Factorii de decizie domină, deoarece iGB Affiliate London își demonstrează acreditările de lider în industrie

Ediția din aprilie a iGB Affiliate London, care a revenit la Ex-CeL Londra după o absență de doi ani impusă de Covid, a fost o sărbătoare internațională a sectorului, cu profesioniști din industrie atrași dintr-un total de 87 de țări. Primele 10 națiuni reprezentate au fost Marea Britanie (1.522 de participanți), Malta (490), Israel (223), Cipru (115), Suedia (99), Bulgaria (90), Spania (83), Țările de Jos (83), Portugalia ( 71) și Statele Unite (67). În alte perspective confirmate de echipa organizatoare, aproape 8 din 10 participanți (79%) au făcut parte din procesul de luare a deciziilor finale, 38% operează în Statele Unite – o cifră care corespunde datelor de preînregistrare.

Reflectând la datele oficiale post-show, directorul portofoliului iGB, Naomi Barton, a declarat: „Atracția internațională a mărcii iGB a fost subliniată cu lista națiunilor care au fost reprezentate la ExCeL Londra, de la Surinam până în Elveția, Kazahstan până în Kenya și Emiratele Arabe Unite către Statele Unite. Pe lângă componența internațională a evenimentului, expozanții au avut acces și la o proporție mare de factori de decizie și influenți seniori. Alte puncte de interes include un procent mare de participant pentru prima dată la iGB Affiliate London (47%), faptul că aproape 1 din 8 (12%) erau noi în jocurile de noroc, precum și volumul afacerilor în curs de dezvoltare, cu 16% dintre participanți reprezentând întreprinderi cu o vechime mai mică de 2 ani. Toate acestea se reflectă pozitiv asupra statutului, a atractivității și a reputației internaționale de care se bucură brandul iGB ca eveniment live al sectorului.”

Ea a adăugat: „Evenimentele live nu sunt doar despre date. iGB Affiliate London s-a remarcat și la o serie de niveluri diferite, nu în ultimul rând lansarea inițiativei de mentorat ASCEND creată pentru a sprijini femeile la începutul carierei prin acordarea de timp, sfaturi, feedback și îndrumări oferite de colegii stabiliți în sector. Conferința iGB, care a cuprins 13 fluxuri centrate pe afaceri, oferite de unele dintre autoritățile de vârf din industrie și premii iGB Affiliate de mare succes, care au susținut inovația, creativitatea, integritatea și talentul în 14 categorii diferite.

Echipa este acum pe deplin concentrată pe ediția din iulie a iGB Live! unde ne vom baza pe succesul experimentat de brand de când a devenit primul eveniment live al industriei jocurilor de noroc care a revenit în toamna anului 2021 și ne vom strădui să-și consolideze poziția printre primele trei evenimente în persoană din calendarul industriei jocurilor de noroc.”

Articolul precedentAsociația Joc Responsabil – scurtă prezentare
Articolul următorICE London 2022 dintr-o privire