Interdicția de publicitate a jocurilor de noroc, din Spania pentru La Liga, care reîncepe astăzi, a fost ridicată.
La Liga se va relua astăzi, cu sponsorizarea jocurilor de noroc vizibilă pe tricouri, deoarece Spania ridică restricțiile publicitare de jocuri de noroc – deocamdată.
Fotbalul de top se va relua cu sponsorizarea vizibilă a jocurilor de noroc pe kituri astăzi (joi), după ce Spania a adoptat un decret pentru ridicarea stării sale de urgență Covid-19.
Înseamnă că Sevilla va putea juca cu banda sa sponsorizată de Maraton Bet, deoarece acțiunea La Liga se reia cu un clásico pe stadionul Ramon Sanchez Pizjuan.
Spania a introdus o serie de restricții privind publicitatea și promovarea jocurilor de noroc la 31 martie, ca parte a unui pachet de măsuri de urgență introduse la apogeul blocării sale Covid-19.
Inițial, gândite să dureze până pe 21 iunie, restricțiile includeau interdicția de bonusuri, reduceri, pariuri gratuite și oferte de multiplicator de pariuri, comunicații prin e-mail individuale, publicitate directă pe social media și toate reclamele în sport. Publicitatea la televizor și radio a fost restricționată la patru ore între 1 și 5 dimineața.
Restricțiile ar fi însemnat că mai multe echipe din La Liga, inclusiv Sevilla, Valencia, Granada, Mallorca și Leganés, ar fi trebuit să acopere logoul operatorilor de pariuri pe kiturile lor, pe măsură ce fotbalul a fost reluat săptămâna aceasta.
Măsurile au fost acum revocate, ceea ce permite publicitatea și promovarea jocurilor de noroc să revină la condițiile de pre-blocare, dar Spania a anunțat deja în februarie o consultare cu privire la propuneri care ar reintroduce unele din aceleași restricții.
Acestea includ publicitatea TV și radio fiind limitată între 1:00 și 5:00, cu o excepție în timpul emisiunilor sportive afișate după 20:00, cu condiția să nu menționeze promoții, bonusuri, șanse live sau apeluri directe la acțiune, cum ar fi „play now”.
De asemenea, operatorilor li se va interzice utilizarea avizelor de la persoane publice, bonusurile de achiziție ar fi limitate la 100 € și campaniile de publicitate prin e-mail ar trebui să fie verificate în baza de date de autoexcludere din Spania.
Sursa: focusgn.com