Integrate Accounting activează în domeniul financiar contabil şi vine în sprijinul organizatorilor de jocuri de noroc.

Bună ziua doamnă Alexandra Metea şi mulţumim pentru timpul acordat acestui interviu în exclusivitate pentru revista Casino Life & Business Magazine.
Bună ziua! Şi eu vă mulţumesc pentru acest interviu.

Conduceţi societatea Integrate Accounting ce activează în domeniul financiar contabil şi care vine în sprijinul organizatorilor de jocuri de noroc. Cum a început totul?
Totul a început în primul an de facultate la A.S.E. la sfârşitul anului 2005, când dorinţa mea cea mai mare era să lucrez în domeniul financiar-contabil. Nu am realizat atunci că, aria de cunoştinţe şi servicii pe care urma să le furnizez, va fi cu mult mai largă. Eram o tânără studentă care dorea să cunoască, să înveţe şi să activeze în acest domeniu. Şansa mea a fost să fac parte dintr-o echipă dinamică, receptivă la condiţiile legislative şi nevoile economiei româneşti, care mi-a acordat şanse, a clădit încredere şi a validat dorinţa mea de a progresa împreună, în cadrul unei societăţi organizatoare de jocuri de noroc.
Primul job, rămâne întodeauna de referinţă pentru activitatea viitoare. La fel este şi pentru mine. Punând în balanţă dorinţa mea de perfecţionare continuă, spiritual mobilizat şi antrenant al echipei din care făceam parte, şansa să lucrez cu doamna Gherghina Ionescu, expert contabil, consultant fiscal şi cu o experinţă vastă în domeniul jocurilor de noroc.

Activitatea de jocuri de noroc se derulează cu respectarea strictă a legislaţiei, normelor metodologice şi a procedurilor de lucru interne, pe care orice firma de success în acest domeniu, le impune cu prioritate. Lucrând organizat, am descoperit acest domeniu pas cu pas şi îndrumată, am înţeles ce presupune acesta. Complexitatea şi rezultatele muncii mele, clar conturate, m-au ambiţionat să cunosc şi să învăţ cât mai multe lucruri în această industrie, care nu este un domeniu simplu, având foarte multe lucruri specifice, care se întâlnesc doar în industria jocurilor de noroc.

Munca depusă, ambiţia, perseverenţa cultivată şi colaborarea cu o astfel de persoană foarte bine pregătită în acest domeniu, că doamna Gherghina Ionescu, îmi dau siguranţa că, în momentul de faţă, pot acorda suport de specialitate oricărui organizator de jocuri de noroc prezent în piaţă sau care urmează să înceapă o astfel de activitate.


După care aţi înfiinţat Integrate Accounting care se adresează şi societăţilor din domeniul jocurilor de noroc.

Integrate Accounting a fost înfiinţată după 4 ani de experienţă în jocuri de noroc, şi se adresează tuturor domeniilor de activitate.
Desigur, definitorie, rămâne experienţa în cadrul unei societăţi organizatoare de jocuri de noroc, de aproape 9 ani. Astfel, putem să ne îndreptăm serviciile noastre cu mare încredere către acest domeniu, în ciuda faptului că este atât de complex, cu o legislaţie specifică, cu destul de multe modificări în domeniul fiscal.
Integrate Accounting are ca orientare principală zona activităţilor economice de jocuri de noroc şi îşi propune să vină în sprijinul organizatorilor de jocuri de noroc cu un pachet complex de servicii.

Cum decurge colaborarea cu clienţii dumneavoastră?
Pentru noi, este foarte importantă calitatea serviciilor pe care le putem oferi, încrederea şi transparenţa în tot ceea ce facem. Ne bazăm foarte mult pe termenul de integrare. Nu dorim să fim pentru clienţii noştri doar un contract de prestări servicii, ci să fim parte integrantă din bussinesul lor şi să avem o contribuţie importantă la dezvoltarea durabilă a acestuia, prin asigurarea suportului de specialitate. Ştim din propria experienţă, cât de important este să facem echipă cu ei.

