În trecut, Jim Allen a lucrat pentru Donald Trump în Atlantic City.
Acum însă, președintele Hard Rock International face tot ce-i stă în putință pentru a elimina influența celui care este în prezent președintele SUA din cazinoul care a fost odată ”perla” imperiului Trump.
Hard Rock, ramura de gambling a tribului indian Seminole, lucrează de zor la transformarea fostului cazino al lui Trump, Taj Mahal, pe care compania l-a cumpărat în luna martie a acestui an cu doar 50 de milioane de dolari, adică doar vreo 4 cenți la dolar, față de 1,2 miliarde de dolari cât a cheltuit Trump în 1990 pentru a-l deschide.
Săptămâna aceasta, Allen a dezvăluit detalii despre planurile pe care le are Hard Rock în privința stabilimentului pe care Trump l-a numit la un moment dat, în trecut, ”a opta minune a lumii”.
Compania crește investiția în fostul Taj Mahal, de la 350 de milioane de dolari la 500 de milioane.
Allen a avut deja întâlniri cu sindicatul lucrătorilor în cazino a căror grevă de anul trecut l-a făcut pe miliardarul Carl Icahn să închidă stabilimentul în Octombrie, dar de data aceasta Allen a promis că va semna un contract ferm cu sindicatul. Hard Rock va anunța în viitorul apropiat parteneriatul prin care va oferi gambling online în mai multe jurisdicții, inclusiv, la un moment dat, în New Jersey.În plus, mai este de lucrat și la ”detrumpificare”, adică îndepărtarea influenței președintelui SUA din stabiliment.
”Influența lui e vizibilă peste tot”, a spus Allen despre Trump în ceea ce privește palatul- cazino Taj Mahal.”
Suma de bani pe care va trebui să o cheltuim pentru a scăpa de toate minaretele acelea și tot movul de pe pereți! Dumnezeule! Ce o fi fost în mintea noastră?”
Când se va inaugura cazinoul, în vara anului viitor, acesta va avea logo-ul Hard Rock și nelipsitele chitare, iar zecile domuri, minarete și alte semne ale stilului lui Trump vor fi demult dispărute.
”Ne–am angajat să investim în acea clădire minimum 500 de milioane de dolari”, a declarat Allen. ”Nu ne-ar face niciun bine doar să punem niște chitare pe pereți și să schimbăm covoarele și apoi să spun ”pot să iau 5 sau 10% din afacere de la resorturi sau de la Harrah”s”.
Allen a declarat că Hard Rock, cu accentul său pus pe rock”n roll, muzică și divertisment, va adduce noi clienți în Atlantic City și va ajuta întreaga piață, mai degrabă decât să atragă clienții de la cazinourile rivale.
Recent, la Congresul de gaming de pe Coasta de Est, o conferință regională de gambling extrem de importantă, Christopher Baldwin, directorul general al Nomura Securities, a declarat că marca Hard Rock, atât de cunoscută în toată lumea e capabilă să atragă clienți interesați în ceva mai mult decât gambling.
”Rock”n” rollul și tot decorul de concert constituie ceva foarte atrăgător”, a mai spus el. ”Va acoperi o largă plajă demografică”.
Mai mult decât atât, Allen a promis că noul cazino nu va avea probleme legate de contractele de muncă. Acesta a declarat că deja s-a întâlnit cu Bob McDevitt , președintele ramurii Local 54 a sindicatului de lucrători în cazinouri Unite-HERE și spune că a stabilit o relație constructivă de la care se așteaptă să se concretizeze într-un nou contract cu sindicatul.
Eșecul lui Icahn de a încheia un contract cu sindicatul, prin care să stabilească pentru lucrători pensii și asigurări de sănătate a determinat greva lucrătorilor în iulie anul trecut și care practic a dus cazinoul la faliment. Icahn a închis cazinoul pe 10 octombrie.
”Nu va exista niciun conflict cu Local 54”, a afirmat Allen. ”Le vom da din nou locuri de muncă oamenilor.
Vom rezolva asta și o vom face corect”, a încheiat Allen.