#CasinoLife

de Andreea Ion – Marketing&PR Manager

Ați fost vreodată într-un casino live? Dacă nu, poate că ar trebui să vă descriem experiența. Dacă da, atunci sigur veți dori să treceți pragul Casei Vernescu.
Într-o lume a tehnologiei, a experienței online, poate că ne mirăm că încă există un casino în care oamenii sunt, se pare, “de modă veche”. Dar pe zi ce trece de fapt din ce în ce mai multe personae au nevoia de a se conecta cu ceilalți, de a petrece timpul împreună cu prietenii într-un loc în care să aibă pasiuni comune.
Într-un casino live se leagă prietenii.
Și nu este vorba doar de partea senzorială, ci de încrederea pe care clienții o au în echipa profesionistă. Știați că la fiecare 20 minute dealerul se schimbă la masa de joc? Asta înseamnă că la fiecare 20 minute interacționezi cu stilul de joc al altcuiva. Sau cum ar spune clienții: schimbi norocul.
Cu toate că există atât de multe opțiuni online, nimic nu poate compara experiența unică de a juca live, într-un casino, alături de prieteni. Bucuria se împarte!
Tristețea se exprimă! Rețeta de succes: clientul se simte bine într-o atmosferă familiară, chiar dacă uneori pariurile îi sunt necâștigătoare.
Zâmbetul unei fete frumoase, încurajarea unei ospătărițe sau poate gluma unui alt client de la masa de joc, toate acestea îl fac să se simtă bine. La Palace Casino am încercat, și am reușit aș spune, să îmbinăm toate avantajele de care dispunem, să le unim și să le oferim în întâmpinarea clientului. Este singurul casino care dispune de o suprafață de parcare de 2000 mp pe Calea Victoriei. Oferită gratuit clienților, indiferent de timpul alocat. Poate chiar și un loc umbros în timpul verii caniculare. De fapt, pe Calea Victoriei, este singura locație cu un spațiu de parcare atât de generos. Jocurile de cărți sau ruleta Americană sunt la fel în toate casinourile. Atunci singura alegere a Departamentului de Marketing este să creeze un produs care să atragă jucătorul. Probabil că este marea provocare a tuturor în acest domeniu al casinoului land-based. Echipa Palace Casino oferă ceea ce alții nu au. Un mix de produse și o atmosferă de Palat. Chiar de la intrare afli că “A King is not complete without his Queen”, și chiar te poți identifica cu unul dintre personaje. Ceea ce prețuim cel mai mult este experiența clientului. Cum știm că am reușit? Dacă se întoarce la noi – în cazul unui client local, sau dacă primim un Review favorabil pe TripAdvisor sau alte canale media. Să primești un review favorabil din partea unui client care a avut pariuri necâștigătoare, este deja o mulțumire și mai mare. Social Media vom aborda și în alte articole, tocmai pentru că industria noastră- cea a gamblinguluieste una atipică.

Promoțiile zilnice îi încurajează pe cei care vin să participe la ele, să câștige, să se distreze. Un factor decisiv în această perioadă este nevoia de a primi un cadou fără a face ceva suplimentar. Cele mai de succes campanii au devenit cele în care clienții sunt recompensațI pentru acțiunile lor uzuale, fără a cere pariuri sau alte acțiuni suplimentare. Protocolul de bufet și băutură este gratuit pentru toțI jucătorii. Lucru nemaiîntâlnit în Europa, fapt ce determină din păcate ca unele dintre agențiile de turism să promoveze acest lucru ca un fel de “all you can eat and drink”. Pentru noi efortul de a oferi un standard ridicat al calității produselor este apreciat de toți clienții care vin și se delectează cu produsele echipei de bucătari. Diversitate, complexitate sau simplitate, produse fără carne de porc sub atenta ghidare a bucătarului șef italian. Un “fusion” apreciat de clienții locali dar și de turiștii ce vin cu precădere în weekend. Cu siguranță faptul că te afli în Palace Casino și îți poți petrece timpul distrându-te, te vor face să revii.
Cel puțin asta credem noi, echipa Palace.

Articolul precedentEventus International a organizat SBWA2018
Articolul următorClarion sprijină Luna Femeilor prin celebrarea femeilor din industria jocurilor de noroc