Integrate Accounting poate oferi cele mai bune servicii în condiţiile în care, i se permite să înţeleagă specificul activităţii clientului şi modul de lucru al acestuia. În aceeaşi măsură, este la fel de important pentru noi, ca şi colaboratorul să aibă o imagine reală asupra rezultatelor muncii noastre, asupra modului nostru de lucru, dar mai ales asupra concluziilor pe care le poate prezenţa, la final de perioadă. În această privinţă, echipa Integrate Accounting, întocmeşte pe lângă situaţiile contabile prevăzute de lege, rapoarte detaliate, statistici în care clientul poate vedea evoluţia factorilor care influenţează direct şi indirect activitatea desfăşurată, care permit luarea deciziilor corecte în vederea dezvoltării bussinesului. Deasemenea îi ţinem la curent cu toate modificările apărute în lege şi le oferim consultanţă în acest domeniu.

Prin ce se diferenţiază Integrate Accounting faţă de alte societăţi ce activează în domeniul financiar contabil?
Cum am menţionat mai sus, Integrate Accounting acoperă o gamă completă de servicii pentru toate domeniile de activitate. Venim în sprijinul operatorilor economici care doresc să-şi dezvolte o afacere în România prin înfiinţare societăţi, deschidere / închidere puncte de lucru în relaţia cu Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, elaborăm împreună cu ei planuri de dezvoltare, găsim cele mai bune şi corecte soluţii în domeniul contabil şi al resurselor umane. Acordăm foarte mare importantă personalului din cadrul firmelor prin pregătirea dosarelor de personal, întocmirea tuturor actelor necesare acestora în relaţiile cu instituţiile statului. Venim în sprijinul lor cu idei privind motivarea acestora în cadrul companiilor. Deasemenea, reprezentăm firmele în relaţiile cu Administraţiile Financiare şi Trezorerii pentru a asigura transparenţa activităţii în faţa organelor de control. Experienţa acumulată până în prezent, contribuie la buna colaborare cu instituţiile statului (Administraţii Financiare, Trezorerii, Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc, organe de control) ajută societăţiile într-un mod clar şi vizibil la buna desfăşurare a activităţii.

Pe lângă cele menţionate mai sus, venim în sprijinul organizatorilor de jocuri de noroc, cu servicii privind întocmirea şi depunerea dosarului pentru obţinerea licenţei de organizator şi a autorizaţiilor de exploatare, în relaţia cu Oficiul Naţional Pentru Jocuri de Noroc, pregătirea şi depunerea dosarului la Biroul Român de Metrologie Legală în vederea obţinerii aprobării de tip (omologare), verificare tehnică iniţială/periodică şi verificare tehnică după reparaţia mijlocului de joc.

Ţinând cont de faptul că oferiţi servicii care vin în sprijinul organizatorilor de jocuri de noroc, ce părere aveţi despre situaţia legislativă a acestui domeniu?
Deşi domeniul legislativ privind piaţa jocurilor de noroc, în momentul actual se află într-un proces de modificare şi completare, sperăm ca în urma discuţiilor purtate de Asociaţiile de jocuri de noroc, Oficiul pentru Jocuri de Noroc şi membrii iniţiatori ai proiectului legislativ, se vor găsi soluţiile cele mai bune pentru reglementarea acestei industrii.

Anul acesta participaţi la expoziţia Entertainment Arena Expo. La ce stand vă pot găsi cei care doresc să vă cunoască?
Dorim să anunţăm că echipa Integrate Accounting va fi prezentă anul acesta la Entertainment Arena Expo, expoziţia jocurilor de noroc ce v-a avea loc în perioada 2 – 4 septembrie la Romexpo. Ne puteţi găsi la standul nr. 253, lângă A.O.P.J.N.R. şi revista Casino Life & Business Magazine. Cei interesaţi pot să ne cunoască pe noi, ca şi echipă, dar şi serviciile noastre, direct la stand.


Mulţumesc pentru timpul acordat acestui interviu şi vă dorim mult succes în tot ceea ce faceţi.

Şi eu vă mulţumesc şi ne vedem la Entertainment Arena Expo, la expoziţia de jocuri de noroc.

Articolul precedentRomanian Bookmakers a devenit partener al seminarului Ora Exactă în Gambling
Articolul următorLa Super Bingo Metropolis marile premii ies la-naintare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.