De vorbă cu Cristian Mihai, General Manager la Palace Casino de la Casa Vernescu București
Cristian Mihai este General Manager la Palace Casino de la Casa Vernescu București în ultimii aproape 5 ani. Licențiat în limbi străine, și-a lansat cariera în industria jocurilor de noroc la sfârșitul anilor 90, iar după multă muncă atât în România cât și în afara țării, a început ascensiunea, asumându-și roluri de conducere în punctele cheie ale unui Casino de tip tradițional, cumulând astfel o experiență de 25 de ani în gambling.
D-le Cristian Mihai, câteva cuvinte despre dvs. și lumea jocurilor de noroc?
A munci în Casino-uri live a fost și este o experiență fabuloasă. Cred că în niciun alt domeniu nu se pot aduna atât de multe povești despre viață, fie și prin simplul motiv că iei contact cu oameni din toate categoriile sociale: de la oameni de afaceri până la oameni care încearcă să își câștige existența în acest mod, de la oameni cu studii superioare până la persoane cel puțin dubioase sau de la angajați care își întrețin familiile până la tineri, de multe ori studenți care leagă prietenii într-o comunitate fascinată de extravaganță etalată în această lume opulentă.
De ce gambling?
Pentru că așa cum am spus mai sus, am fost și eu fascinat de această lume a mirajului, amestecată cu drame și bucurii, adrenalină și spectacol. Totul a început în anii tinereții, în perioada încercărilor. Am fost mai întâi crupier pentru mai mulți ani, iar mai târziu, pasionat fiind de tehnologie, m-am îndreptat către departamentul Surveillance, de unde am putut avea încă o perspectivă, mult mai largă, ajutându-mă să înțeleg mai multe aspecte ale acestei afaceri și să-mi dezvolt semnificativ abilitățile de management. Ulterior mi-am asumat rolul de lider al echipei de supraveghere CCTV, iar mai târziu a venit într-un mod natural această poziție de conducere din care trebuie să coordonezi operațional, administrativ și nu în ultimul rând uman această activitate.
Palace Casino de la Casa Vernescu București?
La Palace Casino ne străduim să oferim o experiență unică pentru că deși această industrie a crescut semnificativ în ultimii ani, cea mai mare provocare în prezent este evoluția tehnologiei care a permis operatorilor de jocuri de noroc să mute cea mai mare parte din piață către online, însă jocurile tradiționale la mesele de joc vor rămâne totuși cele care oferă o experiență socială și de divertisment mult mai mare, iar pe noi ne obligă să ne adaptăm constant.
Unul dintre aspectele care ne diferențiază de alte Casino-uri este locația noastră: Casa Vernescu este o clădire istorică cu o arhitectură impresionantă, istoria bogată și decorul impresionant amintesc de epoca de aur a Bucurestiului. În plus, gama largă de jocuri la mese și sloturi este completată de ofertele de bar și restaurant, totul învăluit în servicii premium de ospitalitate pentru clienții noștri.
Care este filozofia dvs. de management și cum se reflectă aceasta în modul în care conduceți Palace Casino?
Cred într-o abordare echilibrată, care să îmbine eficiența în toate aspectele sale cu atenția acordată vizitatorilor și angajaților noștri. În calitate de lideri ai pieței tradiționale din România, aș îndrăzni să spun că am reușit să fim un actor important în Europa. Astfel, așa cum am spus oamenilor din echipa noastră, suntem mândrii să ducem povestea jocurilor live tradiționale mai departe, iar experiența de joc la un nivel de eleganță care să ne permită să rămânem liderii unei generații de excepție.
Experiența socială oferă un aer aristrocatic oricui pășește într-un Casino tradițional și totuși mesajul pe care îl trasmitem este a se juca pentru distractie și nu pentru câștig!