DRGT a adunat mulți ani de experiență lucrând împreună cu operatorii din România.

Soluțiile de sisteme sunt fără server – ceea ce înseamnă că nu există niciun punct individual de eșec. Teama că o cădere a sistemului ar putea cauza oprirea funcționării tuturor sloturilor nu există cu DRGT. Securitatea, flexibilitatea și mentenanța simplă a sistemelor a ajutat la creșterea DRGT cu o rată de creștere incredibilă, întrucât sistemele lor sunt căutate peste tot în lume. Revenind în mod special la România, DRGT poate face referire la parteneriatul de lungă durată pe care îl are cu clienții săi.

Unul dintre acești clienți este MaxBet, un operator de top de jocuri de noroc în România, care este bine cunoscut în Europa pentru lanțul său de locații elegante cu slot machines pline de acțiune și rulete electronice. Toate aparatele sunt conectate între ele prin jackpoturi de zonă mare și alte promoții speciale. Acest management centralizat permite MaxBet să ofere clienților șansa de a juca pentru premii extrem de mari prin intermediul Wide Area Jackpot (jackpoturi de zonă mare) – o serie de sloturi legate între ele din toate locațiile pentru a crea un premiu mare. MaxBet lucrează cu DRGT încă din 2007 (la momentul respectiv era vorba de Systems in Progress, care a fost integrată în DRGT în 2011).

Există câteva motive pentru care MaxBet folosește DRGT. Întrebat de ce MaxBet folosește DRGT, răspunsul a fost: ”Acum câțiva ani, când ne-am decis să instalăm un sistem de management al sloturilor, erau doar câteva opțiuni care ofereau jackpot de zonă mare. Arhitectura SiP fără server a făcut acest sistem perfect pentru operare pentru noi la acel moment: ușor de instalat, ușor de utilizat, dar, mai ales, ușor de întreținut”. Întrebat ce apreciază acest operator la DRGT, feedbackul este unul clar și deosebit de pozitiv pentru DRGT: ”Ceea ce am apreciat întotdeauna la DRGT este deschiderea lor față de nevoile noastre. Indiferent de solicitările noastre, ei au fost mereu foarte prompți și eficienți în a le rezolva. Mai mult, drSmib este uimitor: o cutie mică ce poate face atât de multe lucruri și care nu cedează aproape niciodată. Este dispozitivul ultim de tip ”plug and play” pentru industria de gaming. În cele din urmă, așa cum spune și sloganul DRGT, sistemele lor chiar ”merg cu toate sloturile”, așa cum este cazul cu toate tipurile de sloturi pe care le deține în prezent MaxBet”.

Service-ul este cheia pentru DRGT. Din nou, răspunsul cu privire la DRGT indică de ce mai exact DRGT are o rată de creștere atât de mare, care reflectă cererea pentru sistemele DRGT: ”DRGT oferă asistență 24 ore. De câte ori apare o problemă, ne adresăm helpdesk-ului online ar DRGT, prin email. Cu toate acestea, dacă există o situație presantă, îi și sunăm și au avut mereu o reacție rapidă. Însă acest lucru nu s-a întâmplat decât de câteva ori în mai mulți ani și de fiecare dată, indiferent de momentul zilei, răspunsul lor a fost foarte rapid. Sistemul este desemnat în așa fel încât necesită numai asistență la distanță din partea lor. Acest lucru le conferă avantajul de a rezolva orice problemă imediat”.

Aceste cuvinte din partea unui operator atât de important de pe piața din România portretizează filosofia companiei DRGT – să ofere cele mai sigure soluții de sisteme într-un mod flexibil și modular – care să se poată conecta cu toate sloturile pe o bază fără server. Mai mult, echipa DRGT acordă o foarte mare importanță service-ului – fiind disponibilă pentru asistarea clienților 24 de ore pe zi, în fiecare zi, tot timpul anului. Sistemele sunt cheia către operatori și faptul de a avea liniștea că există o echipă prietenoasă de profesioniști în spatele numelui companiei care să ofere asistență clienților tot timpul este esențial atunci când hotărăști ce sistem să îți iei. Sistemele DRGT sunt foarte ușor de utilizat și de întreținut. Dl. Joost van Egeraat, Director de vânzări pe Europa al DRGT, comentează importanța acestei mărturisiri, declarând: ”Suntem cu totul dedicați pieței din România. Am lucrat cu MaxBet încă din 2007, iar comentariile lor arată felul în care lucrăm – oferim un sistem care este sigur, flexibil și simplu de întreținut. Și suntem aici să oferim asistență clienților noștri în regim 24/7. Avem mulți ani de experiență în România – într-adevăr mulți ani de activitate cu succes aici, așa cum reiese din cuvintele frumoase spuse de Dl. Laszlo. Astfel de experiențe reprezintă cheia pentrun ca operatorii să știe, în special pentru operatorii care nu au cunoștințe aprofundate despre sisteme. Având în vedere faptul că acum toate sloturile trebuie să fie conectate la un sistem care să raporteze guvernului – alegerea sistemului potrivit este deosebit de importantă. Suntem aici pentru a sprijini operatorii din România”.

DRGT are un partener local în România. Partenerul local al DRGT este D-Systems Gaming Technology SRL. Vă rugăm să îl contactați pe Dl. Kai Dieckhaus pentru mai multe detalii la romania@drgt.com.

Articolul precedentItalia creștele impozitele pe jocurile de noroc
Articolul următorTURNEUL EUREKA POKER TOUR REVINE LA KING’S CASINO ROZVADOV

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.