General Nr. 92 / Octombrie 2017

Crearea unei soluții complete este singura cale de urmat

Un interviu cu Filippos Antonopoulos, fondator și CEO al companiei Vermantia
Vermantia este un important furnizor de soluții de conținut omni-canal pentru loterii, operatori de jocuri de noroc și de pariuri la nivel mondial.
Pe cât de uluitor sună, compania constituie un unic furnizor pentru conținutul, agregarea și livrarea de jocuri, oferind cel mai mare catalog premium din întreaga lume, cu mai mult de 25 de jocuri virtuale unice, cele mai bune evenimente internaționale de sport și curse live, Jocuri DFS cu câștiguri instant, precum și eSports. Revista noastră vă invită să cunoașteți și să înțelegețI mai bine filosofia compania Vermantia.

➤ În România, sporturile virtuale nu s-au numărat printre formele populare de pariuri, până de curând. Care sunt șansele de a-și spori prezența pe piața românească?
Sporturile virtuale constituie o piață diversă, interesantă și în plină dezvoltare. Acest tip special este considerat la ora actuală un produs puternic în ceea ce privește jocurile, depășindu-și plasarea inițială pe piață ca un conținut simplu, doar de umplutură, între sporturile live și evenimentele de curse. Operatorii de pe piețele mature și în curs de dezvoltare aleg din ce în ce mai mult canale dedicate de pariuri virtuale la toate proprietățile de retail, oferind clienților cea mai largă gamă de sporturi virtuale rapide, interesante și distractive. Tehnologia de vârf și îmbunătățirile semnificative în captarea, grafica și animația mișcării au ajutat la atragerea atenției mai multor jucători și au făcut sporturile virtuale o parte din ce în ce mai importantă a portofoliului fiecărui operator și unul dintre cele mai rapide și complet automatizate produse.
Creșterea pariurilor pe sporturile virtuale este pe deplin aliniată la dorințele consumatorului modern și la nevoia lor de diversitate a produselor.
Virtualele conduc, de asemenea, la o concurență între operatori, care duce la creșterea economică și duce la creșterea ofertelor și diferențierea produselor. Acesta este motivul pentru care sporturile virtuale, începute în Marea Britanie cu mai mult de un deceniu în urmă, sunt acum în plină expansiune în Italia și se extind rapid în România și în multe alte țări europene.

➤ Credeți că va exista un moment în care o sumă egală de pariuri va fi plasată atât pe jocurile virtuale, cât și pe cele live?
Nu pot prevedea, în niciun caz, o perioadă în care suma pariurilor plasate pe sporturile virtuale ar fi egală cu suma pariurilor plasate la evenimentele live. Cu toate acestea, datorită frecvenței și disponibilității sportive virtuale (24 de ore din 24), precum și datorită mizelor tipice scăzute, văd sectorul de pariuri speciale crescând, peste ani, pe piața românească. Bazându-ne pe experiența noastră prin colaborarea cu operatori recunoscuți pe unele dintre cele mai importante piețe de jocuri de noroc la nivel mondial, am ajuns să constatăm că pariurile sportive virtuale se regăsesc în alegerile atât a operatorilor, cât și a jucătorilor, din diferite motive. În primul rând, aspectul evenimentelor virtuale de pariuri a fost îmbunătățit foarte mult, ceea ce a dus la o experiență mai plăcută pentru jucător. Sporturile virtuale sunt produse ideale în aceste condiții de piață, deoarece, prin comparație cu sporturile reale, pot fi programate oricând. Bazându-se pe aceste caracteristici unice, adăugarea de produse virtuale în orice portofoliu, dacă este selectată și desfășurată corespunzător, constituie un avantaj deosebit pentru toți operatorii care doresc să atragă și să implice noi clienți, atrăgând atenția populației mai tinere, dar păstrând clienții actuali. Ciclurile de jocuri virtuale durează, de asemenea, o perioadă mult mai scurtă de timp decât evenimentele live și pot fi oferite 24 de ore din 24 și în orice interval de timp pe care operatorul și piața în care se află le pot dicta. Sporturile virtuale oferă oportunități de pariuri nelimitate pentru pariori și, astfel, atrag o clientelă cât de vastă.

➤ Cum au diferențiat furnizorii ofertele lor de sporturi virtuale?
Căutând o modalitate de a-șI diferenția oferta de produse virtuale, furnizorii încearcă, mai întâi de toate, să îmbunătățească grafica jocurilor lor, pentru a prezenta aspectul cel mai realist posibil și, ca rezultat, produse mai atractive.
Mai mult decât atât, fiind pe deplin conștienți și evaluând serios nevoile pieței, scopul furnizorilor este acela de a oferi cea mai mare varietate de oportunități de pariere, pentru a maximiza experiența utilizatorilor, precum și a crea jocuri unice care să corespundă obiceiurilor și culturii locale de pariere;
Vermantia se mândrește cu poziția unică în sprijinul acestei creșteri prin oferirea celei mai mari surse de jocuri virtuale la nivel mondial, cu peste 25 de produse cu cele mai bune performanțe și cu mai mult de două treimi din numărul total de titluri de jocuri virtuale disponibile pe piață, titluri personalizate create pentru a răspunde nevoilor specifice ale piețelor. Merită menționat cazul Republicii Dominicane.
Am intrat pe această piață cu un conținut de jocuri personalizat și localizat, creând Virtual Horse Racing Roulette (curse de cai) și, desigur, Virtual Baseball, primul joc virtual de baseball din industrie, care aduce jucătorilor jocuri rapide șI atrăgătoare. Factorul cheie care diferențiază Vermantia de restul este scopul nostru de a permite loteriilor și operatorilor de jocuri de noroc să-și conceapă mixul ideal de jocuri virtuale pentru fiecare piață.

