Ciprian Marica

Ciprian Marica va sprijini inițiativele BETANO de promovare a excelenței în sport, precum și de susținere a cauzelor sociale și a jocului responsabil.

BETANO.COM, cea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019 și cea mai bună ….., anunță startul unui parteneriat de lungă durată cu fostul internațional român Ciprian Marica.

Ciprian Marica a debutat pe scena mare a fotbalului românesc la doar 17 ani și, în mai puțin de 3 ani, și-a început cariera de atacant internațional. Astfel, la vârsta de 20 de ani, Marica ajungea la Sahtior Donetk, iar succesele înregistrate cu echipa ucraineană i-au servit drept rampă de lansare către marile cluburi din vestul Europei: VfB Stuttgart, Schalke 04 și Getafe. Și-a continuat cariera în Turcia, la Konyaspor, iar în 2016, a revenit în România și a jucat 7 meciuri pentru FCSB. Ciprian Marica este prezent în memoria iubitorilor de fotbal mai ales pentru evoluțiile în cadrul echipei naționale. Între 2004 și 2014, în cele 71 de meciuri în care a îmbrăcat echipamentul tricolor, a marcat 25 de goluri și se clasează în Top 3 golgheteri ai Naționalei.

Ciprian Marica

”Suntem conștienți că performanța în sport nu poate fi atinsă fără îndrumarea potrivită și sprijin constant, de aceea ne preocupă susținerea tinerelor speranțe, a sportivilor de elită și a sportului de performanță din România. Pe măsură ce aceste demersuri devin mai complexe, căutăm parteneri care împărtășesc viziunea noastră și cu ajutorul cărora să putem demara noi proiecte sociale și de promovare a jocului responsabil. Parteneriatul cu Ciprian Marica ne dă încrederea că, în viitorul apropiat, vom reuși să trecem în palmares o nouă serie de realizări”, a declarat Dragoș Mîndreci, Country Manager BETANO România.

În 2016, Marica s-a retras din activitatea de fotbalist și s-a dedicat managementului și antreprenoriatului în fotbal. Este un susținător al cauzelor sociale, lansând încă din timpul carierei sportive fundația care îi poarta numele, cu obiectivul de a susține performanța în educație și sport.

”Am primit cu deschidere propunerea BETANO de a deveni ambasador al acestui brand. Încă de la prima discuție, mi-am dat seama ca împărtășim multe valori comune: dorim performanță în activitatea de zi cu zi, punem accentul pe seriozitate și muncă în echipă și avem grijă să susținem comunitatea, prin proiecte ambițioase, pe termen lung. În luarea deciziei de a mă alătura echipei BETANO a contat, de asemenea, faptul că această companie contribuie an de an la finanțarea fotbalului românesc și a altor discipline, prin sponsorizări și achiziții de publicitate, ceea ce înseamnă foarte mult în aceste momente dificile pentru economie. Sunt nerăbdător să punem în practică planurile pe care le-am discutat și sunt sigur că fanii sportului vor avea multe de câștigat”, a declarat Ciprian Marica.

În România, BETANO investește constant în susținerea sportului și a sportivilor de performanță. În prima ligă de fotbal, BETANO este partenerul principal al CS U Craiova și partener oficial al FCSB. La lupte libere, este partener oficial al celei mai bune luptătoare din România, Alina Vuc. Nu în ultimul rând, BETANO susține Campionatul Național de Raliuri din poziția de partener principal al Federației Române de Automobilism Sportiv. În Grecia, sub brandul Stoiximan, compania sponsorizează cluburile de fotbal Olympiacos FC, PAOK FC, Liga de Baschet Stoiximan, alături de numeroși atleți de elită. Portofoliul de sponsorizări ale grupului cuprinde și echipele de fotbal Apollon Limassol FC și Pafos FC, din Cipru, cluburile sportive SC Braga și CS Maritimo, din Portugalia, precum și Clubul Atletico Mineiro, din Brazilia.

Citește și știrile de AICI.

Articolul precedentRobert Stancu deschide seria emisiunilor Club Casino în 2021
Articolul următorCe trebuie și ce nu trebuie în marketing, la Gambling Affiliate Summit 2021