a axat pe diferența dintre inovație și iterație și cum acestea susțin sau nu mixurile de marketing.

Sesiunea a doua de dezbateri a arătat că brandingul companiilor insoțit numai de un marketing axat pe combinația online-offline poate avea succes, chiar și in contextul actual cand jocurile online sunt la mare căutare, iar marketingul online, bazat pe evenimente concrete, poate fi util chiar operatorilor de săli de joc și cazinouri brick&mortar.

Panelul dedicat mijloacelor de marketing a făcut o trecere in revistă a posibilităților actuale de realizare a mixurilor de marketing și comunicare pe diferite canale mediatice inclusiv cele date de evenimentele sportive sau evenimente sociale.
Prezentările individuale au arătat celor prezenți noutățile din piața jocurilor de noroc atat land-based cat și din online.

Parteneri ai ediției a 4a a Marketing in Gambling Forum au fost compania Game World și asociația ROMBET.
Parteneri media ai evenimentului au fost portalurile Financialintelligence.ro, TheDiplomat.ro și OnlineCasinoReports.com.

Mulțumim și pe această cale partenerilor noștri care au făcut posibil acest eveniment, moderatorilor și speakerilor, dar mai ales participanților care au venit in număr mare să asiste la cea de a 4a ediție a Marketing in Gambling Forum!

Articolul precedentMetropolitan Opera Festival la ediția a 2a se va desfășura la Opera Națională din București
Articolul următor#CasinoLife