➤ Prin ce considerați că sunteți deosebiți față de ceilalți furnizori?
Aici, la Vermantia, credem cu tărie că principalul constă în oferta de soluții personalizate pentru operatori, atât în ceea ce privește conținutul premium inovativ, cât și în cea ce privește distribuția de media, precum și dezvoltarea de soluții de vârf. Vermantia este poziționată ca fiind ceva unic la nivel mondial, oferind jucătorilor o experiență reală, o experiență de pariere prin intermediul unei multitudini de canale , atât din punct de vedere al conținutului, cât și al datelor.
Deci, nu, nu este vorba numai de furnizarea către operatori a unui conținut premium. Jocurile virtuale, de exemplu, trebuie să fie comercializate corect, din punctul de vedere al mărcii (brandingul) și poziționate în funcție de tendințele și cerințele unei piețe anume. Apoi, mixul de produse joacă un rol fundamental. Vermantia crede într-o platformă de conținut gestionată, nu doar în simpla furnizare de jocuri.
În acest moment, intervine Vermantia CONNECT în ecuație, platforma noastră multi-vendor, cu conținut multiplu, care include nu numai suita noastră de jocuri virtuale, dar și eSports, jocurile cu câștiguri instant și Daily Fantasy Sports, precum și cele mai bune evnimente live ( sporturi și curse) la nivel internațional folosind un programator unic universal. Beneficiile sale se extind dincolo de furnizarea de jocuri virtuale personalizate, sporturi live și curse, deoarece permite o integrare perfectă cu orice portofel online sau sistem de acceptare a pariurilor pe care operatorul poate să-l folosească, a integrat suportul canalului omni și ajută la furnizarea prin intermediul transmisiei prin satelit, streaming sau rendering inshop, sau orice combinație a celor de mai sus, atunci când deservesc canale diferite.
Ne întrebați prin ce ne deosebim.
Diferențierea se află în centrul strategiei Vermantia. Scopul nostru nu este doar de a oferi clienților un conținut unic, sau de a oferi soluții optime către clienți. Menținând accentual pe comerțul cu amănuntul și realizând colaborări majore cu mai mulți operatori land based, Vermantia este, de asemenea, mândră că a dezvoltat și implementat soluții revoluționare și moderne de vânzare cu amănuntul, pentru întinerirea și transformarea rețelelor de vânzarede tip retail. În plus, este evident că retailul rămâne în mod admirabil cel mai popular canal pentru pariuri, dominând în continuare scena jocurilor de noroc, în ciuda creșterii incontestabile a pariurilor online / mobile.
Longevitatea retailului și poziția de lider pe piață reprezintă un pariu sigur pentru noi, după ce ne-am dovedit asta de-a lungul anilor pe toate piețele unde Vermantia activează.
Este convingerea noastră fermă că un conținut diversificat, agregat de o platformă ofertantă, livrată locațiilor și consumat printr-o gamă de soluții complementare reciproce, reprezintă avantajele unice pentru ca operatorii să se păstreze mereu înaintea concurenței și să-și servească jucătorii într-un mod atrăgător și distractiv.

➤ A fost primul dvs. an de participare la Entertainment Arena Expo în calitate de expozanți. Doriți să vă împărtășiți experiența? Expoziția a întrunit așteptările dvs.?
Deoarece piața românească este cu siguranță o piață emergentă în industria jocurilor de noroc și prezența noastră puternică precum și colaborarea cu mai mulți operatori români lideri este acum un fapt concret,nu puteam să lipsim de la Entertainment Arena Expo. Am fost încântați că am expus alături de furnizori și operatori de top din întreaga lume și că am prezentat soluțiile noastre inovatoare atât în ceea ce privește conținutul, cât șI tehnologia.

➤ Ce planuri și previziuni are compania în ceea ce privește activitatea sa în viitorul apropiat?
Vermantia păstrează clienții în centrul a tot ceea ce face și continuă să dezvolte produse de ultimă oră precum și tehnologie de vârf, concentrându-se pe nevoile operatorului de soluții inovatoare. Pentru ca această companie să țină pasul cu evoluția constantă a cerințelor clienților săi și a industriei jocurilor de noroc, este esențial să crească atât din punct de vedere organic, cât și prin parteneriate cu alți furnizori.
Cu o forță de muncă înalt calificată și motivată, Vermantia este bine poziționată pentru viitor, deoarece compania continuă să livreze industriei jocurilor de noroc produse și servicii de înaltă performanță.
În perioada 2017-2018, am asigurat deja o serie de parteneriate strategice, care urmează să fie dezvăluite în următoarele săptămâni.
Planul nostru este de a ne extinde în mai multe regiuni geografice, cum ar fi America și Spania, cu un conținut personalizat atât în ceea ce privește produsul, cât și tehnologia.
Expansiunea noastră constantă se va menține și va continua cu adăugarea de numeroase noi jocuri și prin dezvoltarea unor instrumente tehnologice de bază, revoluționare.

De asemenea, v-ar putea interesa

Niciun comentariu

Lăsați un comentariu