Casino Life & Business Magazine a fost selectat de către organizatorii ICE Totally Gaming ca unic partener media din România la acest prestigios eveniment.

ICE Totally Gaming este cel mai important eveniment de gaming B2B (afaceri între organizaţii, TN) care aduce laolaltă sectoarele online şi offline din industria de profil.
Având printre expozanţi inovatori de marcă din zonele de cazinou, pariuri, bingo, loterie, sectorul mobil, online şi cel stradal, ICE furnizează o perspectivă singulară, completă şi internaţională asupra gaming-ului.

Vizitatorii la ICE Totally Gaming pot explora cele mai noi descoperiri din gaming-ul tradiţional, online şi mobil, mulţumită programului conferinţei ICE, care oferă o şansă extraordinară de a beneficia de cunoştinţe specifice şi de colaborare în reţea.
Importanţa lui ICE ca un punct de întâlnire pentru toţi cei din industria gaming-ului a fost confirmată de către numărul de 100 de factori de decizie din gaming-ul internaţional care sunt înscrişi la evenimentul din 2015, ce va avea loc între 3 şi 5 februarie la ExCeL London.

Jo Mayer, Director Marketing pentru ICE, care va invita din nou peste 500 de expozanţi din sectoarele de pariuri, bingo, cazinou, loterie, gaming mobil, online, social şi stradal, crede că prezenţa atâtor reprezentanţi este un gir dat statutului de care se bucură ICE. Dânsa a adăugat: ‘Evenimentele excepţionale ale industriei atrag o cifră mare de părţi interesate, iar ICE în calitatea sa de lider în gaming b2b nu face nici o excepţie. Pe lângă seria sa de expozanţi gaming, ICE va mai prezenta cel mai mare număr de asociaţii şi organisme reprezentative, cea mai largă participare mass-media, iar acum vor fi cei mai mulţi dintre factorii de decizie care participă la acelaşi eveniment.’

GamCrowd.com şi Clarion Events au convenit asupra unui parteneriat de conţinut pentru a-i duce pe vizitatori într-o călătorie de informare şi descoperiri la ICE Totally Gaming 2015.

Se vor desfăşura o serie de acţiuni în cadrul evenimentului care va fi găzduit de către ExCeL London între 3 şi 5 februarie, care vor maximaliza experienţa pentru cei prezenţi.

Programate de către GamCrowd, aceste acţiuni au fost special concepute pentru a avantaja antreprenorii şi investitorii din comunitatea companiilor noi, precum şi a vizitatorilor care vin pentru prima dată, dar care îi are în vedere şi pe toţi cei prezenţi la cel mai mare eveniment de gaming b2b din lume.

În cele trei zile ale lui ICE 2015, Pitch ICE va furniza o platformă pentru antreprenori de a se adresa live şi direct către participanţi. Un proces iniţial de selecţie înainte de eveniment va ajuta la întocmirea unei liste scurte de persoane care vor avea 15 minute la dispoziţie pentru a face reclamă afacerii sau conceptului lor în cadrul expoziţiei.

Toate spaţiile au fost filmate şi prezentate online, acolo un vot public timp de două săptămâni după încheierea lui ICE 2015 va stabili cele mai bune propuneri pre- şi post- finanţare. Câştigătorul din fiecare cele două categorii va avea acces liber la platforma de abilităţi şi experienţa lui GamCrowd.

Administrată de Chris North, CEO for GamCrowd şi directorul financiar Andrew Bowen, prima platformă de multifinanţare şi multiexternalizare va găzdui o zi întreagă de ateliere de lucru şi seminarii pe data de 3 februarie, care se va ocupa de fiecare aspect al procesului de iniţiere a unei companii, incluzând finanţarea, licenţierea, reglementarea şi finanţele corporatiste.

În plus, GamCrowd va ţine seminarii de colaborare în reţea şi de mentoriat individual pentru companiile noi şi cele pe acţiuni din reţeaua proprie, pe durata evenimentului. North va efectua şi tururi zilnice organizate de 45 de minute ale expoziţiei, transmiţând experienţa celor 15 ani în domeniu. Dânsul va oferi un ghid al cunoscătorului despre expoziţie şi companiile prezente, precum şi îndrumare despre cum se pot obţine beneficii maxime din eveniment, şi va facilita contacte cu instituţii de reglementare precum şi cu furnizori de platformă şi de servicii plată.

Parteneriatul se clădeşte pe fuziunea dintre GamCrowd şi de la EiG 2014, acolo unde au iniţiat o Zonă de Start-up şi o serie de discuţii interactive şi evenimente care au culminat cu competiţia LaunchPad.

“ICE aduce o provocare în gândirea şi înţelepciunea tradiţională, în timp ce oferă şansa de a descoperi noi oportunităţi pentru afaceri şi pentru persoane, care sunt exact obiectivele lui GamCrowd,’ a spus North. ‘Comunitatea de pariuri şi a industriei de start-up este înfloritoare şi sperăm ca parteneriatul cu Clarion Events – şi în special crearea lui Pitch ICE – să ne ajute să dezvoltăm inovaţia şi antreprenoriatul către niveluri superioare.’

Încurajare pentru Bingo la ICE 2015
S-a stabilit ca sectorul de bingo să capete un profil mult mai vizibil în cadrul celei mai influente expoziţii de gaming b2b, ca urmare a unui parteneriat strategic între ICE, Bingo Association şi Bingo Life.
Parteneriatul va avea un organism reprezentativ în Marea Britanie iar Bingo Life, canalul media dedicat publicaţiilor şi formatului digital îl va însoţi în prezentarea făcută în cadrul expoziţiei, care va servi ca centru pentru membrii lui Bingo Association, cititorii lui Bingo Life şi comunitatea internaţională de bingo.

Miles Baron, Director Executiv al lui Bingo Association, a declarat: „Suntem încântaţi de stabilirea acestui parteneriat cu cel mai influent eveniment din calendarul gaming-ului internaţional. Prezenţa noastră împreună cu Bingo Life va oferi un loc de întâlnire pentru membrii noştri şi ne va permite să acceptăm non-membri precum şi să caracterizăm industria pentru liderii de opinie din afara acesteia. Anul 2014 a fost unul de reper pentru bingo-ul din Marea Britanie, în timpul căruia am reuşit să reducem din taxele de bingo de la 20% la 10% şi să mărim numărul de membri. Cu toate acestea, mai sunt multe de făcut şi aştept cu nerăbdare să stabilim o relaţie de lungă durată cu ICE iar prin utilizarea platformei unice să ne continuăm dialogul cu toate persoanele interesate, inclusiv factori de decizie şi politicieni.’

Kate Chambers, Director Portofoliu pentru ICE, a spus: „ICE este în serviciul tuturor sectoarelor din industria de gaming şi sunt încântată de faptul că lucrăm în parteneriat cu Bingo Association şi Bingo Life pentru a crea un alt punct focal în locaţia celui mai important eveniment de profil. Lui Bingo Association i s-a recunoscut activitatea sa extraordinară de lobby care i-a adus premiul pentru cea mai bună campanie de relaţii cu publicul în cadrul evenimentului PR Week Awards din octombrie. De-abia aştept să lucrez cu Miles şi echipa lui pentru a face sectorul de bingo mai vizibil şi pentru a contribui la obiectivele strategice ale Asociaţiei.’

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.