Ediția din 2022 a ICE London s-a încheiat iar pandemia de Covid-19 nu i-a afectat nici nivelul de calitate și nici numărul de vizitatori.

Joi 14 aprilie s-a încheiat ediția 2022 a ICE London. Un eveniment larg anticipat care a reunit mulți dintre principalii jucători din industria jocurilor de noroc și deși acesta a fost redus din cauza pandemiei de Covid-19, și-a menținut nivelul de calitate și numărul de vizitatori.

Deși unii furnizori pentru cazinourile terestre nu au fost prezenți, ICE London a fost plin de participanți iar companiile prezente au fost la înălțime cu standuri mari, design inovator și prezentări impresionante.

Pe parcursul celor 3 zile în care a durat evenimentul, unele dintre companiile care și-au prezentat soluțiile și produsele inovatoare au fost: BetConstruct, BMM Testlabs, Comtrade Gaming, Digitain, EGT Interactive, Endorphina, EveryMatrix, Evolution, GameArt, Gamanza, Genius Sports, Kambi, Mondo Gaming, Pronet Gaming, Soft2Bet, Sportradar, Technamin, TransAct, TVBET, WorldMatch și multe altele.

Anul acesta, mai mult de 90% dintre companiile care au participat la ICE London au fost furnizori de pariuri sportive și de jocuri online, ceea ce demonstrează creșterea exponențială pe care a avut-o sectorul în timpul pandemiei de Covid-19.

În cadrul conferințelor de la ICE din Londra din acest an s-au evidențiat două teme: criptomonede și reputația industriei jocurilor de noroc.

În ceea ce privește primul subiect, tot mai multe firme acceptă această metodă de plată, iar anul acesta la expoziție au participat companii specializate în tehnologii de plată și cripto.
În timp ce vorbea despre ceea ce va rezerva viitorul plăților digitale, Scott Sibella, președintele Resorts World Las Vegas, a declarat: „Este imposibil să vorbim despre plăți fără numerar fără a menționa criptomoneda”.

Puteți vedea clipul din a 3-a zi aici.

Reputația industriei jocurilor de noroc a fost subiectul de conversație la World Regulatory Briefing de luni.

Când a vorbit despre cum să găsești un echilibru între a permite jocurile și a beneficia de fluxul de venituri, Keith Pickard, președinte la NCLGS, a declarat: „Pentru a atinge acel echilibru pe care industria trebuie să-l înțeleagă trebuie să vorbiți mai mult decât despre beneficii. Trebuie să vorbiți despre care sunt pasivele și cum veți atenua aceste datorii.”

Brigid Simmonds, președintele Consiliului de pariuri și jocuri de noroc (Betting and Gaming Council), a explicat că BGC a introdus bannerul fluier la fluier, restricționând publicitatea la televizor sau la radio în jurul meciurilor de fotbal în direct și a împiedicat cluburile din Premier League să își facă publicitate cotelor de pariuri pe site-urile lor.
Ea a declarat apoi că lucrul împreună ca industrie este vital pentru a „crea schimbare” și o mai mare credibilitate, dar a adăugat că mai sunt încă mai multe de făcut.

Casino Life & Business Magazine a fost, ca de obicei, singurul partener media din România și din Europa Centrală și de Est al acestui eveniment deosebit de important.

Citește despre ICE London 2022 și AICI.

Articolul precedentInterviuri la cald în a doua zi la ICE Londra 2022 (video ziua II)
Articolul următorCHEF CRISTIAN VOICU, CÂȘTIGĂTOR AL CONCURSULUI ”CHEFI LA CUȚITE” S-A ALĂTURAT ECHIPEI GAME WORLD